Digitaalinen mainonta, Staattinen mainonta, Yhteistyö, Liikenneympäristö, Vastuullisuus

HelsinkiMissio – Yksinäisyys ei ole kaikille poikkeustila

HelsinkiMission ajankohtainen ja koskettava Yksinäisyys ei ole kaikille poikkeustila -kampanja näkyi Helsingin katukuvassa koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilan aikana. Kampanja muistutti, että yksinäisyys koskettaa poikkeustilan aikaan kaikkia, mutta poikkeustilan päätyttyä yksinäiset ovat edelleen yksinäisiä.

 

Asiakas: HelsinkiMissio
Tavoite: Kampanjan tavoitteena oli pysähdyttää katsoja yksinäisyyden äärelle, ja kampanjalla haluttiin madaltaa avun pyytämisen kynnystä sekä sekä haastaa ihmiset auttamaan lahjoittamalla varoja HelsinkiMission työhön tai ilmoittautumalla vapaaehtoistyöhön.
Kampanja-aika: 15.4.-10.5.2020

 

HelsinkiMissio on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton sosiaalialan järjestö, joka haastaa suomalaiset tekoihin yksinäisyyttä vastaan. HelsinkiMissio tarjoaa mahdollisuuksia osallistua yksinäisyyttä vähentävään toimintaan auttajana tai avuntarvitsijana. Järjestön vapaaehtoiset ja ammattiauttajat tukevat nuoria, lapsiperheitä ja senioreja. Järjestö on auttanut yksinäisiä ihmisiä jo vuodesta 1883.

 

HelsinkiMission Yksinäisyys ei ole kaikille poikkeustila -kampanjan kuvamaailma koostuu poikkeustilan autioittamista kaupunkitiloista, joissa normaalisti näkyisi paljon ihmisiä. Kampanjan tavoitteena on pysähdyttää katsoja yksinäisyyden äärelle sekä haastaa kaikenikäiset ihmiset auttamaan tai pyytämään apua. Auttaa voi lahjoittamalla tai osallistumalla vapaaehtoisena antamaan aikaansa.

 

Yksinäisyys ei ole kaikille poikkeustila -kampanja toteutettiin hyväntekeväisyystyönä. Kampanjan on suunnitellut TBWA\Helsinki, ja se näkyi laajasti pääkaupunkiseudun Adshel, Panorama ja Downtown Digital -verkostoissamme. Lisäksi kampanjan näkyi monikanavaisesti myös televisiossa, radiossa, sanomalehdissä sekä sosiaalisessa mediassa.

lue artikkeli markkinointi ja mainonta -lehdestä

 

Clear Channel ja HelsinkiMissio – yhteistyötä yli vuosikymmenen verran

Kumppanuutemme HelsinkiMission kanssa on kestänyt jo reilusti yli kymmenen vuotta. Yhteistyömme avulla HelsinkiMissio on saanut työlleen laajaa näkyvyyttä kaupunkikuvassa, Lisäksi ulkomainoskampanjat ovat tuoneet lisää vapaaehtoisia mukaan järjestön toimintaan. Kumppanuus on toiminut molemmin puolin erinomaisesti, ja me Clear Channelilla tuemme mielellämme HelsinkiMission toimintaa yhteistyön merkeissä.

”Yhteistyömme alkoi runsaat kymmenen vuotta sitten. HelsinkiMissio halusi kertoa toiminnastaan kaupunkilaisille kaupungin keskustan mainosvälineissä. Halusimme olla mahdollistamassa HelsinkiMission viestintää ulkomainonnassa ja samalla tuomassa puhuttelevia ja vaikuttavia viestejä kaupunkilaisille." - Mika Lievonen, Key Account Manager, Clear Channel.

 

”Clear Channel on yhteistyökumppanina lojaali, joustava ja innovatiivinen. Yhteistyö ja asiakaspalvelu on ollut erinomaista ja paneutuvaa. On tuntunut siltä, että yhteistyö on molemmin puolin merkityksellistä.” - Kristiina Backberg, Viestintäpäällikkö, HelsinkiMissio.

 

Ulkomainonta on mahdollistanut HelsinkiMissiolle monikanavaisen markkinoinnin. Myös HelsinkiMission brändin tunnettuus on ulkomainoskampanjoiden myötä kasvanut kaupunkilaisten keskuudessa.

