Ajankohtaista (5)

11.6.2021 | Media, Vastuullisuus, Kumppanuus

Clear Channel Jälleen Suomen Vahvimpien Joukkoon

Voimme ylpeänä kertoa, että Suomen Asiakastieto Oy on myöntänyt meille Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin, joka myönnetään ainoastaan parhaista parhaille. Suomen Vahvimmat on Suomen Asiakastieto Oy:n myöntämä ja omistama rekisteröity tavaramerkki -..
Lue lisää

1.6.2021 | Digitaalinen, Uutiset

Kuinka tavoittaa kohdeyleisö kolmannen osapuolen evästeiden kadotessa?

Tänä keväänä yksi markkinointikentän kuumimmista puheenaiheista on ollut kolmannen osapuolen evästeiden poistuminen. Kolmannen osapuolen evästeitä on tyypillisesti hyödynnetty käyttäjien seuraamisessa eri verkkosivustojen välillä. Ne ovat olleet keskeisiä..
Lue lisää

20.5.2021 | Tutkimus, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Kuluttajakäyttäytyminen

Miten suomalaiset liikkuvat sekä kuluttavat juuri nyt ja kesällä?

Kesä on mainostajalle erinomaista aikaa, sillä aurinkoinen lomakausi saa kuluttajat käyttämään tavanomaista enemmän rahaa sekä kokeilemaan uusia asioita. Tämän vuoden kesää piristävät myös positiiviset uutiset koronatilanteen helpottumiseen ja rajoitusten..
Lue lisää

18.5.2021 | Digitaalinen, Uutiset, Smart City

Ensimmäinen älykäs Agora 2.0 -pakettiautomaatti on täydessä käytössä Helsingin Jätkäsaaressa

Clear Channel haluaa olla mukana edistämässä kestävää kehitystä ja toteuttamassa älykkäitä kaupunkeja asukkaiden elämän helpottamiseksi. Osa Clear Channelin Smart City -ratkaisuja ovat älykkäät Agora-pakettiautomaatit, joissa yhdistyy monenlainen moderni..
Lue lisää

18.5.2021 | Yhteistyö, Kaupunkiympäristö, Sosiaalinen näkökulma, Vastuullisuus, Kumppanuus

Clear Channel ja Helsinki Biennaali elävöittävät kaupunkia

Clear Channel toimii pääyritysyhteistyökumppanina Helsinki Biennaali -tapahtumassa. Meille on tärkeää olla mukana tapahtumissa, jotka elävöittävät kaupunkeja ja tuovat onnellisuutta ihmisten arkeen. Tämä kansainvälinen nykytaidetapahtuma on upea sekä..
Lue lisää

17.5.2021 | Media, B2B, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Usein kysyttyä ulkomainonnasta

Ulkomainonta on massamedia, joka sopii sekä brändimainostamiseen että taktisempiin kampanjoihin. Mainoslaitteiden sijainti tarjoaa luonnostaankin tehokkaan keinon kuluttajien tavoittamiseksi siellä, missä he liikkuvat ja tekevät ostoksia. Ulkomainonta..
Lue lisää

17.5.2021 | Ostosympäristö, Showcase

Erikoismainospaikat

Vaikuta ja näy isosti Helsingin päärautatieasemalla ja kauppakeskusten yhteydessä Espoossa, Helsingissä sekä Turussa. Erikoismainospaikkojen avulla brändisi voi aidosti erottua edukseen ja tavoittaa suuret massat vilkkaasti liikennöidyillä sijainneilla...
Lue lisää

12.5.2021 | Uutiset, Media, Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

Clear Channelin #syöulkona -kampanja tukee ravintolatoimialan elpymistä

Ravintola-ala on kärsinyt koronan vuoksi ja kaipaa kipeästi tukea. Clear Channel tukee ravintoloita tarjoamalla niille maksutta näkyvyyttä pääkaupunkiseudun digitaalisissa mediapinnoissa kesä–heinäkuun vaihteessa.  
Lue lisää

28.4.2021 | Uutiset

Clear Channelin LaunchPAD mahdollistaa ulkomainonnan ohjelmallisen ostamisen ja yhä tehokkaamman mainoskampanjoiden hallinnan

Yksi maailman johtavista ulkomainostoimijoista, Clear Channel Europe vahvistaa mainonnan ostamisen ja suunnittelemisen ratkaisuja. Clear Channelin LaunchPAD yhdistää ohjelmallisen ostamisen kanavat yrityksen laajaan digitaalisen ulkomainonnan tarjoamaan. 
Lue lisää

29.3.2021 | Uutiset, Media, Yhteistyö

Espoon julkisen liikenteen pysäkkikatosyhteistyömme jatkuu

Clear Channelin ja Espoon julkisen liikenteen pysäkkikatosyhteistyö jatkuu ja laajenee Ulkomainosyhtiö Clear Channel ja Espoon kaupunki ovat solmineet uuden julkisen liikenteen pysäkkikatoksia koskevan yhteistyösopimuksen. Clear Channel vastaa jatkossa..
Lue lisää