4.3.2022 | Ostosympäristö, Media, Kauppakeskusmedia

Lippulaiva liittyy Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoon

Clear Channelin digitaalisen kauppakeskusmedian verkosto laajenee huhtikuussa, kun upouusi kaupunkikeskus Lippulaiva avataan Espoossa. Keskukseen odotetaan jopa kahdeksaa miljoonaa kävijää vuodessa. 

Lippulaiva sijaitsee Espoonlahdessa vauraalla ja nopeasti kasvavalla alueella. Kaupunkikeskuksen vaikutusalue on merkittävä: viiden minuutin matkan päässä asuu 58 800 ihmistä ja 15 minuutin matkan päässä peräti 91 800 ihmistä.  

 

"Olen erittäin iloinen saadessamme Lippulaivan osaksi verkostoamme. Loistavan sijaintinsa vuoksi Lippulaiva tarjoaa mainostajille erinomaisen mahdollisuuden tavoittaa Espoon ja Kirkkonummen ostovoimaiset kuluttajat. Viereistä Länsiväylää pitkin kulkee 30 000 ajoneuvoa vuorokaudessa, ja jo vuonna 2023 metroliikenteen myötä lippulaivaan odotetaan kahdeksaa miljoonaa kävijää vuodessa. Me palvelemme mainostajia tuomalla Lippulaivaan upeat mediapinnat – peräti 11 kaksipuoleista digitaalista näyttöä ja kaksi isoa Shopping Wall -näyttöä." Sales Director Ville Bergman, Clear Channelilta kertoo. 

 

Lippulaiva on moderni kaupunkikeskus, joka palvelee kaupunkilaisia elämyksellisyyden ehdoilla 

 

Lippulaiva keskittyy vahvasti päivittäistavara- ja palvelutarjontaan ja siellä tulee olemaan yli 100 erilaista myymälää, kahvilaa, ravintolaa ja palvelua.  

 

"Modernit kauppakeskukset suunnitellaan kohtaamisten ja elämyksellisyyden ehdoilla. Keskuksissa viihdytään ostosten ja oheispalvelujen parissa pitkiäkin aikoja, ja siksi myös kauppakeskusmedian tavoittavuus on erinomainen. Uskon, että yhdessä mainostajien kanssa tulemme toteuttamaan Lippulaivaan kiinnostavia ja houkuttelevia mainosmedian sisältöjä." Ville Bergman sanoo. 

 

Laadukkaat digitaaliset näytöt tukevat Lippulaivan vihreitä arvoja 

 

Lippulaivan kaupunkikeskus on ympäristöasioiden edelläkävijä. Rakennuksen alla on Euroopan suurin kaupallisen rakennuksen maalämpö- ja viilennyslaitos, joka tuottaa lähes kaiken kauppakeskuksen vaatiman lämmitys- ja viilennysenergian hiilivapaasti. Keskuksen käyttösähkö tuotetaan katolle ja seinustoille asennettavin aurinkopaneelein. 

 

Clear Channel on omalta osaltaan sitoutunut Lippulaivan ekologisiin tavoitteisiin 

 

"Uusinta teknologiaa hyödyntävät mainosnäyttömme ovat energiataloudellisia ja pitkäikäisiä – esimerkiksi suurien seinänäyttöjen LED-komponenttien laskennallinen elinkaari on yli 100 000 tuntia, mikä vastaa yli 10 vuoden jatkuvaa käyttöä. Laitteet myös sammutetaan yöajaksi ja ne ohjelmoidaan toimimaan mahdollisimman energiatehokkaasti." Bergman sanoo. 

 

Clear Channelin verkostoon kuuluu nyt 45 kauppakeskusta 

 

Clear Channel on ulko- ja kauppakeskusmainonnan edelläkävijä Suomessa. Yhtiö on viime vuosina keskittynyt erityisesti digitaalisten mainosratkaisujen kehittämiseen. Clear Channelin valtakunnalliseen verkostoon kuuluu jo 45 Suomen vilkkainta kauppakeskusta 22 paikkakunnalla.  

 

"Esimerkiksi isot digitaaliset Shopping Wall -näyttömme tuovat uusia mahdollisuuksia ostosympäristöjen ulkomainontaan. Lippulaivaan näyttöjä tulee kaksi kappaletta ja sijoitetaan parhaille paikoille sisäänkäyntien yhteyteen." Ville Bergman sanoo. 

 

Lisätietoja Lippulaivan mainospaikoista: 

Ville Bergman

Sales Director

ville.bergman@clearchannel.fi

+358 40 900 2830

 

 

 

Lähteet:

Pääkuva: Copyright Citycon

Jaa sisältö: