Ajankohtaista (3)

8.11.2022 | Digitaalinen mainonta, Store Digital, Ostosympäristö, Mainonnan toimivuus

Vaikuta ostopäätökseen todennettavasti tehokkaalla ratkaisulla

Kilpailun lisääntyminen ja markkinaympäristön muutokset edellyttävät yrityksiltä entistä kehittyneempiä tapoja herättää asiakkaan ostokiinnostus ja mitata mainonnan onnistumista sekä tuloksellisuutta. Smart Marketingin ja Clear Channelin Store Digital..
Lue lisää

11.10.2022 | Digitaalinen mainonta, Staattinen mainonta, Inspiraatio, Mainonnan toimivuus

Millainen on hyvä ulkomainos? Suunnittelijan muistilista

Vaikuttava ulkomainos on toimivan kampanjan ydin. Mainoksen kuuluu herättää huomiota, mutta myös selkeys ja ymmärrettävyys tulee pitää mielessä mainosta suunniteltaessa. Hyvä ulkomainos puhuttelee, säväyttää ja jää mieleen. Ota tästä talteen muistilista..
Lue lisää

10.10.2022 | Vastuullisuus

Osallistumme energiansäästötalkoisiin osana Motivan Astetta alemmas -kampanjaa

Suomen Ulkomainosliitto julkaisi 1.10.2022 energiansäästösuositukset liiton jäsenille. Vastuullisena toimijana ja liiton jäsenenä Clear Channel haluaa osallistua säästötalkoisiin ja ryhtyy soveltamaan säästösuosituksia.
Lue lisää

15.9.2022 | Digitaalinen mainonta, Kaupunkiympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

Vaikuttava The Scene vahvistaa keskustan premium-pintojen tarjontaa

Kamppi Helsingin edustalla ohikulkijoiden huomion tulee pian herättämään The Wallin ohella uusi mainospinta, The Scene. Uusi pinta on ainutlaatuisen vaikuttava sen sijoittelun ja kokonsa vuoksi. Erityistehon tuo myös uniikki miljöö: mainospinta sijaitsee..
Lue lisää

7.9.2022

Hyvä suunnitelma, vaikuttavampi toteutus

Vaikuttavan ulkomainoskampanjan perusta on huolellinen suunnitelma. Tärkeitä huomioitavia tekijöitä ovat muun muassa tavoitteen ja kohderyhmän määrittely, houkuttelevan luovan toteutuksen suunnittelu sekä onnistumisen mittaaminen ja analysointi. Tältä..
Lue lisää

6.9.2022 | Digitaalinen mainonta, Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus, Tutkimus: ajankohtaiset

Miksi ostohetkellä näkyminen kannattaa?

On arvioitu, että 40 minuutin kauppareissun aikana kuluttaja näkee jopa 500 hintaviestiä. Tämä tarkoittaa 125 viestiä minuutissa ja 2 viestiä sekunnissa. Hinnan lisäksi asiakkaan huomiosta kilpaillaan pakkausdesignin, tuotteen esillepanon,..
Lue lisää

6.9.2022 | Store Digital, Ostosympäristö, Kaupunkiympäristö, Mainonnan toimivuus

Millainen mainos toimii Store Digital -verkostossa?

Tiesitkö, että 88 %1 suomalaisista on kiinnittänyt huomiota ulkomainontaan ostosmatkan aikana? Paras hetki mainostaa on silloin, kun henkilö on juuri astumassa ruokakauppaan sisään. Asiakkaat eivät ainoastaan näe mainostasi myymälään tullessaan, vaan ovat..
Lue lisää

19.8.2022 | Yhteistyö, Vastuullisuus

Olemme saavuttaneet arvostetun Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin

Voimme ylpeänä kertoa, että Suomen Asiakastieto Oy on myöntänyt meille Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaati jo vuodesta 2018 lähtien.
Lue lisää

9.6.2022 | Matkustusympäristö, Smart City, Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

Mainosrahoitteisia sähköauton latauspisteitä Helsingin Satamaan

Katajanokan ja Olympiaterminaalin kupeessa on otettu käyttöön mainosrahoitteisia sähköauton latauspisteitä. Etenkin kaupunkien keskustoissa sähköautojen latausverkoston rakentaminen on avainasemassa yksityisautoilun sähköistymiselle. Terminaaleille tuodut..
Lue lisää

30.5.2022 | Matkustusympäristö, Digitaalinen mainonta, Staattinen mainonta, Promootiot, Inspiraatio, Asiakaskokemus

Helsinki-Vantaan lentoaseman monipuoliset mahdollisuudet mainostajalle

Millainen mainosympäristö Helsinki-Vantaa on mainostajalle? Mitkä ominaisuudet tekevät Helsinki-Vantaasta kiinnostavan ja tavoittavan mainosympäristön? Lue lisää ja tutustu Helsinki-Vantaan monipuolisiin mediaratkaisuihin, joita kehitämme mainostajan..
Lue lisää