Digitaalinen mainonta, Isot Digit, Inspiraatio, Mainonnan toimivuus

Rabblen ulkomainonta suurilla mainospinnoilla vauhditti käyttäjämäärien kasvua

Kun halutaan tehdä vaikutus nopeasti sekä pysäyttää katse, huomiota herättävät sekä valtavat ulkomainospinnat tarjoavat ratkaisun. Rabble hyödynsi suuria mainospintoja tavoittaakseen laajan yleisön ja ohjatakseen heidät tutustumaan alustallaan oleviin kampanjoihin. Sovelluksen käyttäjämäärät ja kuluttajien aktiivisuus kasvoivat, kun vahva brändiviesti kohtasi kaupunkilaiset tehokkaasti sijoitetuilla ulkomainospaikoilla.


Asiakas: Rabble

Kampanjan pääviesti: Tuoda esille Rabblen alustalla olevia kampanjoita

Kohderyhmä: Yli 18-vuotiaat ruokakaupoissa asioivat kuluttajat

Mainospinnat: Signature

Kampanjan ajankohta: 20.01-202526.01.2025


Rabble on Ruotsissa perustettu, Pohjoismaissa toimiva sovellus, joka tarjoaa kuluttajille rahaa takaisin ruokakaupassa tehdyistä ostoksista. Yritys lanseerasi alkuvuodesta 2022 suuren suosion saavuttaneen Cashback-palvelun, ja tekee yhteistyötä satojen kuluttajabrändien kanssa tarjoten näiden tuotteista erilaisia etuja. Ostoksia voi tehdä missä tahansa myymälässä, jossa kampanjatuotteita on saatavilla, ja Rabblen kautta saa osuuden rahoista takaisin.

"Haluamme näkyä meidän sovelluksen ja somen lisäksi monikanavaisesti myös ulkomainonnan avulla, jotta tavoitamme uusia käyttäjiä sekä voimme tarjota asiakkaidemme kampanjoille lisänäkyvyyttä", kuvailee Anniina Vainikainen, Rabble Suomen asiakkuusvastaava.

 

Näyttävät Signature-pinnat herättävät huomion

Suuret sekä näyttävät Signature-pinnat ovat yksi tehokkaimmista tavoista herättää huomio sekä tuoda tunnettuutta brändille. Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevat premium-mainospaikat tavoittavat kuluttajat kaupan ja kulttuurin keskittymissä sekä vilkkaiden kulkureittien varrella.

Valtavat digitaaliset näytöt takaavat näkyvyyden jo kaukaa esimerkiksi uudistuneelta Lasipalatsinaukiolla sijaitseva The Rex -mainospinta tavoittaa jopa 138 000 silmäparia viikossa

"Suuret pinnat tukevat Rabblen kampanjoita ja kampanjaviesti tulee selkeästi esille, eikä kukaan voi välttyä mainonnalta", jatkaa Anniina Vainikainen.

 

Vahva brändi-ilme ja selkeä pääviesti erottuivat edukseen

Kun kuluttajat kohtaavat laadukasta ja erottuvaa mainontaa merkittävissä kohtaamispaikoissa, se jää mieleen ja rakentaa brändin tunnettuutta tehokkaasti. Ulkomainonta tuki Rabblen tavoitteita olla näkyvästi esillä ja muistutti kuluttajia sovelluksen tarjoamista eduista. 

"Ulkomainonnassa selkeys on avainasemassa. Tämä korostuu erityisesti isoilla pinnoilla, joilla pienet yksityiskohdat voisivat jäädä helposti huomioimatta", lisää Anniina Vainikainen.

 

Ulkomainonnalla selkeää käyttäjämäärien kasvua

Rabblen keskeinen tavoite oli tavoittaa mahdollisimman laaja yleisö ja ohjata kuluttajat tutustumaan alustan kampanjoihin. 

