Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kaupunkiympäristö

KASVATA BRÄNDIN TUNNETTUUTTA JA HARKINTAA LEIKKISÄLLÄ TOTEUTUKSELLA

Ulkomainonta toimii erinomaisesti ajankohtaisten aiheiden esiintuojana. Ingmanin kesäinen Creamy-jäätelökampanja näkyi toukokuussa Clear Channelin mainosverkostoissa Shopping Digital ja Downtown DigitalLisäksi erikoisratkaisuna Kampin, Hansan ja Koskikeskuksen kauppakeskuksissa Creamy houkutteli kuluttajia viettämään aikaa pehmeän jäätelöbrändin maailmassa. Ingmanin Creamy-brändi näkyi luovasti myös mainoslaitteiden koteloinnissa. Pehmeän vaaleanpunaiseksi koteloitu digitaalinen kampanja haastoi ihmisiä kokeilemaan onnenpyörää, josta oli mahdollisuus voittaa jäätelöä sekä koko perheen matka Muumimaailmaan.

Erikoistoteutuksen mainosvälineeksi valikoitui Shopping Digital -näyttö, jonka interaktiivisen kosketusominaisuuden avulla voidaan aktivoida kohdeyleisöä, erottua ja luoda ilmiöitä vuorovaikutteisilla toteutuksilla. Tutkimusten mukaan Ingman Creamyn tapaisen animoidun mainoksen parissa vietetään 60% enemmän aikaa.

"Kampanjalla haluamme herättää huomiota sekä vaikuttaa positiivisella tavalla tunteisiin aktivoimalla kiinnostuneita kuluttajia pelin avulla vuorovaikutukseen Ingman Creamyn -premiumjäätelöbrändin kanssa. Tavoitteena on lisätä Ingman Creamyn tunnettuutta sekä lisätä positiivisia assosiaatioita brändiin hauskalla ja leikkisällä toteutuksella. Kohderyhmänä ovat erityisesti perheelliset, 25-45 -vuotiaat kaupunkilaiset," Unileverin Ice Cream Desserts brand manager Hilla Carpén sanoo.

 Unilever Kamppi (4)

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Digitaalinen mainonta

Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Mustin ja Mirrin puhutteleva erikoistoteutus herätti huomiota uudenvuodenaattona Musiikkitalon...
Lue lisää
Pelastusarmeijan kampanja toteutettiin ohjelmallisen ostamisen avulla

Digitaalinen mainonta

Pelastusarmeijan kampanja toteutettiin ohjelmallisen ostamisen avulla

Pelastusarmeija uudisti perinteisen Joulupata-kampanjansa käyttämällä ohjelmallista ostamista...
Lue lisää
Estrella houkutteli herkuttelijat linssisipsien äärelle

Digitaalinen mainonta

Estrella houkutteli herkuttelijat linssisipsien äärelle

Perunapohjaiset sipsit ovat meille arkipäivää, mutta Estrellan toteuttama ulkomainoskampanja...
Lue lisää

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Ostosympäristö

3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Suomalaiset rakastavat jäätelöä – kuulumme jäätelönsyöjien kärkimaihin ja kesällä jäätelönkulutus...
Lue lisää
Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Ostosympäristö

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Samsung toteutti näyttävän lanseerauskampanjan uuden Samsung Galaxy S22 -sarjan johdosta. Kampanjan...
Lue lisää
Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Ostosympäristö

Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Helsinki Missio halusi herättää huomiota osallistavalla erikoistoteutuskampanjalla yksinäisyyttä...
Lue lisää

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Kaupunkiympäristö

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista...
Lue lisää
Helsingin Sanomat – Land of free press

Kaupunkiympäristö

Helsingin Sanomat – Land of free press

Yhdysvaltojen presidentin Donald Trumpin ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tavatessa Suomessa...
Lue lisää
GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

Kaupunkiympäristö

GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

GoGolf toteutti ulkomainoskampanjan loppuvuonna, joka keräsi runsaasti huomiota ja onnistui upeasti...
Lue lisää