Tavoita kuluttajat ostohetkellä, näy Store Digital -verkostossa.

Store-Digital-verkosto-mediapinta

Näy kuluttajan ostopolulla ainutlaatuisessa mainosverkostossa!

Store Digital -verkoston peitto kattaa S-ryhmän myymälöistä runsas 52 %⁴ ja Prismat, S-marketit, Alepat ja Salet tavoittavat viikon aikana 85 % suomalaisista¹, mikä tekee S-ryhmän kaupoista parhaiten tavoittavan päivittäistavarakauppaverkoston.

Miksi mainostaa Store Digital -verkostossa?

Store Digital -myymälämediamme vaikuttaa S-ryhmän kaupoissa ostopäätöksen hetkellä.

  • Prismat, S-marketit, Alepat ja Salet tavoittavat viikon aikana 85 % suomalaisista¹
  • Kohderyhmissä korostuvat erityisesti päivittäistavarapäättäjät, sekä uutuuksista ja kokeilusta kiinnostuneet
  • Mediapintojen digitaalisuus mahdollistaa ajankohtaisen vaikuttamisen kuluttajiin ostohetken aikana. Katso missä kaikkialla Store Digital tavoittaa ≫
  • Store Digital -verkoston kokonaispeitto koko S-ryhmän myymälöistä on 52 %⁴.  S-ryhmä on Suomen suurin päivittäistavarakaupantoimija yli  46 % markkinaosuudella⁵
  • Store Digital -verkosto laajenee jatkuvasti, ja Store Digital -verkosto yhdistettynä esimerkiksi Shopping Digital -verkostoon mahdollistaa kuluttajan fyysisen ostopolun haltuun ottamisen. Lataa opas ja lue lisää kuluttajan ostopolusta ≫
  • Kuluttajien luottamus omaan talouteensa oli elokuussa valoisampi kuin koskaan mittaushistoriassa²

Hyödynnä joulun ja vuodenvaihteen kausietu -20 % digitaalisilla mediapinnoilla, voimassa viikot 51-4. Tutustu!


Kuulemme mielellämme sinusta ja autamme sinua löytämään parhaan ratkaisun saada viestisi haluamasi kohderyhmän tietouteen.

Ota yhteyttä ja kysy lisätietoja!

mainos-mediapinnas-store-digital-verkosto

Joulun ja vuodenvaihteen kausietu

Digitaalisille tuotteille kausietu on -20 %. Joulun ja vuodenvaihteen kausietu on voimassa viikot 51-4 (20.12.2021-30.1.2022).

Joulunaika ja vuodenvaihteen alennusmyynnit ovat vuoden vilkkainta aikaa vähittäiskaupalle ja erinomainen aika tavoittaa kuluttajat Store Digital –verkostossa.

Hyödynnä tilaisuus tavoittaa, vaikuttaa ja herättää huomiota kuluttajan ostopolulla!

Ps. Joulun ja vuodenvaihteen kausietuna voimassa myös -30% etu staattisille tuotteille, viikot 51-4 (20.12.21-30.1.22). Ulkomainonta tavoittaa ja herättää huomiota myös joulun lomaliikenteen​ vilkkaimpien teiden varsilla, päärautatieasemalla, satamissa ja lentoasemalla.

Tavoita kuluttajat ja tee vaikutus ostohetkellä

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Store-Digital-tavoittaa.jpg

Store digital -verkosto tavoittaa

Store Digital -verkoston peitto kattaa S-ryhmän myymälöistä runsas 52 %⁴ ja Prismat, S-marketit, Alepat ja Salet tavoittavat viikon aikana 85 % suomalaisista¹, mikä tekee S-ryhmän kaupoista parhaiten tavoittavan päivittäistavarakauppaverkoston.
 

Store Digital -verkosto kokonaisuutena⁴:

  • 44 miljoonaa viikkokontaktia valtakunnallisesti
  • 12 osuuskauppa aluetta
  • 1250 mediapintaa parhaimmilla paikoilla
    • 45 Prismaa
    • 194 S-marketia
    • 126 Alepaa
    • 127 Salea
    • 1 Sokos
Tavoita kuluttajat ostohetkellä Store Digital -verkostolla, joka kattaa yli 100 kaupunkia ympäri Suomen.
 
 
 
 
https://info.clearchannel.fi/hubfs/Store-Digital-verkosto-mediapinta.jpg

Herätä huomiota ja tee vaikutus!

Store Digital -verkostomme tavoittavuus on ainutlaatuinen. 

Lue miten 3 Kaveria hyödynsi mainonnassaan Store Digital -verkostoa ja tavoitti kuluttajan ostopäätöksen hetkellä ≫

S-ryhmän kauppojen yhteydessä vaikuttava Store Digital -myymälämediamme muistuttaa tehokkaasti brändistäsi oikealla hetkellä:

  • 86 % kiinnittää huomiota ruokakaupassa näkyvään mainontaan⁴
  • 44 % on ostanut digitaalisessa myymälämediassa mainostetun tuotteen⁴.
  • Myymälämainonta on tehokkain kaupan sisällä oleva mainoskeino: 63 % kertoi myymälässä olevien mainosten vaikuttavan ostopäätökseen⁵.

https://info.clearchannel.fi/hubfs/Clear_Channel_Store%20Digital_ajankohtaista-1.jpg

Ulkomainonnan suunnittelun muistilista

Mitä mainostajan pitää muistaa suunnitellessaan ulkomainontaa? Miksi mainostaa ulkona?  Lue kootut vinkkimme ja isnpiroidu!>>

Katso Store Digital -verkoston menneitä toteutuksia kuvapankistamme ja inspiroidu ≫


Miksi kannattaa mainostaa kaupan sisällä? Mitkä kiinnostavat trendit vaikuttavat
ruoka- ja päivittäistavara-alaan? Miten kuluttajat asioivat päivittäistavarakaupassa ja mitkä muutostrendit ovat valoillaan?
Lataa oppaamme aiheista ja inspiroidu ≫

HYÖDYNNÄ STORE DIGITAL -VERKOSTON MAHDOLLISUUDET

Store Digital on laaja myymälämediaverkosto, jonka avulla voit tavoittaa asiakkaat niin Helsingissä kuin Rovaniemelläkin. FMCG-mainostajan tarpeisiin kohdistettu ainutlaatuinen päivittäistavarakaupan verkosto mahdollistaa puhuttelun myymälän sisällä – siellä missä ostopäätökset tehdään.

Mainosratkaisumme sijaitsevat siellä missä kuluttajat liikkuvat. Tarjoamme käyttöösi tavoittavan mainosverkoston sekä monipuoliset ja näyttävät mainospinnat. Kysy meiltä lisätietoja!

Olemme valmiita auttamaan eri näkyvyysmahdollisuuksissa. Inspiroidu eri vaihtoehdoista ja keskustele asiantuntijamme kanssa parhaasta ratkaisuista saada viestisi haluamasi kohderyhmän tietouteen.


Lähteet:
¹) Kantar Mind 2021. Ulkomainonnan mittaaminen ja tulokset 2018-2020

²) Kuluttajien luottamus 2021, heinäkuu. Tilastokeskus

³)  Tilannekatsaus, Clear Channel. Monia eri lähteitä. https://www.clearchannel.fi/clearnews/tilannekatsaus-ulkomainonnan-tavoittavuudet

⁴) Luvut päivitetty 1.9.2021. S-ryhmä.

⁵)  Päivittäistavarakauppa ry. Julkaisu 2021.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

0207 312 000. tai lähetä sähköpostia
sales@clearchannel.fi