Liikenneympäristö

SBS Discovery Finland – The Voice

Maailman ensimmäinen ulkomainostaulukampanja dynaamisilla, reaaliaikaisesti päivittyneillä viesteillä.

The Voicen kampanja antoi Panorama -taulujen ohi ajaville ihmisille impulssin autoradionsa kanavan vaihtoon kertomalla, mitä taajuudella tapahtuu juuri nyt.

Ohjelman tekijät kertoivat itse lyhyillä viesteillä juontojen aiheista, haastatteluista, kilpailuista, sekä musiikista. Viive oli parhaimmillaan muutamia sekunteja, joten pääsimme todella reaaliaikaisesti autoilijoiden silmiin ja mainonnan onnistuessa myös korviin.

Kampanja oli maailman ensimmäinen, jossa ulkomainostauluja päivitettiin dynaamisilla reaaliaikaisilla viesteillä tällä frekvenssillä.

Tutustu Liikenneympäristö-tuotteisiin

Liikenneympäristö - lue asiakastarinoita

PKST:n kampanja on kiinnittänyt autoilijoiden huomion jo vuosien ajan

Liikenneympäristö

PKST:n kampanja on kiinnittänyt autoilijoiden huomion jo vuosien ajan

Pohjois-Kymen Sähkötarvike Oy täyttää tänä vuonna 40 vuotta, ja päätti asettaa juhlavuodelleen...
Lue lisää
Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Liikenneympäristö

Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Valio Oltermanni halusi kannustaa autoilijoita huomioimaan nopeusrajoitukset entistä huolellisemmin...
Lue lisää
Kotipizzan kampanja herätti huomiota autoilijoiden kesken

Liikenneympäristö

Kotipizzan kampanja herätti huomiota autoilijoiden kesken

Kotipizzan kesäkampanja 2015 sai autoilijoiden vatsat kurnimaan hyödyntämällä Clear Channelin...
Lue lisää