Ajankohtaista (2)

29.8.2023 | Digitaalinen mainonta, Kaupunkiympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

Pramea kokonaisuus tavoittaa Suomen vilkkaimmassa rakennuksessa

Helsingin ydinkeskustan premium-pintojen tarjonta sai kesällä vaikuttavaa vahvistusta. Keskeinen sijainti Helsingin sydämessä sekä suuret kaksipuoliset mainosnäytöt tekevät kokonaisuudesta ainutlaatuisen – se tavoittaa joukkoliikenteen keskiössä päivittäin..
Lue lisää

14.6.2023 | Tutkimus, Kaupunkiympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

Premium-pinnat saavat brändit loistamaan

Näkyminen isoilla ulkomainospinnoilla vahvistaa katsojan positiivista mielikuvaa brändistä. Kuluttajat mieltävät digitaalisilla premium-pinnoilla näkyvät brändit voimakkaiksi, korkealuokkaisiksi ja ikonisiksi.1 Tutustu alta premium-pintojen hyötyihin!
Lue lisää

13.6.2023 | Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus: kohderyhmätieto

Miten ostopäätös syntyy päivittäistavarakaupoissa?

Toteutimme maaliskuussa 2023 Norstat Finlandilla kuluttajatutkimuksen, jossa selvitettiin kahdeksan pääkategorian ja yli 70 tuoteryhmän osalta miten ostopäätös eri tuotteissa syntyy. Tutkimuksen kohderyhmänä olivat 18–79-vuotiaat päivittäistavarakaupoissa..
Lue lisää

17.3.2023 | Digitaalinen mainonta, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys

4 tapaa kohdentaa ulkomainoskampanjoita

Massamedian maineesta huolimatta ulkomainontaa voi monipuolisesti kohdentaa yleisön, ajankohdan, lokaation sekä kontekstin perusteella. Kohdennetut, relevantit ja kontekstuaaliset markkinointiviestit parantavat asiakaskokemusta sekä kehittävät brändiä...
Lue lisää

13.3.2023 | Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus, Tutkimus: kohderyhmätieto

Tavoita kaupassa asioivat suomalaiset!

Tiesitkö, että joka viides 15 vuotta täyttäneistä suomalaisista asioi ruokakaupassa päivittäin tai lähes päivittäin ja 97 % viikoittain? Tämä selviää vastikään toteutetusta tutkimuksesta (Taloustutkimus 2022, n=564), jonka tuloksiin sukellamme seuraavaksi..
Lue lisää

2.2.2023 | Vastuullisuus

Olemme mukana rakentamassa älykkäämpää ja kestävämpää kaupunkia

Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä ja valtakunnallisen mediaverkoston tarjoajana haluamme sitoutua rakentamaan entistä vastuullisempaa media-alan tulevaisuutta. Ulkomainonta on mukana vahvasti yhteiskunnallisissa tapahtumissa, kaupunkikulttuurin..
Lue lisää

24.1.2023 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Tutkimus, Kaupunkiympäristö, Tutkimus: kohderyhmätieto, Tutkimus: ajankohtaiset

Ulkomainonta on kaupan media

Ulkomainonta ohjaa ostamaan ja aktivoi. Se tavoittaa ostopolun varrella sekä ostohetken äärellä kauppakeskuksissa ja päivittäistavarakaupoissa.
Lue lisää

19.1.2023 | Tutkimus, Tutkimus: mainonnan vaikuttavuus

Miksi videomuotoisella ulkomainonnalla kannattaa tukea somekampanjaa?

Tiesitkö, että jos yhdistät videomuotoista digitaalista ulkomainontaa sosiaalisen median kampanjoihin, bränditehokkuutesi voi kasvaa keskimäärin 23 %? Tässä artikkelissa sukellamme syvemmin yhteistyössä Talon:in ja On Devicen kanssa toteuttamamme..
Lue lisää

16.1.2023 | Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia, Inspiraatio

Mainonta kauppakeskuksissa tavoittaa juuri oikealla hetkellä

Kauppakeskukset ovat ympäristöjä, joissa inspiroidutaan, haetaan elämyksiä sekä viihdytään ja vietetään aikaa. Kauppakeskuksissa liikutaan avoimin ja positiivisin mielin, joten ostokäyttäytyminen on spontaania ja heräteostokset yleisiä. Mainonnan ja..
Lue lisää

15.12.2022 | Digitaalinen mainonta, Tutkimus, Isot Digit, Inspiraatio, Tutkimus: ajankohtaiset, Tutkimus: mainonnan vaikuttavuus

Ulkomainonnan trendit 2023

Vuonna 2023 ulkomainonnan trendeissä tulevat korostumaan vaikuttavuus, ohjelmallinen ulkomainonta sekä kaupan media ja myymälämainonta. Lue näkemyksemme alta.
Lue lisää