"Vuosien varrella olemme hyödyntäneet HelsinkiMission ulkomainoskampanjoissa uusimpia teknologioita. Olemme osallistaneet kaupunkilaisia digiverkostoissamme mm. Beaconien ja ulkomainoslaitteisiin tuotujen maksupäätteiden avulla. Yhteistyömme on antanut meille hienoja tarinoita ja syventänyt kumppanuuksia muiden yhteistyöyritysten kanssa − ja matka jatkuu.” - Mika Lievonen, Key Account Manager, Clear Channel.

 

Jatkamme tulevaisuudessakin HelsinkiMission kanssa yhteistyötä, ja suunnittelemme yhdessä innovatiivisia ja mieleenpainuvia kampanjoita, jotka näkyvät laajasti kaupunkikuvassa.

helsinkimission joulukampanja

 

Vaikuta kattavan verkostomme avulla

 

Kaupunkien parhailla paikoilla sijaitsevat mainostaulumme tavoittavat hetkessä suuret yleisömäärät. Ulkomainonta tarjoaa vaikuttavan näkyvyyden brändillesi juuri siellä, missä ihmiset liikkuvat. Mainosratkaisujemme kautta tavoitat kohderyhmäsi tehokkaasti. Käytössäsi on laadukkaimmat ja tavoittavimmat staattiset ja digitaaliset mainospinnat kaupunkiympäristön vilkkaimmilla paikoilla, joissa viestisi kohdataan useaan kertaan viikon aikana.

 

Downtown Digital -verkostomme herättää huomiota katutasossa vilkkaiden kulkureittien varrella. Tarjoamme paketteja erilaisiin tarpeisiin: esimerkiksi Downtown Digital – Metropolitan Total -verkostoon kuuluu huimat 285 näyttöä, jotka sijaitsevat keskeisillä sijainneilla Espoossa, Helsingissä, Hyvinkäällä, Järvenpäässä, Keravalla, Nurmijärvellä, Tuusulassa sekä Vantaalla tavoittaen lähes 30 miljoonaa kontaktia viikossa! Lisäksi valikoimaamme kuuluu muun muassa kaupunkikohtaiset sekä päivittäistavarakauppojen ja metrojen mukaan kohdennetut tuotepaketit.

 

Klassiset Adshelit palvelevat kaupungeissa näyttävinä brändinrakentajina sekä taktisen viestin viejinä. Adshel-verkostollamme voit tavoittaa halutessasi joko suuria massoja tai kohdistaa viestisi eri tavoin, esimerkiksi kuluttajaryhmän mukaan tai maantieteellisesti. Kohdennuksen ansiosta voit rakentaa räätälöidyn viestin eri kohderyhmille ja tavoittaa haluamasi ihmiset heille relevantilla sisällöllä. Rakenna ohittamatonta näkyvyyttä esimerkiksi Adshel – Metropolitan Cover -verkostollamme, joka sisältää 296 staattista näyttöä pääkaupunkiseudulla. Näytöt tavoittavat lähes 14 miljoonaa kontaktia viikossa ja niihin on mahdollista rakentaa erikoistoteutuksia.

 

Valtava digitaalinen Panorama-verkostomme tavoittaa tiellä liikkujat Utsjoelta Hankoon. Panorama-verkostomme avulla rakennamme käyttöösi tehokkaan valtakunnallisen näkyvyyden. Saat kampanjallesi vahvan peiton ja toiston sekä rakennat pitkäkestoista näkyvyyttä kustannustehokkaasti. Panorama mahdollistaa liikkuvan kuvan huomioarvon ja vaikuttavuuden. Käytössäsi on peräti 92 digitaalista mainospintaa ja 9,9 miljoonaa kontaktia viikossa.

 

Tutustu tuotteisiimme:

KAUPUNKIYMPÄRISTÖ Liikenneympäristö

 

Kiinnostuitko näyttävistä ulkomainosmahdollisuuksista kattavassa verkostossamme?

