STORE DIGITAL -VERKOSTO TAVOITTAA

Store-Digital-verkosto-tavoittaa-1

Store Digital -verkosto laajenee!

Store Digital -verkosto jatkaa vahvaa kasvuaan. Keväällä verkosto laajeni Turun alueelle ja kesään mennessä verkosto tulee myös kattamaan Hämeenmaan. Lisäksi Osuuskauppa KPO:n alueelle on avautunut uutena Prisma Liisanlehto, jossa upeat tavoittavat mediapinnat.

Store Digital on S-ryhmän myymälöissä sijaitseva uniikki digitaalisen ulkomainonnan verkosto, jolla kuluttajat tavoitetaan ostopäätöksen hetkellä ympäri Suomen. Toteutamme Store Digital –verkostoa yhteistyökumppanimme Smart Marketingin kanssa. Store Digital -verkosto on kasvanut vuosittain, ja tällä hetkellä verkosto kattaa yhteensä kolmetoista osuuskauppa-aluetta, noin 1500 näyttöä parhaimmilla paikoilla ja yli 54 miljoonaa kontaktia viikossa!

Store-Digital-verkostoTavoittaa-04-2022

Store Digital on laaja myymälämediaverkosto, jonka avulla voit tavoittaa asiakkaat niin Helsingissä kuin Rovaniemelläkin, yli 130 paikkakunnalla. Kohderyhmänä korostuvat päivittäistavarapäättäjät, sekä uutuuksista ja kokeilusta kiinnostuneet. Store-myymälämedia on vaikuttavin mainosmuoto juuri ennen ostohetkeä.

Store Digital -verkosto mahdollistaa puhuttelun myymälän sisällä – siellä missä ostopäätökset tehdään. Digitaalisuus mahdollistaa ajankohtaisen vaikuttamisen kuluttajiin ostohetken aikana. Store Digital -verkosto yhdistettynä esimerkiksi Clear Channelin Shopping Digital verkostoon mahdollistaa kuluttajan ostopolun haltuun ottamisen.

Tutkimus: Myymälämedia ohjaa ostopäätöksiä

 

 

Mainosnäytöt sijaitseva S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa sekä niiden välittömässä läheisyydessä kadulla. Voit valita tietyt alueet, mikäli haluat paikallista näkyvyyttä tai hyödyntää koko valtakunnallista verkostoamme. Oli valintasi mikä tahansa, saat kampanjallesi erinomaisen peiton.

ruokappa-tavoittavuus
Prismat, S-marketit, Alepat ja Salet tavoittavat viikon aikana 85 % suomalaisista, mikä tekee S-ryhmän kaupoista parhaiten tavoittavan päivittäistavarakauppaverkoston. Store Digital -myymälämediamme vaikuttaa juuri S-ryhmän kaupoissa ostopäätöksen hetkellä.³

Lue lisää miten mainonta päivittäistavarakaupassa aktivoi ostopäätöksen ≫

Store Digital -verkoston kokonaispeitto alla olevissa S-ryhmän myymälöissä on yli 50 % kokonaisuudessaan. Store Digital -verkoston peitto S-ryhmän myymälöissä on todella kattava¹ ja verkosto tavoittaa ostovoimaisilla alueilla. Alla olevassa taulukossa näkyy Store Digital -verkoston peitto myymälöittän sekä myymälämäärät suhteutettuna alla olevaan S-ryhmän myymäläkokonaisuuteen.

Store-Digital-kokonaispeitto-06-2022

 

Miksi juuri sinun kannattaa mainostaa kaupan sisällä? Millaisiin tilanteisiin ja tarpeisiin mainonta myymälän sisällä sopii? Lataa Store Digital -oppaamme, jossa käsitellään myymälämainonnan hyötyjä ja erityispiirteitä.

 

lataa store digital -opas

 

Tiesitkö?

  • S-ryhmän kauppojen yhteydessä vaikuttava Store Digital -myymälämediamme muistuttaa tehokkaasti brändistäsi oikealla hetkellä
  • 86 % kiinnittää huomiota ruokakaupassa näkyvään mainontaan⁴
  • 44 % on ostanut digitaalisessa myymälämediassa mainostetun tuotteen⁴.
  • Myymälämainonta on tehokkain kaupan sisällä oleva mainoskeino: 63 % kertoi myymälässä olevien mainosten vaikuttavan ostopäätökseen⁵.

 

Tutustu Store Digital -verkostoon ja inspiroidu!

Katso: Store Digital ratkaisut


Lähteet: 

¹) SOK, luvut päivitetty 8.4.2022 ³)Kantar Mind 2021. Ulkomainonnan mittaaminen ja tulokset 2018-2020 4) Consumer Compass Oy. Ostopolkututkimus 2018. N=1040 5) Kantar Mind, tammi-kesä 2018. Päivittäistavarat.