Ajankohtaista (4)

14.4.2022 | Yhteistyö, Smart City, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö

Kaupunkipyörät ovat osoitus älykkäästä kaupungista

Me Clear Channelilla olemme sitoutuneet vaalimaan ja kehittämään kaupunkiympäristöä kestävämpään suuntaan. Tavoitteenamme on Smart City -huomisen kaupunkiratkaisut, jotka ovat työkaluja kohti kestävämpää tulevaisuutta.
Lue lisää

13.4.2022 | Digitaalinen mainonta, Store Digital, Ostosympäristö, Inspiraatio, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Kesä – erinomainen aika mainostaa päivittäistavarakaupoissa

Lähenevä kesä houkuttelee kuluttajia erilaisten aktiviteettien ja tuotteiden sekä palveluiden pariin. Kesä onkin mainostajalle erinomaista aikaa, sillä aurinkoinen lomakausi saa kuluttajat käyttämään tavanomaista enemmän rahaa sekä kokeilemaan uusia..
Lue lisää

10.4.2022 | Asiakaskokemus

Mittaamme asiakastyytyväisyyttä kehittääksemme toimintaamme

Haluamme kehittää toimintaamme yhdessä asiakkaidemme, kumppaneidemme ja sidosryhmiemme kanssa. Asiakkaamme ovat meille tärkeitä, ja siksi tavoitteenamme on tarjota paras mahdollinen asiakaskokemus ja edistää asiakkaidemme markkinoinnin onnistumista...
Lue lisää

30.3.2022 | Uutiset, Yhteistyö, Vastuullisuus

Clear Channel yhteistyöhön Odotus-elokuvan kanssa

Ulkomainosyhtiö Clear Channel on 1. huhtikuuta ensi-iltaan tulevan Odotus-elokuvan yhteistyökumppani.
Lue lisää

4.3.2022 | Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Lippulaiva liittyy Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoon

Clear Channelin digitaalisen kauppakeskusmedian verkosto laajenee huhtikuussa, kun upouusi kaupunkikeskus Lippulaiva avataan Espoossa. Keskukseen odotetaan jopa kahdeksaa miljoonaa kävijää vuodessa.
Lue lisää

4.3.2022 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Uusi upea kaupunkikeskus Lippulaiva avautuu maaliskuun lopulla

Espoo on saamassa uuden timantin, Espoonlahteen avautuu maaliskuun lopulla kaupunkikeskus Lippulaiva. Tutulle sijainnille avautuva Lippulaiva on tunnetusta nimestään huolimatta täysin uusi ja moderni kauppakeskus Espoonlahden ytimessä. Lippulaivaan..
Lue lisää

1.3.2022 | Ostosympäristö, Uutiset, Kaupunkiympäristö

Upea ja tavoittava Sokos Helsinki - Shopping Wall 360

Ulkomainosverkostomme laajenee Helsingin ydinkeskustassa Sokos tavaratalon uusilla Shopping Wall 360 mainospinnoilla. Mainospinnat on sijoiteltu tavaratalon jokaiselle seinälle – niiden kautta tavoittaa tavaratalon ympärillä liikkuvat kävelijät, pyöräilijät..
Lue lisää

20.1.2022 | Digitaalinen mainonta, Tutkimus, Isot Digit, Tutkimus: ajankohtaiset

DOOH - Tulevaisuuden media

DOOH, eli digitaalinen ulkomainonta, tarjoaa mainostajalle useita hienoja mahdollisuuksia tällä modernin markkinoinnin ja huomioarvotalouden aikakaudella. Kuluttajat viettävät huomattavan paljon aikaa sosiaalisen median parissa, joten brändit joutuvat..
Lue lisää

19.1.2022 | Tutkimus, Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: kohderyhmätieto

Ulkomainonta ohjaa fyysiselle ja digitaaliselle ostopolulle

Vähittäiskauppa on ollut merkittävässä murroksessa viimeisten vuosien aikana, mutta pandemia-aika on kiihdyttänyt entisestään kuluttajien siirtymistä kohti digitaalisia myyntikanavia. On vielä epäselvää, millainen vaikutus tällä kaikella on mainostajien..
Lue lisää

3.1.2022 | Digitaalinen mainonta, Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus: mainonnan vaikuttavuus

Store Digital – Tuloksellista ja tehokasta mainontaa

Store Digital on uniikki mainosverkosto, jonka avulla kasvatat tuotteesi myyntiä. Verkoston mainosnäytöt sijaitsevat S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa tai niiden välittömässä läheisyydessä noin 400 myymälässä, yli sadalla paikkakunnalla. Store Digital..
Lue lisää