Ajankohtaista (2)

25.10.2021 | Digitaalinen, Uutiset, Dynaaminen, Paikallisratkaisut, Liikenneympäristö

Tuplasti näyttävyyttä suomen vilkkaimmalla rautatieasemalla

Yksi suomalaisten keskeisimpiä kulkureittejä on Helsingin Rautatieasema, jonka kautta kuljetaan parhaimmillaan satoja tuhansia kertoja päivässä. Päärautatieaseman keskeisimmällä paikalla sijaitsee vaikuttavat ja näyttävät digitaaliset mediapintamme – The..
Lue lisää

11.10.2021 | Rekrytointi

Haemme dynaamista ja media-alan ymmärtävää tuotepäällikköä

Clear Channel Suomi Oy on valtakunnallinen ulkomainosyhtiö ja osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainosratkaisumme tavoittavat halutun kohderyhmän niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti. Mainoslaiteverkostot sijaitsevat kaupunkien..
Lue lisää

28.9.2021 | Media, Kauppakeskusmedia

Ääni yhdistyy liikkuvaan kuvaan innovatiivisessa kampanjatoteutuksessa

Ulkomainonta ja äänimainonta kampanjakeinoina James Bond -elokuvan lanseerauksessa James Bondin ääni voi tällä viikolla yllättää pääkaupunkiseudulla liikkujat, sillä Clear Channelin ja Mall Voicen yhteistyössä toteuttama uuden Bond-elokuvan..
Lue lisää

21.9.2021 | Vastuullisuus

Miltä näyttää vastuullisen median tulevaisuus?

Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä ja valtakunnallisen mediaverkoston tarjoajana Clear Channelilla on myös vastuu olla luomassa oikeudenmukaisempaa mediaa. Toimimme vastuullisesti palvellen yhteisöjä sekä kuntia, vaikuttaen positiivisesti meitä..
Lue lisää

25.8.2021 | Airport, Inspiraatio, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Nyt lennetään – ota tulevaisuuden lentoasema brändisi haltuun

Suunnilleen 1,5 vuotta sitten globaali lentoliikenne pysähtyi lähes kokonaan, eikä varmuutta tulevaisuudesta ollut. Siitä huolimatta olemme Finavian kanssa tehneet määrätietoisesti yhteistyötä huomisen matkustamista kohti ja Helsinki-Vantaan lentoaseman..
Lue lisää

9.8.2021

OOH, mitkä tulevaisuudennäkymät! Ulkomainonta tavoittaa 99 % väestöstä

Ulkomainonnalla on lupaavat tulevaisuudennäkymät. Pandemiasta huolimatta ulkomainonnan viikkotavoittavuus Suomessa nousi 99 prosenttiin (1  tehden ulkomainonnasta yhä ylivoimaisemman massamedian. Jatkuvasti laajenevat digitaaliset ulkomainosverkostot tuovat..
Lue lisää

28.6.2021 | Uutiset, Media, Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

#SYÖULKONA-KAMPANJA ON SAAVUTTANUT SUUREN SUOSION

Suuren suosion saavuttanut Clear Channelin #syöulkona-kampanjan ravintolamainokset ilmestyvät katukuvaan. Clear Channelin #syöulkona-kampanja tukee ravintola-alaa tarjoamalla pääkaupunkiseudun ravintoloille ilmaista mediatilaa yhtiön digitaalisissa..
Lue lisää

21.6.2021 | Tutkimus, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Creating the Future of Media

Tavoita tulevaisuuden ostovoimainen yleisö: Y- ja Z-sukupolvet

Milleniaalit ja Z-sukupolvi ovat houkutteleva kohderyhmä, mutta heidän tavoittamisensa koetaan usein haastavaksi. Nuorten mediankäyttö on pirstaloitunutta ja he viettävät aktiivisesti aikaa niin online- kuin offline-kanavissakin. Vaikuttaaksemme heidän..
Lue lisää

21.6.2021 | Tutkimus, Inspiraatio, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Creating the Future of Media

Kohdentaminen: entistä tehokkaampaa mainontaa

Kohdentaminen on yhä suositumpaa myös ulkomainonnassa, sillä sen avulla voidaan tavoittaa ja vakuuttaa juuri haluttu kohderyhmä. Rinnalla säilyy yhä perinteinen ja tehokas massamainonta, joka on tärkeää brändin rakentamisessa ja tietoisuuden lisäämisessä...
Lue lisää

21.6.2021 | Media, Inspiraatio, Mainonnan toimivuus, Creating the Future of Media

Mainonta: investointi yrityksen kasvuun

Mainonta lisää tietoisuutta, vaikuttaa ja aktivoi. Oikeiden mediakanavien hyödyntäminen on tärkeässä roolissa mainonnan onnistumisessa, sillä yrityksen tulisi tarjota katkeamatonta vuorovaikutusta niin nykyisille kuin potentiaalisillekin asiakkaille...
Lue lisää