Marraskuun mahdollisuudet mainostajalle

BlackFriday_Ulkomainos_Helsingin_keskustassa

Marraskuussa kannattaa näkyä ulkona

Marraskuu tarjoaa mainostajille monia mahdollisuuksia. Ostoksia tehdään erityisesti joulua varten ja Black Friday saa ihmiset shoppailemaan. Lisää brändisi tietoisuutta juuri ennen joulusesongin huipentumaa ja aktivoi ajoissa joulu- sekä Black Friday -ostoksia tekevät asiakkaat! 


Marraskuussa tapahtuu...

  • Juhlista isänpäivää 13.11. ja mainosta ajankohtaisia lahjoja, kuten urheiluvälineitä ja yhteisiä elämyksiä. Jopa 40 % isistä on harrastanut liikuntaa ja yli 30 % käynyt elokuvissa, konserteissa ja muissa kulttuuritilaisuuksissa lastensa kanssa. 1 Liikuntaan, ulkoiluun ja elämyksiin liittyvät lahjat toimivat isänpäivänä erinomaisesti! 

  • Tavoita kuluttajat tehokkaasti marraskuussa suurten kaupunkien keskustoista, kun joulunavajaiset saavat ihmiset liikkeelle ja tekemään jouluostoksia. Joulunavajaisia juhlitaan Helsingissä 19.11., Turussa 26.11. ja Tampereella 27.11. 2

  • Kerro ajankohtaisista tarjouksista ja eduista kuluttajille ennen tärkeää ajankohtaa: merkitse kalenteriin Singles' Day 11.11., Black Friday 25.11. ja Cyber Monday 28.11.

  • Marraskuussa aloitetaan vahvasti joulun tunnelmointi ja juhlistaminen. Pikkujoulusesonki käynnistyy, joulukatuja valaistaan ja joulun pop-up-liikkeet avaavat ovensa. Marraskuu on tärkeää aikaa rakentaa tietoisuutta joulusesongin huipentumaa varten. Inspiroidu joulusta ja tutustu talvikauden etuihimme täällä »
     

Black Friday aktivoi kuluttajat ostoksille:

  • 80 % odottaa Black Friday'n erikoistarjouksia ja etuja. 3
  • 42 % tekee pitkään harkittuja ostoja nopeammin Black Friday'n aikana. 3
  • 30 % suomalaisista osti vuoden 2020 Black Friday'na useita ostoksia. 4
  • Noin neljäsosa aloittaa joululahjojen hankkimisen Black Fridayna. 4
  • Black Friday houkuttelee kauppakeskuksiin jopa 20 % enemmän asiakkaita kuin normaali perjantai. 5
 
Mainostamalla ennen tärkeitä ajankohtia ja tapahtumia voit kasvattaa brändisi tunnettuutta ja varmistaa tietoisuuden ostopäätöksen hetkellä.
 
OTA YHTEYTTÄ
 
Vöner_IG

case: vöner

Vöner hyödynsi ulkomainontaa uutuustuotteensa lanseerauskampanjassa ja toi brändin suuren yleisön tietoisuuteen. Näyttävä mainonta kaupunkiympäristössä tavoitti kuluttajat tehokkaasti matkalla töihin ja kauppaan. Näkyvyys viimeisteltiin ostopäätöksen hetkellä Store Digital -verkostomme avulla.

"Yhteistyö Clear Channelin kanssa on todella toimivaa sekä asiantuntevaa. Clear Channelilla halutaan oikeasti varmistaa asiakkaan kampanjan tavoitteiden toteutuminen, ja ideoita ja vinkkejä saa hyvän ulkomainonnan toteutukseen," kommentoi Vönerin luova johtaja ja perustaja Siva Parlar.

 

Lue lisää

Mainosta marraskuussa

Downtown Digital

Downtown Digital -verkostomme mainoslaitteet sijaitsevat kaupunkien parhaimmilla ja vilkkaimilla kulkuväylillä. Kadunvarsille sijoitelluilla näytöillä tavoitat tehokkaasti suuren määrän ohikulkijoita, pyöräilijöitä sekä autoilijoita.

Digitaaliset näytöt tarjoavat monipuolisesti erilaisia mahdollisuuksia herättää huomio. Kokeile esimerkiksi dynaamista mainontaa, joka on sidottu ajankohtaan, säähän tai sijaintiin. 

Lue lisää

Isot digit

Suurimpien digitaalisten mediapintojen hyödyntäminen ulkomainonnassa on yksi vaikuttavimpia tekijöitä brändin rakennuksessa. Isoilla pinnoilla mainostaminen vaikuttaa positiivisesti brändimielikuvaan ja kasvattaa brändin harkintaa. 

The Fame, The Rex, The Wall, The Scene ja The Grand Central mainospinnat herättävät ohikulkijoiden huomion vaikuttavasti Helsingin keskustassa. 

Lue lisää

Store Digital

Store Digital on uniikki mainosverkosto S-ryhmän päivittäistavarakauppojen sisällä. Myymäläympäristössä muistutat tehokkaasti tuotteestasi ja aktivoit asiakkaat juuri ostopäätöksen hetkellä.

Laajeneva verkostomme kattaa jo 13 osuuskauppa-aluetta tavoittaen noin 55 miljoonaa kontaktia viikossa. Näy ostohetkellä ja varmista paikkasi ostoskorissa! 

Lue lisää

Ulkomainos_Marraskuun_Helsingissä

Pyydä tarjous marraskuun ulkomainoskampanjasta

Miksi ulkomainonta?

Ulkomainonta tavoittaa lähes jokaisen suomalaisen (99 %, Kantar, 2021). Huomiota herättävät ja näyttävät ulkomainoskampanjat inspiroivat ja aloittavat keskusteluja.

Etsitään yhdessä tarpeisiisi ja budjettiisi sopiva ratkaisu. Inspiroidu eri vaihtoehdoista ja keskustele asiantuntijamme kanssa parhaasta ratkaisusta saada viestisi haluamasi kohderyhmän tietouteen.

  • Ulkomainonta on moderni massamedia, joka tavoittaa tehokkaasti.
  • Ulkomainonta rakentaa mainetta ja tunnettuutta.
  • Ulkomainonta huomioi ympäristön sekä aktivoi ja ohjaa ostamaan.

MIKSI ULKOMAINONTA?


Lähteet:

1. Tilastokeskus - tieto ja trendit. Isälle koti ja perhe tärkeintä - lasten kanssa etenkin liikutaan. 8.11.2019
2. Kaupan liitto: Black Friday käynnistää joulusesongin – kaupassa asiointi kannattaa jaksottaa koko joulunalusajalle. 25.11.2020.
3. *UK:ssa. Global Data. 2021
4. Posti Group Oyj: Tutkimus: Black Friday on loppuvuoden kauppapäivistä tunnetuin ja suosituin, neljäsosa suomalaisista aloittaa silloin joululahjojen ostamisen. 10.11.2021
5. Kauppakeskuksista saadun tiedon mukaan.

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

0207 312 000. tai lähetä sähköpostia
sales@clearchannel.fi