Kamppi Helsingin edustalla ohikulkijoiden huomion tulee pian herättämään The Wallin ohella uusi mainospinta, The Scene. Uusi pinta on ainutlaatuisen vaikuttava sen sijoittelun ja kokonsa vuoksi. Erityistehon tuo myös uniikki miljöö: mainospinta sijaitsee..
Lue lisää
Vaikuttavan ulkomainoskampanjan perusta on huolellinen suunnitelma. Tärkeitä huomioitavia tekijöitä ovat muun muassa tavoitteen ja kohderyhmän määrittely, houkuttelevan luovan toteutuksen suunnittelu sekä onnistumisen mittaaminen ja analysointi. Tältä..
Lue lisää
On arvioitu, että 40 minuutin kauppareissun aikana kuluttaja näkee jopa 500 hintaviestiä. Tämä tarkoittaa 125 viestiä minuutissa ja 2 viestiä sekunnissa. Hinnan lisäksi asiakkaan huomiosta kilpaillaan pakkausdesignin, tuotteen esillepanon,..
Lue lisää
Tiesitkö, että 88 %1 suomalaisista on kiinnittänyt huomiota ulkomainontaan ostosmatkan aikana? Paras hetki mainostaa on silloin, kun henkilö on juuri astumassa ruokakauppaan sisään. Asiakkaat eivät ainoastaan näe mainostasi myymälään tullessaan, vaan ovat..
Lue lisää
Voimme ylpeänä kertoa, että Suomen Asiakastieto Oy on myöntänyt meille Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin, joka myönnetään ainoastaan parhaista parhaille. Suomen Vahvimmat on Suomen Asiakastieto Oy:n myöntämä ja omistama rekisteröity tavaramerkki -..
Lue lisää
Johtamisen, myynnin ja markkinoinnin ammattilainen Tuomas Kurki aloitti maaliskuussa Clear Channelilla nimikkeellä Business Lead, Future Media. Kurki siirtyi yhtiön palvelukseen mediatoimisto Dentsu Finlandilta, jossa hän toimi erilaisissa johdon..
Lue lisää
Katajanokan ja Olympiaterminaalin kupeessa on otettu käyttöön mainosrahoitteisia sähköauton latauspisteitä. Etenkin kaupunkien keskustoissa sähköautojen latausverkoston rakentaminen on avainasemassa yksityisautoilun sähköistymiselle. Terminaaleille tuodut..
Lue lisää
Millainen mainosympäristö Helsinki-Vantaa on mainostajalle? Mitkä ominaisuudet tekevät Helsinki-Vantaasta kiinnostavan ja tavoittavan mainosympäristön? Lue lisää ja tutustu Helsinki-Vantaan monipuolisiin mediaratkaisuihin, joita kehitämme mainostajan..
Lue lisää
Tilannekatsauksen tärkein tehtävä on kuvata ihmisten liikkumista eri mainosympäristöissä, ja kertoa kuinka hyvin ihmisiä tavoitetaan eri ympäristöissä. Datalähteitä hyödyntäen on koottu viikottaiset tilastot niin maantieliikkumisesta kuin..
Lue lisää
Me Clear Channelilla olemme sitoutuneet vaalimaan ja kehittämään kaupunkiympäristöä kestävämpään suuntaan. Tavoitteenamme on Smart City -huomisen kaupunkiratkaisut, jotka ovat työkaluja kohti kestävämpää tulevaisuutta.
Lue lisää