Ajankohtaista (8)

7.12.2018 | Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: kohderyhmätieto

Kuluttajan ostopolun tuntemisesta tehoa kampanjaan

Clear Channel suoritti yhdessä tutkimusyritys Consumer Compassin kanssa suuren Ostopolkututkimuksen syksyllä 2018. Tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten tottumuksia ostoksilla käymisen, kauppakeskusten sekä päivittäistavaramyymälöiden suhteen...
Lue lisää

15.10.2018 | Digitaalinen mainonta, Erikoistoteutus, Yhteistyö

Kiusaava ulkomainos toi nettikiusaamisen kadulle

Lasten ja nuorten säätiön kampanjalla halutaan herättää ihmiset jatkuvasti kasvavan ongelman vakavuuteen. Moni haikailee nuoruuttaan takaisin, mutta haave saattoi romuttua, mikäli törmäsi Lasten ja nuorten säätiön tempaukseen, joka toi nuorten kokeman..
Lue lisää

1.10.2018 | Digitaalinen mainonta, Yhteistyö

Suuret diginäytöt mahdollistivat globaalin ilmiön

Helsingin Sanomien huippukokoukseen liittyvä ulkomainoskampanja puhutti ja ja herätti huomiota laajasti. Yhdysvaltojen presidentti Donald Trumpin ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tavatessa Suomessa Helsingin Sanomille tarjoutui mahdollisuus..
Lue lisää