Ajankohtaista (2)

17.3.2023 | Digitaalinen mainonta, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys

4 tapaa kohdentaa ulkomainoskampanjoita

Massamedian maineesta huolimatta ulkomainontaa voi monipuolisesti kohdentaa yleisön, ajankohdan, lokaation sekä kontekstin perusteella. Kohdennetut, relevantit ja kontekstuaaliset markkinointiviestit parantavat asiakaskokemusta sekä kehittävät brändiä...
Lue lisää

13.3.2023 | Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus, Tutkimus: kohderyhmätieto

Tavoita kaupassa asioivat suomalaiset!

Tiesitkö, että joka viides 15 vuotta täyttäneistä suomalaisista asioi ruokakaupassa päivittäin tai lähes päivittäin ja 97 % viikoittain? Tämä selviää vastikään toteutetusta tutkimuksesta (Taloustutkimus 2022, n=564), jonka tuloksiin sukellamme seuraavaksi..
Lue lisää

2.2.2023 | Vastuullisuus

Olemme mukana rakentamassa älykkäämpää ja kestävämpää kaupunkia

Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä ja valtakunnallisen mediaverkoston tarjoajana haluamme sitoutua rakentamaan entistä vastuullisempaa media-alan tulevaisuutta. Ulkomainonta on mukana vahvasti yhteiskunnallisissa tapahtumissa, kaupunkikulttuurin..
Lue lisää

24.1.2023 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Tutkimus, Kaupunkiympäristö, Tutkimus: kohderyhmätieto, Tutkimus: ajankohtaiset

Ulkomainonta on kaupan media

Ulkomainonta ohjaa ostamaan ja aktivoi. Se tavoittaa ostopolun varrella sekä ostohetken äärellä kauppakeskuksissa ja päivittäistavarakaupoissa.
Lue lisää

19.1.2023 | Tutkimus, Tutkimus: mainonnan vaikuttavuus

Miksi videomuotoisella ulkomainonnalla kannattaa tukea somekampanjaa?

Tiesitkö, että jos yhdistät videomuotoista digitaalista ulkomainontaa sosiaalisen median kampanjoihin, bränditehokkuutesi voi kasvaa keskimäärin 23 %? Tässä artikkelissa sukellamme syvemmin yhteistyössä Talon:in ja On Devicen kanssa toteuttamamme..
Lue lisää

16.1.2023 | Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia, Inspiraatio

Mainonta kauppakeskuksissa tavoittaa juuri oikealla hetkellä

Kauppakeskukset ovat ympäristöjä, joissa inspiroidutaan, haetaan elämyksiä sekä viihdytään ja vietetään aikaa. Kauppakeskuksissa liikutaan avoimin ja positiivisin mielin, joten ostokäyttäytyminen on spontaania ja heräteostokset yleisiä. Mainonnan ja..
Lue lisää

15.12.2022 | Digitaalinen mainonta, Tutkimus, Isot Digit, Inspiraatio, Tutkimus: ajankohtaiset, Tutkimus: mainonnan vaikuttavuus

Ulkomainonnan trendit 2023

Vuonna 2023 ulkomainonnan trendeissä tulevat korostumaan vaikuttavuus, ohjelmallinen ulkomainonta sekä kaupan media ja myymälämainonta. Lue näkemyksemme alta.
Lue lisää

13.11.2022 | Digitaalinen mainonta, Dynaaminen, Inspiraatio

Joustava ja tehokas dynaaminen mainoskampanja

Dynaaminen mainonta on kasvava trendi, jonka tehokkuus on jo huomattu laajasti online-mainonnassa. Dynaamisuuden edut eivät kuitenkaan rajaudu vain internetiin, sillä se on mahdollista myös ulkomainonnassa. Dynaaminen ulkomainos taipuu uskomattoman moneen..
Lue lisää

8.11.2022 | Digitaalinen mainonta, Store Digital, Ostosympäristö, Mainonnan toimivuus

Vaikuta ostopäätökseen todennettavasti tehokkaalla ratkaisulla

Kilpailun lisääntyminen ja markkinaympäristön muutokset edellyttävät yrityksiltä entistä kehittyneempiä tapoja herättää asiakkaan ostokiinnostus ja mitata mainonnan onnistumista sekä tuloksellisuutta. Smart Marketingin ja Clear Channelin Store Digital..
Lue lisää

11.10.2022 | Digitaalinen mainonta, Staattinen mainonta, Inspiraatio, Mainonnan toimivuus

Millainen on hyvä ulkomainos? Suunnittelijan muistilista

Vaikuttava ulkomainos on toimivan kampanjan ydin. Mainoksen kuuluu herättää huomiota, mutta myös selkeys ja ymmärrettävyys tulee pitää mielessä mainosta suunniteltaessa. Hyvä ulkomainos puhuttelee, säväyttää ja jää mieleen. Ota tästä talteen muistilista..
Lue lisää