Ajankohtaista (14)

31.10.2019 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Atomi osaksi Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoa

Riihimäellä sijaitseva Kauppakeskus Atomi on liittynyt osaksi Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoa. Kauppakeskuksesta löytyy 8 digitaalista näyttöä, jotka ovat osa Shopping Digital -sarjaamme. Lisäksi Kauppakeskus Atomin yhteydessä sijaitsevaan..
Lue lisää

30.10.2019 | Digitaalinen mainonta, Dynaaminen, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö, Isot Digit

Lanseeraa näyttävästi ulkomainonnalla

Ulkomainonta huomataan! Ulkomainonta tavoittaa ja vaikuttaa. Se tekee näkyväksi – oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Hyvä ulkomainoskampanja tukee brändin rakentamista.
Lue lisää

29.10.2019 | Digitaalinen mainonta, Dynaaminen, Smart City

Älykkäät ja rakastetut kaupunkiratkaisut ehkäisevät ilmastonmuutosta

Clear Channelin Lassi Tolonen kertoi Smart City & Buildings 2019 -tapahtumassa kaupunkilaisten rakastamista ratkaisuista, jotka vähentävät ympäristökuormaa ja tekevät arjesta helpompaa.
Lue lisää

14.10.2019 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Clear Channel kasvattaa kauppakeskusverkostoaan

MALL OF TRIPLAAN SIJOITETAAN PERÄTI 40 DIGITAALISTA MAINOSPINTAA JA KOLME JÄTTINÄYTTÖÄ. Clear Channel ja Helsingin Pasilaan nouseva kauppakeskus Mall of Tripla ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Clear Channel vastaa kauppakeskuksen mainostilan..
Lue lisää

11.10.2019 | Digitaalinen mainonta

Digitaalisten aineistojen erikoistoimituspäivät, vuodenvaihde 2019

Vuodenvaihde lähestyy ja digitaalisten aineistojen osalta meillä on erikoistoimituspäivät. Läydät poikkeusaikataulun täältä.
Lue lisää

23.9.2019 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Clear Channel vastaa laajenevan Kauppakeskus AINOAn mainosmyynnistä

Espoon Tapiolassa sijaitseva Kauppakeskus AINOA laajenee ja liittyy osaksi Clear Channelin valtakunnallista kauppakeskusmedian verkostoa. Kauppakeskukseen sijoitetaan kaikkiaan 28 digitaalista mainosnäyttöä sekä yksi iso Shopping Wall keskuksen..
Lue lisää

19.9.2019 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Erikoistoteutus, Isot Digit

5 + 1 SYYTÄ IHASTUA KAUPPAKESKUSMAINONTAAN – OSA 2

Aikaisemmassa julkaisussamme kerroimme, että kauppakeskusten suosio on kasvussa. Kauppakeskusmainonta on ylivoimainen keino tavoittaa kuluttajat siellä, missä tehdään ostopäätöksiä ja ollaan avoimia mainonnalle. Digitaalisuuden myötä kauppakeskusmedian..
Lue lisää

6.9.2019 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Isot Digit

5 + 1 SYYTÄ IHASTUA KAUPPAKESKUSMAINONTAAN

Kauppakeskusmainonta on tehokas, moderni keino herättää kuluttajien ostokiinnostus. Se inspiroi, puhuttelee ja mukautuu juuri tarpeisiisi sopivaksi. Lue nyt, mikä tekee kauppakeskusmainonnasta niin ylivoimaisen median.
Lue lisää

9.8.2019 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Erikoistoteutus, Liikenneympäristö

Oltermannin kampanja muistuttaa ajamaan varovasti

Asiakas: Valio Oltermanni
Lue lisää

1.7.2019 | Digitaalinen mainonta, Uutiset, Smart City, Kaupunkiympäristö

CLEAR CHANNELIN DIGITAALINEN MAINOSVERKOSTO LAAJENEE PK-SEUDULLA

Onnea kaupunkilaiset, turistit ja mainostajat! Pääkaupunkiseudulle tulee kesän aikana yli 60 uutta digitaalista mainosnäyttöä kaupunkipyörien myötä. Clear Channelin digitaalisen mainosverkoston laajeneminen on loistava esimerkki Smart City -ajattelusta,..
Lue lisää