Ajankohtaista

22.4.2022 | Rekrytointi

Avoin työpaikka: Digital Signage Technician

Hei sinä! Miltä kuulostaisi monipuoliset työtehtävät valtakunnallisessa ulkomainosyhtiössä? Etsimme Digital Signage Technician -rooliin työntekijää kokoaikaiseen ja vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin. Tässä positiossa pääset työskentelemään monipuolisissa..
Lue lisää

19.4.2022 | Ostosympäristö, Uutiset, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö, Kuluttajakäyttäytyminen

Tilannekatsaus 19.4.2022: Ulkomainonnan tavoittavuudet

Tilannekatsauksen tärkein tehtävä on kuvata ihmisten liikkumista eri mainosympäristöissä, ja kertoa kuinka hyvin ihmisiä tavoitetaan eri ympäristöissä. Datalähteitä hyödyntäen on koottu viikottaiset tilastot niin maantieliikkumisesta kuin..
Lue lisää

14.4.2022 | Yhteistyö, Smart City, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö, Kaupunkipyörät

Kaupunkipyörät ovat osoitus älykkäästä kaupungista

Me Clear Channelilla olemme sitoutuneet vaalimaan ja kehittämään kaupunkiympäristöä kestävämpään suuntaan. Tavoitteenamme on Smart City -huomisen kaupunkiratkaisut, jotka ovat työkaluja kohti kestävämpää tulevaisuutta.
Lue lisää

13.4.2022 | Digitaalinen, Store Digital, FMCG, Ostosympäristö, Inspiraatio, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Kesä – erinomainen aika mainostaa päivittäistavarakaupoissa

Lähenevä kesä houkuttelee kuluttajia erilaisten aktiviteettien ja tuotteiden sekä palveluiden pariin. Kesä onkin mainostajalle erinomaista aikaa, sillä aurinkoinen lomakausi saa kuluttajat käyttämään tavanomaista enemmän rahaa sekä kokeilemaan uusia..
Lue lisää

10.4.2022 | Tutkimus, Asiakaskokemus, NPS-kysely

Mittaamme asiakastyytyväisyyttä kehittääksemme toimintaamme

Haluamme kehittää toimintaamme yhdessä asiakkaidemme, kumppaneidemme ja sidosryhmiemme kanssa. Asiakkaamme ovat meille tärkeitä, ja siksi tavoitteenamme on tarjota paras mahdollinen asiakaskokemus ja edistää asiakkaidemme markkinoinnin onnistumista...
Lue lisää

7.4.2022 | Rekrytointi

Avoin työpaikka: Head of Marketing

Clear Channel Suomi Oy on valtakunnallinen ulkomainosyhtiö. Olemme osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainosratkaisumme tavoittavat halutut kohderyhmät niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti. Mainoslaiteverkostomme sijaitsevat kaupunkien..
Lue lisää

5.4.2022 | Digitaalinen, Store Digital, FMCG, Ostosympäristö

Miksi ostohetkellä näkyminen kannattaa?

On arvioitu, että 40 minuutin kauppareissun aikana kuluttaja näkee jopa 500 hintaviestiä. Tämä tarkoittaa 125 viestiä minuutissa ja 2 viestiä sekunnissa. Hinnan lisäksi asiakkaan huomiosta kilpaillaan pakkausdesignin, tuotteen esillepanon,..
Lue lisää

30.3.2022 | Uutiset, Media, Yhteistyö, Ympäristövastuu, Vastuullisuus, Kumppanuus

Clear Channel yhteistyöhön Odotus-elokuvan kanssa

Ulkomainosyhtiö Clear Channel on 1. huhtikuuta ensi-iltaan tulevan Odotus-elokuvan yhteistyökumppani.
Lue lisää

4.3.2022 | Ostosympäristö, Media, Kauppakeskusmedia

Lippulaiva liittyy Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoon

Clear Channelin digitaalisen kauppakeskusmedian verkosto laajenee huhtikuussa, kun upouusi kaupunkikeskus Lippulaiva avataan Espoossa. Keskukseen odotetaan jopa kahdeksaa miljoonaa kävijää vuodessa. 
Lue lisää

4.3.2022 | Digitaalinen, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Uusi upea kaupunkikeskus Lippulaiva avautuu maaliskuun lopulla

Espoo on saamassa uuden timantin, Espoonlahteen avautuu maaliskuun lopulla kaupunkikeskus Lippulaiva. Tutulle sijainnille avautuva Lippulaiva on tunnetusta nimestään huolimatta täysin uusi ja moderni kauppakeskus Espoonlahden ytimessä. Lippulaivaan..
Lue lisää