Ajankohtaista (16)

3.12.2018 | Uutiset

Ulkomainonta kasvoi reippaasti syyskuussa

Syyskuussa mainonnan määrä laski -2,5 % vuoden 2017 vastaavaan aikaan verrattuna. Syyskuussa mainonnan määrä laski -2,5 % vuoden 2017 vastaavaan aikaan verrattuna. Laskusta huolimatta ulkomainonta kasvoi jälleen voimakkaasti TNS Gallupin muutosmittarissa..
Lue lisää

26.11.2018 | Matkustusympäristö, Tutkimus

Uusi lentomatkustajien profiilitutkimus on valmistunut

Clear Channel Suomi tuotti yhdessä GroupM:n ja Taloustutkimuksen kanssa laajan mittauksen suomalaisten ja transit matkustajien matkustustottumuksista, suhtautumisesta kuluttamiseen ja brändeihin. Uusi valmistunut mittaus on laajin, mitä Clear Channel on..
Lue lisää

26.11.2018 | Digitaalinen mainonta, Liikenneympäristö

Digitaalinen suurtaulusarja Panorama tavoittaa valtakunnallisesti

Digitaalinen maantiemedia ulottuu nyt 50 paikkakunnalle 151 näytön voimin. Valtakunnallinen digitaalinen maantieverkostomme Panorama tavoittaa kuluttajat tehokkaasti ja digitaalisen tehokeinoja hyödyntäen. Kirkkaat jättikokoiset LED-näytöt tuovat..
Lue lisää

19.11.2018 | Digitaalinen mainonta, Uutiset, Dynaaminen, Erikoistoteutus

Dynaaminen ulkomainonta huomataan

Dynaamiset viestit digitaalisessa ulkomainonnassa tuovat mainostajan viestille vahvaa läpimenovoimaa ja saavat aikaan erilaisia vuorovaikutustasoja. Clear Channel on ollut eturintamassa kehittämässä älykkäämpiä ulkomainonnan ratkaisuja jo vuodesta 2008...
Lue lisää

12.11.2018 | Digitaalinen mainonta, Uutiset

Vaikuttavin digitaalinen mainosverkosto suomessa

Digitaalinen tarjoomamme kasvaa vauhdilla - nyt jo lähes 1300 pintaa ympäri Suomen Clear Channel Suomi on digitaalisen ulkomainonnan ehdoton markkinajohtaja. Digitaaliset mainosvälineemme sijaitsevat juuri siellä missä kuluttajat eniten liikkuvat ja..
Lue lisää

5.11.2018 | Store Digital, Ostosympäristö, Uutiset, Tutkimus

Mainonta ruokakaupassa ohjaa ostopäätöksiä

Ruokakaupat ovat mainostajalle ideaali ympäristö tavoittaa kuluttajat säännöllisesti. Clear Channelin digitaaliset mainoslaitteet kaupan sisällä luovat uudenlaisen ja uniikin mediaympäristön, jollaista ei muualla ole tarjolla. Myymälän sisällä tapahtuva..
Lue lisää

29.10.2018 | Digitaalinen mainonta, Yhteistyö

Clear Channel on taidemuseo Amos Rexin yhteistyökumppani

Helsingin ytimessä sijaitseva taidemuseo Amos Rex avautuu yleisölle torstaina 30.8. Lasipalatsissa sijaitseva museo luo ympäristöönsä ainutlaatuisen taiteen ja kulttuurin kohtaamispaikan, jonka kokonaisuuteen kuuluu näyttelytilojen lisäksi Lasipalatsi..
Lue lisää

22.10.2018 | Digitaalinen mainonta, Uutiset

Espoon digitaalinen mainosverkosto laajenee

Clear Channelin digitaalinen mainosverkosto vahvistaa jalansijaansa Espoossa entisestään. Espoon Downtown Digital verkosto kattaa nyt jo 36 näyttöä. Uudet näyttävät 75” pinnat sijoittuvat Espoon parhaille paikoille vilkkaimpien kulkuväylien,..
Lue lisää

22.10.2018 | Uutiset

Mediamainonta laski, mutta ulkomainonnan suosio kasvoi

Huhti-kesäkuu toi mukanaan -2,5% laskun mediamainonnalle, mutta tästä huolimatta ulkomainonnan suosio jatkoi kasvuaan verrattuna vuoteen 2017. Muiden perinteisten medioiden jatkaessa laskuaan ulkomainonta oli suurimmassa kasvussa radiomainonnan lisäksi...
Lue lisää

15.10.2018 | Digitaalinen mainonta, Erikoistoteutus, Yhteistyö

Kiusaava ulkomainos toi nettikiusaamisen kadulle

Lasten ja nuorten säätiön kampanjalla halutaan herättää ihmiset jatkuvasti kasvavan ongelman vakavuuteen. Moni haikailee nuoruuttaan takaisin, mutta haave saattoi romuttua, mikäli törmäsi Lasten ja nuorten säätiön tempaukseen, joka toi nuorten kokeman..
Lue lisää