Ajankohtaista (15)

11.2.2019 | Digitaalinen mainonta, Uutiset, Smart City

Ensimmäinen 24/7 toimiva agora-pakettikioski ruokakaupan yhteyteen

Verkkokaupan pakettitoimituksiin tarkoitettu Agora-kioskiverkosto laajenee ruokakauppoihin, kun ensimmäinen robotisoitu pakettiautomaatti asennettiin K-Supermarket Hertan pihaan Helsingissä.
Lue lisää

6.2.2019 | Tutkimus

Neurotieteilijä Suomen tavoittavimmasta mediasta: "koko, liike ja yllättävyys vaikuttavat"

Ulkomainonnan avulla tavoitetaan 97 prosenttia väestöstä. Neurotieteen tutkijan mukaan ihmiset on helppo tavoittaa kaduilla ja kauppakeskuksissa, koska siellä heillä on resursseja havainnoida ympäristöä. Kuljitko eilen kaupungilla, matkustitko bussilla tai..
Lue lisää

1.2.2019 | Digitaalinen mainonta, Store Digital, Ostosympäristö, Uutiset

Store myymälämedia laajenee

Clear Channel laajentaa Store-mainosverkostoa S-ryhmän Kymen Seudun, Keskipohjanmaan ja Pirkanmaan osuuskauppoihin.
Lue lisää

21.1.2019 | Yhteistyö

Clear Channel on LUX Helsingin yhteistyökumppani

LUX Helsinki tuo iloa talven pimeyteen 5.-9.1.2019 valaisten kaunista Etu-Töölön aluetta. Reitti alkaa Kansalaistorilta, jossa Musiikkitalon digitaalisella näytöllä nähdään italialaisen Marco Brianzan Moonlight-installaatio.
Lue lisää

14.1.2019 | Uutiset

Clear Channel ja Marfina S.L toteuttavat Vantaan kaupunkipyörät

Vantaa on valinnut kaupunkipyöräjärjestelmän toteuttajaksi CityBike Finlandin emoyhtiön Marfina S.L:n. Clear Channel vastaa kaupunkipyöräjärjestelmän kaupallistamisesta. Vantaan kaupunkipyöräsopimus käsittää laajennuksen kanssa 1000 kaupunkipyörää ja 100..
Lue lisää

31.12.2018 | Uutiset

Uusi älykäs pakettipalvelupiste on lanseerattu

Clear Channel ja suomalainen start up -yritys Agora Networks tuo kaupunkikuvaan uudenlaisen pakettipalvelupisteen, Agora-kioskin. Clear Channel vastaa kioskien mainosmyynnistä ja tuo modernit mainoslaitteet kiinteäksi osaksi uusia pakettipalvelupisteitä...
Lue lisää

10.12.2018 | Uutiset

Valtakunnan vaikuttavin kauppakeskusmedia kasvoi jälleen

Ulkomainosyhtiö Clear Channelin kauppakeskusmedia laajeni jälleen, kun kauppakeskus Mylly Raisiossa liittyi mukaan verkostoon. Mylly on yli 150 liikkeen keskuksena Varsinais-Suomen suurin kauppakeskus. Kauppakeskus Mylly uudistui ja laajeni marraskuussa..
Lue lisää

7.12.2018 | Tutkimus, Kuluttajakäyttäytyminen

Kauppakeskusmainonta puhuttaa ja ohjaa ostamaan

Clear Channel UK:n Malls-tutkimuksessa (2016) selvitettiin kuluttajien kauppakeskuskäyttäytymistä. Tutkimusaineisto kerättiin kaksivaiheisella metodilla: online-kyselyllä (n=251) sekä reaaliaikaisella mobiilipäiväkirjalla (n=81). Kyselyssä oli mukana..
Lue lisää

7.12.2018 | Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: kohderyhmätieto

Kuluttajan ostopolun tuntemisesta tehoa kampanjaan

Clear Channel suoritti yhdessä tutkimusyritys Consumer Compassin kanssa suuren Ostopolkututkimuksen syksyllä 2018. Tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten tottumuksia ostoksilla käymisen, kauppakeskusten sekä päivittäistavaramyymälöiden suhteen...
Lue lisää

4.12.2018 | Tutkimus, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Tutkimus: mainonnan vaikuttavuus

Rakenna vaikuttava brändielämys isoilla digitaalisilla mainospinnoilla

Mikä tekee brändistä kuuluisan? Entä miten tätä mielikuvaa saadaan kaikista tehokkaimmin välitettyä? Saadaksemme näihin kysymyksiin vastauksen annoimme erilaisia tutkimusmenetelmiä monipuolisesti hyödyntävälle tutkimusyritykselle (Cog Research, 2016)..
Lue lisää