OTA YHTEYTTÄ

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Digitaalinen mainonta

Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Valveen suunnittelema Katu Ei Ole Koti -kampanja Sininauhasäätiölle keräsi varoja kodittomille...
Lue lisää
Mall of Triplan lanseeraus ulkomainosverkostossamme

Digitaalinen mainonta

Mall of Triplan lanseeraus ulkomainosverkostossamme

Mall of Tripla avasi ovensa lokakuussa Helsingin Pasilassa ja uusi kaupunkikeskus lanseerattiin...
Lue lisää
Lemonsoft tunnisti digitaalisen ulkomainonnan hyödyt

Digitaalinen mainonta

Lemonsoft tunnisti digitaalisen ulkomainonnan hyödyt

Digitaalisella ulkomainonnalla ihmisten tietoisuuteen − Lemonsoft Oy mainosti menestyksekkäästi...
Lue lisää

Staattinen mainonta - lue asiakastarinoita

Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Staattinen mainonta

Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Maaliskuussa 2020 Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin hyperlokaaleilla...
Lue lisää
Estrella houkutteli herkuttelijat linssisipsien äärelle

Staattinen mainonta

Estrella houkutteli herkuttelijat linssisipsien äärelle

Perunapohjaiset sipsit ovat meille arkipäivää, mutta Estrellan toteuttama ulkomainoskampanja...
Lue lisää
PKST:n kampanja on kiinnittänyt autoilijoiden huomion jo vuosien ajan

Staattinen mainonta

PKST:n kampanja on kiinnittänyt autoilijoiden huomion jo vuosien ajan

Pohjois-Kymen Sähkötarvike Oy täyttää tänä vuonna 40 vuotta, ja päätti asettaa juhlavuodelleen...
Lue lisää

Yhteistyö - lue asiakastarinoita

HelsinkiMission kohdennettu kampanja puhutteli yksinäisyydestä mykistävästi

Yhteistyö

HelsinkiMission kohdennettu kampanja puhutteli yksinäisyydestä mykistävästi

HelsinkiMission Jotta vastassa olisi ihminen -varainhankintakampanjassa hyödynnettiin...
Lue lisää
#syöulkona-kampanja valloitti pääkaupunkiseudun katukuvassa kesällä

Yhteistyö

#syöulkona-kampanja valloitti pääkaupunkiseudun katukuvassa kesällä

#syöulkona-kampanjassa oli mukana yli 200 ravintolaa omalla mainoksellaan. Suuren suosion...
Lue lisää
Vuoden jaetuin ulkomainos – #myhelsinkiairport

Yhteistyö

Vuoden jaetuin ulkomainos – #myhelsinkiairport

Finavia toteutti yhdessä TWBA\Helsingin ja Clear Channelin kanssa luovan kampanjan, josta syntyi...
Lue lisää

Liikenneympäristö - lue asiakastarinoita

Kotipizzan herkullinen Jättitaulu-kampanja houkutteli Kotzonen ääreen

Liikenneympäristö

Kotipizzan herkullinen Jättitaulu-kampanja houkutteli Kotzonen ääreen

Kotipizza on toteuttanut herkullisen Jättitaulu-kampanjan jo useana kesänä peräkkäin. Kampanjan...
Lue lisää
Kotipizza tunnistaa ulkomainonnan roolin yhä tarkemmin

Liikenneympäristö

Kotipizza tunnistaa ulkomainonnan roolin yhä tarkemmin

Kotipizzalla otettiin käyttöön mainonnnan ROI:ta mittaava työkalu, jolla todennettiin jo aiemmin...
Lue lisää
Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Liikenneympäristö

Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Valio Oltermanni halusi kannustaa autoilijoita huomioimaan nopeusrajoitukset entistä huolellisemmin...
Lue lisää

Vastuullisuus - lue asiakastarinoita

Telia kutsui yritykset tukemaan pienyrittäjiä

Vastuullisuus

Telia kutsui yritykset tukemaan pienyrittäjiä

Maalis-huhtikuun 2020 vaihteessa olimme mukana tukemassa Telian #yhdessä-kampanjaa, jossa haluttiin...
Lue lisää
HelsinkiMission kohdennettu kampanja puhutteli yksinäisyydestä mykistävästi

Vastuullisuus

HelsinkiMission kohdennettu kampanja puhutteli yksinäisyydestä mykistävästi

HelsinkiMission Jotta vastassa olisi ihminen -varainhankintakampanjassa hyödynnettiin...
Lue lisää
Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Vastuullisuus

Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiön Poista tämä mainos -kampanja lasten syöpätutkimusten puolesta...
Lue lisää