Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia, Inspiraatio

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

L'Oréalin uutuustuote Revitalift Clinical Vitamin C Serum lanseerattiin upealla 3D-toteutuksella. 3D-efektien ansiosta mainos sai aivan uuden ulottuvuuden lopputuloksena oli aito, lähes käsinkosketeltava kokonaisuus.

Asiakas: L'Oréal Finland Oy

Kampanjan tavoite: Lisätä uutuustuotteen tietoisuutta 

Kohderyhmä:  1835-vuotiaat naiset 

Käytetyt pinnat: Shopping Digital -verkosto

Kampanjan ajankohta: 27.2.–05.03.2023

 

Digitaalinen ulkomainonta on joustavaa, vaikuttavaa ja huomioarvoltaan erinomaista. Ulkomainonta ei myöskään keskeytä tai häiritse, sillä se nähdään luonnollisena osana ympäristöä. 3D:n hyödyntäminen ulkomainonnassa on vaikuttava keino puhutella yleisöä ja lisätä merkittävästi kampanjan huomioarvoa. Liikkuva kuva yhdistettynä realistisiin ulottuvuuksiin vangitsee ohikulkijoiden katseet.

 

Realistinen 3D-toteutus toimi katseiden vangitsijana  


L'Oréalin kampanjassa 3D-efektit auttoivat kiinnittämään ohikulkijoiden huomion ja toivat mainoksen lähemmäksi katselijaa. Mainoksessa haluttiin korostaa tuotetta ja sen ainesosia, joita ei voinut olla huomaamatta kontekstuaalisessa kauppakeskusympäristössä. Kauppakeskukset ovat erinomainen ympäristö mainonnalle, sillä siellä liikutaan avoimin mielin, haetaan inspiraatiota ja ollaan alttiita esimerkiksi heräteostoksille.

 

"Loreal halusi hyödyntää 3D-toteutusta mainoskampanjan tehokeinona. 3D-mainoksella kiinnitettiin ihmisten huomio ja havainnollistettiin tuotteen tärkeimpiä ainesosia, C-vitamiinia ja hehkun vaikutusta uudella, innovatiivisella tavalla,” kuvailee Amalia Boberg, Senior Client Manager, Wavemaker.

 

Upeita tuloksia ulkomainonnalla

Ulkomainonta toimii erittäin hyvin silloin, kun haluaa kasvattaa myyntiä ja tietoisuutta, ohjata kuluttajia oman tuotteensa luo ja saada aikaan ostopäätöksiä. L'Oréalin kampanjassa haluttiin hyödyntää ulkomainontaa uutuustuotteen tietoisuuden kasvattamiseen, jota mitattiin KPI-mittarin avulla. 

 

”Yhteistyö Bauer Media Outdoorin kanssa onnistui hienosti. Tulokset olivat myös erittäin hyviä – paras seerumin lanseeraus L’oréalilla,” kiteyttää Amalia Boberg.

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Digitaalinen mainonta

Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiön Poista tämä mainos -kampanja lasten syöpätutkimusten puolesta...
Lue lisää
Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Digitaalinen mainonta

Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Valveen suunnittelema Katu Ei Ole Koti -kampanja Sininauhasäätiölle keräsi varoja kodittomille...
Lue lisää
Pelastusarmeijan kampanja toteutettiin ohjelmallisen ostamisen avulla

Digitaalinen mainonta

Pelastusarmeijan kampanja toteutettiin ohjelmallisen ostamisen avulla

Pelastusarmeija uudisti perinteisen Joulupata-kampanjansa käyttämällä ohjelmallista ostamista...
Lue lisää

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Ostosympäristö

FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Vaikka ulkomainonta on tehokas mainoskeino jo sellaisenaan, sen merkitystä muiden kampanjoiden...
Lue lisää
Kun luova aineisto toimii, myynti vetää – Atrian kanafileiden myynti kasvoi 43 %

Ostosympäristö

Kun luova aineisto toimii, myynti vetää – Atrian kanafileiden myynti kasvoi 43 %

Atria Suomi Oy halusi kampanjassaan kertoa, että kaikki kanatuotteet voidaan jäljittää...
Lue lisää

Kauppakeskusmedia - lue asiakastarinoita

L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

Kauppakeskusmedia

L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

L'Oréalin uutuustuote Telescopic Lift lanseerattiin näyttävästi kauppakeskusympäristössä....
Lue lisää
Vaikuttava 3D-ulkomainonta aktivoi lahjoittamaan SPR Konttiin

Kauppakeskusmedia

Vaikuttava 3D-ulkomainonta aktivoi lahjoittamaan SPR Konttiin

Suomen Punaisen Ristin Kontti kannusti lahjoittamaan tarpeettomia, hyväkuntoisia tavaroita...
Lue lisää
Ronald McDonald Talon interaktiivinen ulkomainonta moninkertaisti lahjoitukset

Kauppakeskusmedia

Ronald McDonald Talon interaktiivinen ulkomainonta moninkertaisti lahjoitukset

Ronald McDonald Talo toteutti lapsen oikeuksien viikolla koskettavan ulkomainoskampanjan, joka...
Lue lisää

Inspiraatio - lue asiakastarinoita

Hau-Hau Championin erikoistoteutus tarjosi koirille mahdollisuuden maistaa ruokaa ennen ostopäätöstä

Inspiraatio

Hau-Hau Championin erikoistoteutus tarjosi koirille mahdollisuuden maistaa ruokaa ennen ostopäätöstä

Hau-Hau Championin innovatiivinen erikoitustoteutus Helsingin Kauppakeskus Kampissa tarjosi...
Lue lisää
Pelastusarmeijan kampanja toteutettiin ohjelmallisen ostamisen avulla

Inspiraatio

Pelastusarmeijan kampanja toteutettiin ohjelmallisen ostamisen avulla

Pelastusarmeija uudisti perinteisen Joulupata-kampanjansa käyttämällä ohjelmallista ostamista...
Lue lisää
Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Inspiraatio

Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Taksi Helsinki on kääntänyt katseet puoleensa kaupungin vilinässä ja lentokentän hälinässä –...
Lue lisää