Black Friday aktivoi kuluttajat ostoksille:
Vöner hyödynsi ulkomainontaa uutuustuotteensa lanseerauskampanjassa ja toi brändin suuren yleisön tietoisuuteen. Näyttävä mainonta kaupunkiympäristössä tavoitti kuluttajat tehokkaasti matkalla töihin ja kauppaan. Näkyvyys viimeisteltiin ostopäätöksen hetkellä Store Digital -verkostomme avulla.
"Yhteistyö Clear Channelin kanssa on todella toimivaa sekä asiantuntevaa. Clear Channelilla halutaan oikeasti varmistaa asiakkaan kampanjan tavoitteiden toteutuminen, ja ideoita ja vinkkejä saa hyvän ulkomainonnan toteutukseen," kommentoi Vönerin luova johtaja ja perustaja Siva Parlar.
Downtown Digital -verkostomme mainoslaitteet sijaitsevat kaupunkien parhaimmilla ja vilkkaimilla kulkuväylillä. Kadunvarsille sijoitelluilla näytöillä tavoitat tehokkaasti suuren määrän ohikulkijoita, pyöräilijöitä sekä autoilijoita.
Digitaaliset näytöt tarjoavat monipuolisesti erilaisia mahdollisuuksia herättää huomio. Kokeile esimerkiksi dynaamista mainontaa, joka on sidottu ajankohtaan, säähän tai sijaintiin.
Suurimpien digitaalisten mediapintojen hyödyntäminen ulkomainonnassa on yksi vaikuttavimpia tekijöitä brändin rakennuksessa. Isoilla pinnoilla mainostaminen vaikuttaa positiivisesti brändimielikuvaan ja kasvattaa brändin harkintaa.
The Fame, The Rex, The Wall, The Scene ja The Grand Central mainospinnat herättävät ohikulkijoiden huomion vaikuttavasti Helsingin keskustassa.
Store Digital on uniikki mainosverkosto S-ryhmän päivittäistavarakauppojen sisällä. Myymäläympäristössä muistutat tehokkaasti tuotteestasi ja aktivoit asiakkaat juuri ostopäätöksen hetkellä.
Laajeneva verkostomme kattaa jo 13 osuuskauppa-aluetta tavoittaen noin 55 miljoonaa kontaktia viikossa. Näy ostohetkellä ja varmista paikkasi ostoskorissa!
Etsitään yhdessä tarpeisiisi ja budjettiisi sopiva ratkaisu. Inspiroidu eri vaihtoehdoista ja keskustele asiantuntijamme kanssa parhaasta ratkaisusta saada viestisi haluamasi kohderyhmän tietouteen.
Lähteet:
1. Tilastokeskus - tieto ja trendit. Isälle koti ja perhe tärkeintä - lasten kanssa etenkin liikutaan. 8.11.2019
2. Kaupan liitto: Black Friday käynnistää joulusesongin – kaupassa asiointi kannattaa jaksottaa koko joulunalusajalle. 25.11.2020.
3. *UK:ssa. Global Data. 2021
4. Posti Group Oyj: Tutkimus: Black Friday on loppuvuoden kauppapäivistä tunnetuin ja suosituin, neljäsosa suomalaisista aloittaa silloin joululahjojen ostamisen. 10.11.2021
5. Kauppakeskuksista saadun tiedon mukaan.
0207 312 000. tai lähetä sähköpostia
myynti@clearchannel.fi