Ajankohtaista (8)

11.11.2020 | Digitaalinen mainonta, Erikoistoteutus, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

The Wall Reborn − Suomen ikonisin mainospinta uudistuu

Helsingin sydämeen saapui vuonna 2012 digitaalisen ulkomainonnan kruununjalokivi, The Wall. Narinkkatorilla ohikulkijoita jo vuosia ihastuttanut ikoninen mainospinta oli saapuessaan Pohjoismaiden suurin. Nyt The Wall tuodaan 2020-luvulle.
Lue lisää

4.11.2020 | Tutkimus, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: ajankohtaiset

Näin suomalaiset liikkuvat nyt ja vuonna 2021 − tieliikenteessä ja kaupoissa riittää väkeä

Suomalaiset käyvät säännöllisesti ruokakaupoissa ja liikkuvat ahkerasti autoillaan tieliikenteessä korona-aikanakin. Kaupunkiliikenteessä jalankulun lisäksi polkupyörä kulkupelinä on kasvattanut suosiotaan. Nämä seikat selviävät Kantarin toteuttamasta..
Lue lisää

9.10.2020 | Vastuullisuus

Clear Channel on sitoutunut vihreämpiin valintoihin toiminnassaan

WWF Suomi suoritti syyskuussa Green Office -auditoinnin toimistollamme ja tarkastus oli menestys osaltamme. Olemme Green Office -sertifioitu yritys seuraavatkin kolme vuotta. Meillä on ollut kunnia kantaa Green Office -sertifikaattia jo vuodesta 2010.
Lue lisää

7.10.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Yhteistyö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Espen osaksi vaikuttavaa kauppakeskusmedian verkostoamme

Kauppakeskusmedian verkostomme laajenee jälleen, kun kauppakeskus Espen tulee osaksi verkostoamme. Kattavaan verkostoomme kuuluu nyt yli 40 kauppakeskusta ympäri Suomea, mukaan lukien Suomen kymmenen suurinta kauppakeskusta.
Lue lisää

6.10.2020 | Ostosympäristö, Tutkimus, Kaupunkiympäristö, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus

Tavoita jouluostoksia tekevät kuluttajat

Ulkomainonta tavoittaa taas, brändit ovat valmiita jatkamaan liiketoimintaansa ja joulu on jo kulman takana. Jouluostosten tekeminen on aloitettu ja poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta jouluun panostetaan tänä vuonna yhtä paljon kuin aikaisemmin...
Lue lisää

18.9.2020 | Digitaalinen mainonta, Liikenneympäristö, Isot Digit

Tampereen mainosverkostoa laajennettiin upeilla kaksipuolisilla pinnoilla

Tampereen mainosverkostoa on laajennettu kahdeksalla uudella mainospinnalla. Uudet kaksipuoliset Panorama-pinnat sijaitsevat loistavilla sijainneilla ostos- ja tapahtumapaikkojen läheisyydessä tavoittaen suuren yleisömäärän. Pintojen kaksipuolisuus ja..
Lue lisää

7.9.2020 | Matkustusympäristö, Digitaalinen mainonta, Isot Digit

Helsinki-Vantaan lentoasemalla näyttäviä ja uniikkeja uutuuksia

Helsinki-Vantaan lentoasemalle rakentuu parhaillaan ennennäkemätön mediakokonaisuus, joka tukee lentoaseman identiteettiä, tunnelmaa ja palveluja. Uniikkeja ja näyttäviä uutuuksia ovat muun muassa The High Street, The Arrivals sekä laajentunut Premium..
Lue lisää

4.9.2020 | Uutiset, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Audience Engine

Clear Channel aloittaa ulkomainonnan kohdentamisen halutuille kohderyhmille

Clear Channel kehittää ulkomainonnan suunnittelua entistä kohderyhmälähtöisemmäksi monipuolisten datalähteiden ja analytiikan avulla. Ulkomainonnan edelläkävijä tuntee suomalaiset yleisöt ja sen, missä he milloinkin liikkuvat.
Lue lisää

2.9.2020 | Digitaalinen mainonta, Tutkimus, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Audience Engine

Älykästä ulkomainontaa big datan ja tekoälyn avulla

Suomi on edelläkävijä avoimen datan tarjoajana ja myös teknologinen kyvykkyys hyödyntää tietoa on Suomessa huippuluokkaa. Me Clear Channelilla olemme nyt ensimmäisenä alan yrityksenä kehittäneet uuden työkalun, Audience Enginen, jonka avulla ulkomainonnan..
Lue lisää

2.9.2020 | Digitaalinen mainonta, Inspiraatio, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen, Audience Engine

Kuinka Audience Engine -työkalumme toimii?

Clear Channelin uusi suunnittelutyökalu Audience Engine mahdollistaa ulkomainoskampanjoiden laajamittaisen suunnittelun ja toteuttamisen siten, että lähtökohtana toimii mainostajan tavoittelema kohderyhmä.
Lue lisää