Ajankohtaista

25.1.2021 | Ostosympäristö, Uutiset, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö, Kuluttajakäyttäytyminen

Tilannekatsaus 25.1.2021: Ulkomainonnan tavoittavuudet

Koronaviruksen (COVID-19) aiheuttama poikkeustilanne vaikuttaa ihmisten liikkumiseen. Voimakkaimmin muutos ja matkustajamäärien väheneminen näkyy julkisessa liikenteessä, jossa tartuntojen ehkäiseminen vaatii äärimmäistä varovaisuutta. Vaikutukset..
Lue lisää

16.12.2020 | Inspiraatio, Työhyvinvointi, Uratarina

Clear Channelin syksy 2020 harjoittelijoiden silmin

Pääsimme jälleen syksyllä tutustumaan uusiin huipputyyppeihin harjoittelijoiden saapuessa taloon! Pyrimme tarjoamaan harjoittelupaikkoja joka syksy sekä kevät, sillä harjoitteluohjelma tarjoaa molemmille osapuolille mahdollisuuden oppia sekä saada..
Lue lisää

18.11.2020 | Yhteistyö, Kaupunkiympäristö, Tasa-arvo, Oikeudenmukaisuus, Sosiaalinen näkökulma, Vastuullisuus

Yhteistyökampanja naisrauhan puolesta

Clear Channel tarjosi pro bono -näkyvyyttä UN Women Suomen tärkeälle kampanjalle tasa-arvon, turvallisuuden ja naisrauhan puolesta. Olemme kiitollisia siitä, että ToinenPHD lähestyi meitä tämän yhteiskunnallisesti merkittävän aiheen tiimoilta, sillä..
Lue lisää

11.11.2020 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Upeita uutuuksia kauppakeskusmedian verkostossamme

Kauppakeskusmedian verkostomme on jälleen laajentunut uusilla Shopping Digital ja Shopping Wall -sarjojen mainospinnoilla. Mukana nyt myös Savonlinna uutena kaupunkina.
Lue lisää

11.11.2020 | Digitaalinen, Erikoistoteutus, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

The Wall Reborn − Suomen ikonisin mainospinta uudistuu

Helsingin sydämeen saapui vuonna 2012 digitaalisen ulkomainonnan kruununjalokivi, The Wall. Narinkkatorilla ohikulkijoita jo vuosia ihastuttanut ikoninen mainospinta oli saapuessaan Pohjoismaiden suurin. Nyt The Wall tuodaan 2020-luvulle.
Lue lisää

9.11.2020 | Rekrytointi

Haemme harjoittelijoita ulkomainonnan markkinointiin, myyntiin sekä tuotetiimiin

Clear Channel Suomi Oy on valtakunnallinen ulkomainosyhtiö ja osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainosratkaisumme tavoittavat halutun kohderyhmän niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti. Mainoslaiteverkostot sijaitsevat kaupunkien..
Lue lisää

4.11.2020 | Uutiset, Tutkimus, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Kuluttajakäyttäytyminen

Näin suomalaiset liikkuvat nyt ja vuonna 2021 − tieliikenteessä ja kaupoissa riittää väkeä

Suomalaiset käyvät säännöllisesti ruokakaupoissa ja liikkuvat ahkerasti autoillaan tieliikenteessä korona-aikanakin. Kaupunkiliikenteessä jalankulun lisäksi polkupyörä kulkupelinä on kasvattanut suosiotaan. Nämä seikat selviävät Kantarin toteuttamasta..
Lue lisää

26.10.2020 | Airport, Media, Dynaaminen, B2B, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Kuinka Heartbeats-konseptimme toimii?

Uusi dataan perustuva Heartbeats-konseptimme mahdollistaa mainosviestien aiempaa älykkäämmän kohdentamisen Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Nämä kohderyhmiin tarkennetut, mainosympäristön innovatiivisuuden huomioivat ratkaisut tarjoavat mainostajille..
Lue lisää

26.10.2020 | Airport, Uutiset, Media, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys

Heartbeats-konsepti nostaa kohdennetun mainonnan uudelle tasolle

Clear Channel Suomi on kehittänyt uudenlaisen dataan perustuvan mainonnan mallin, joka mahdollistaa mainosviestien aiempaa älykkäämmän kohdentamisen Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Viestejä voidaan kohdentaa saapuvien ja lähtevien matkustajien kulkureittien..
Lue lisää

13.10.2020 | Rekrytointi

Haemme markkinointisuunnittelijaa vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen

Clear Channel Suomi Oy on valtakunnallinen ulkomainosyhtiö ja osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainosratkaisumme tavoittavat halutun kohderyhmän niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti. Mainoslaiteverkostot sijaitsevat kaupunkien..
Lue lisää