"Huomasimme käyttäjämäärien kasvua sekä kuluttajien aktiivisuuden kasvaneen ulkomainonnan aikana", kertoo Anniina Vainikainen.

Rabblen mukaan yhteistyö Bauer Media Outdoorin kanssa on aina ollut vaivatonta ja sujuvaa.

"Yhteistyö on ollut aina hyvin sujuvaa. Bauer Media Outdoor tuntee meidän tarpeemme sekä millaista ulkomainontaa Rabble haluaa toteuttaa. Olemme aina saaneet nopeaa palvelua ja joustavuus on ehdottomasti yksi Bauer Media Outdoorin suurimmista vahvuuksista", toteaa Anniina Vainikainen.

 

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Ohjelmallisesti ostettu Moovyn kampanja saavutti autoilijat tehokkaasti

Digitaalinen mainonta

Ohjelmallisesti ostettu Moovyn kampanja saavutti autoilijat tehokkaasti

Finnparkin kampanja pysäköintisovellus Moovysta toteutettiin ulkomainonnan ohjelmallisen ostamisen...
Lue lisää
Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Digitaalinen mainonta

Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Mustin ja Mirrin puhutteleva erikoistoteutus herätti huomiota uudenvuodenaattona Musiikkitalon...
Lue lisää
Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Digitaalinen mainonta

Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiön Poista tämä mainos -kampanja lasten syöpätutkimusten puolesta...
Lue lisää

Isot Digit - lue asiakastarinoita

L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

Isot Digit

L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

L'Oréalin uutuustuote Telescopic Lift lanseerattiin näyttävästi kauppakeskusympäristössä....
Lue lisää
Vaikuttava 3D-ulkomainonta aktivoi lahjoittamaan SPR Konttiin

Isot Digit

Vaikuttava 3D-ulkomainonta aktivoi lahjoittamaan SPR Konttiin

Suomen Punaisen Ristin Kontti kannusti lahjoittamaan tarpeettomia, hyväkuntoisia tavaroita...
Lue lisää
Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Isot Digit

Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Henkilöstövuokrausyritys Bolt.Works on kampanjoinut näyttävästi jo parin vuoden ajan Bauer Media...
Lue lisää

Inspiraatio - lue asiakastarinoita

HelsinkiMission kohdennettu kampanja puhutteli yksinäisyydestä mykistävästi

Inspiraatio

HelsinkiMission kohdennettu kampanja puhutteli yksinäisyydestä mykistävästi

HelsinkiMission Jotta vastassa olisi ihminen -varainhankintakampanjassa hyödynnettiin...
Lue lisää
Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Inspiraatio

Taksi Helsingin ulkomainoskampanjat viestivät luotettavuudesta

Taksi Helsinki on kääntänyt katseet puoleensa kaupungin vilinässä ja lentokentän hälinässä –...
Lue lisää
Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Inspiraatio

Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Valveen suunnittelema Katu Ei Ole Koti -kampanja Sininauhasäätiölle keräsi varoja kodittomille...
Lue lisää

Mainonnan toimivuus - lue asiakastarinoita

Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Mainonnan toimivuus

Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Henkilöstövuokrausyritys Bolt.Works on kampanjoinut näyttävästi jo parin vuoden ajan Bauer Media...
Lue lisää
Oda hyödynsi muraalitaidetta ulkomainonnassaan

Mainonnan toimivuus

Oda hyödynsi muraalitaidetta ulkomainonnassaan

Ruoan verkkokauppa, Oda, toteutti luovan ja näyttävän ulkomainonnan erikoistoteutuksen. Odan...
Lue lisää
Oddlygood® brändin 3D-kampanja rakentui katseen vangitsevista elementeistä

Mainonnan toimivuus

Oddlygood® brändin 3D-kampanja rakentui katseen vangitsevista elementeistä

Oddlygood® brändin värikäs ja houkutteleva 3D-ulkomainoskampanja lisäsi ostointoa kohderyhmässään....
Lue lisää