Tutkimus

Sinulle, markkinoinnin ammattilainen, joka haluat ymmärtää mikä on tehokkain tapa tavoittaa kohderyhmäsi. Autamme sinua tekemään onnistuneita markkinointipäätöksiä tarjoamalla näkemyksellistä tietoa mainonnan tulevaisuuden suunnista, kuluttajakäyttäytymisestä, toimintaympäristön muutoksista ja ulkomainonnan vaikuttavuudesta.

 

Oletko kiinnostunut juuri sinulle räätälöidystä tutkimusdatasta?

Pystymme muodostamaan yksityiskohtaista ymmärrystä kuluttajista, toimialoista, mainosympäristöistä ja kohderyhmien tavoittamisesta: voimme auttaa sinua räätälöimään kampanjasi niin, että mainonnan vaikuttavuus on huipussaan. Kampanjan suunnittelun ja optimoinnin ohella autamme myös kampanjan tehokkuuden ja vaikuttavuuden todentamisessa.



Kuluttajaymmärrys

Ymmärrämme, miten, miksi ja milloin kuluttajat tekevät valintojaan. Hyödynnämme tutkittua tietoa ostopoluista, ostokäyttäytymisestä ja mainosympäristöjen yleisöistä, jotta viestintä osuu juuri oikeaan kohtaan. Datan ja oivallusten avulla autamme asiakkaitamme tekemään vaikuttavampia päätöksiä.

Ulkomainonta mediana

Ulkomainonta tavoittaa 99 % suomalaisista viikoittain. Ulkomainonta on luonnollinen osa katukuvaa – se ei keskeytä, vaan sulautuu ympäristöön. Ulkomainonta on myös älykkäästi kohdennettavaa: kampanjat voidaan räätälöidä ajan, sijainnin, kontekstin ja kohdeyleisön mukaan. Lisäksi ulkomainonta aktivoi ja ohjaa ostopolun eri vaiheissa – juuri siellä, missä päätökset syntyvät. 

Mediamarkkina

Hiipuva mediamarkkina ei hidasta ulkomainontaa. Vaikka mainosmarkkina kokonaisuudessaan laski vuonna 2024, ulkomainonta jatkoi kasvuaan. Se pitää pintansa vahvana ja houkuttelevana mediana, johon panostetaan entistä rohkeammin myös haastavina aikoina.

Tutkimuspalvelut

Tarjoamme kattavat tutkimuspalvelut kampanjoiden suunnitteluun, toteutukseen ja jälkimittaukseen. Huomioarvotutkimuksella selvitämme kampanjan näkyvyyden ja toimivuuden kohderyhmässä, esitestaus varmistaa viestin toimivuuden ennen kampanjaa. Store Digital -mittauksilla analysoimme kampanjan myyntivaikutuksia.

Yleisömittaus

Bauer Media Outdoor, JCDecaux Finland, Mediateko, MEKS ja Outshine ovat käynnistäneet yhteistyön, jonka tuloksena ulkomainonnalle tulee yhteinen yleisömittausvaluutta. Tämä helpottaa ulkomainonnan ostamista ja suunnittelua. Mittausjärjestelmä otetaan käyttöön loppuvuodesta 2025. 

 

Viimeisimmät artikkelit

 

Haluaisitko kuulla lisää tutkimuksistamme?