Ajankohtaista

19.4.2021 | Ostosympäristö, Uutiset, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö, Kuluttajakäyttäytyminen

Tilannekatsaus 20.4.2021: Ulkomainonnan tavoittavuudet

Koronaviruksen (COVID-19) aiheuttama poikkeustilanne vaikuttaa ihmisten liikkumiseen. Voimakkaimmin muutos ja matkustajamäärien väheneminen näkyy julkisessa liikenteessä, jossa tartuntojen ehkäiseminen vaatii äärimmäistä varovaisuutta. Vaikutukset..
Lue lisää

29.3.2021 | Uutiset, Media, Yhteistyö

Espoon julkisen liikenteen pysäkkikatosyhteistyömme jatkuu

Clear Channelin ja Espoon julkisen liikenteen pysäkkikatosyhteistyö jatkuu ja laajenee Ulkomainosyhtiö Clear Channel ja Espoon kaupunki ovat solmineet uuden julkisen liikenteen pysäkkikatoksia koskevan yhteistyösopimuksen. Clear Channel vastaa jatkossa..
Lue lisää

17.3.2021 | Digitaalinen, Inspiraatio

Digitaalinen ulkomainonta: moderni ja hienostunut massamedia

Ulkomainonta on yksi vanhimpia mainonnan muotoja. Se on kuitenkin paljon muutakin kuin perinteikästä, sillä ulkomainonta on jatkuvasti kehittynyt mukautumaan mediaympäristön muutoksiin. Kun vahva ja menestyksekäs historia yhdistetään moderneihin ja..
Lue lisää

2.3.2021 | Tutkimus, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Ulkomainonnan tavoittavuus on edelleen HYVÄLLÄ tasolla

Vuosi 2020 muutti maailmaa ja sitä kautta myös mediaympäristömme on muuttunut tänä poikkeuksellisena aikana. Vaikutukset ovat nähtävissä myös ulkomainosmedian osalta. Muutoksista huolimatta ulkomainonnan tavoittavuus ja nettokontaktit ovat edelleen hyvällä..
Lue lisää

10.2.2021 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Uutiset, Yhteistyö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Mylly, BCaster ja Clear Channel pilottihankkeessa

Kauppakeskus Mylly Raisiossa on mukana Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostossa. Clear Channel on asentanut kauppakeskus Myllyyn kattavan digitaalisen mainosverkoston, jonka keskiössä on valtava 25 neliön kokoinen Shopping Wall -näyttö. Mainonta..
Lue lisää

8.2.2021 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Yhteistyö, Kauppakeskusmedia, Kumppanuus

Kauppakeskus Sello ja Clear Channel jatkavat monivuotista yhteistyötään

Olemme uudistaneet alkuvuodesta mainosyhteistyösopimuksemme kauppakeskus Sellon kanssa. Yksi Pohjoismaiden suurimmista kauppakeskuksista, ja vuonna 2019 Suomen parhaaksi kauppakeskukseksi valittu Sello, on osa kattavaa kauppakeskusmedian verkostoamme.
Lue lisää

16.12.2020 | Inspiraatio, Työhyvinvointi, Uratarina

Clear Channelin syksy 2020 harjoittelijoiden silmin

Pääsimme jälleen syksyllä tutustumaan uusiin huipputyyppeihin harjoittelijoiden saapuessa taloon! Pyrimme tarjoamaan harjoittelupaikkoja joka syksy sekä kevät, sillä harjoitteluohjelma tarjoaa molemmille osapuolille mahdollisuuden oppia sekä saada..
Lue lisää

18.11.2020 | Yhteistyö, Kaupunkiympäristö, Tasa-arvo, Oikeudenmukaisuus, Sosiaalinen näkökulma, Vastuullisuus

Yhteistyökampanja naisrauhan puolesta

Clear Channel tarjosi pro bono -näkyvyyttä UN Women Suomen tärkeälle kampanjalle tasa-arvon, turvallisuuden ja naisrauhan puolesta. Olemme kiitollisia siitä, että ToinenPHD lähestyi meitä tämän yhteiskunnallisesti merkittävän aiheen tiimoilta, sillä..
Lue lisää

11.11.2020 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Upeita uutuuksia kauppakeskusmedian verkostossamme

Kauppakeskusmedian verkostomme on jälleen laajentunut uusilla Shopping Digital ja Shopping Wall -sarjojen mainospinnoilla. Mukana nyt myös Savonlinna uutena kaupunkina.
Lue lisää

11.11.2020 | Digitaalinen, Erikoistoteutus, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

The Wall Reborn − Suomen ikonisin mainospinta uudistuu

Helsingin sydämeen saapui vuonna 2012 digitaalisen ulkomainonnan kruununjalokivi, The Wall. Narinkkatorilla ohikulkijoita jo vuosia ihastuttanut ikoninen mainospinta oli saapuessaan Pohjoismaiden suurin. Nyt The Wall tuodaan 2020-luvulle.
Lue lisää