Ajankohtaista (11)

5.3.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Yhteistyö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Forum osaksi vaikuttavaa kauppakeskusmedian verkostoamme

Kauppakeskusmedian verkostomme on kasvanut jälleen halutulla uutuudella. Helsingin kantakaupungin kivijalka, kauppakeskus Forum, on nyt osa kattavaa verkostoamme ja odotamme innolla uutta yhteistyötä ja kumppanuutta. Kauppakeskusverkostoomme kuuluu nyt..
Lue lisää

2.3.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Hansakortteli uudistuu ja mainosverkostomme laajenee

Turun keskustassa, Kauppatorin laidalla sijaitsevan Hansakorttelin pitkä ja merkittävä uudistushanke on tullut päätökseensä ja uudistuneen kauppakeskuksen avajaisjuhlaviikkoa vietetään nyt maaliskuun alussa. Samalla Clear Channelin mainosverkosto laajenee..
Lue lisää

25.2.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Promootiot, Kauppakeskusmedia

Upeita uutuuksia Kamppi Helsingissä

Uudistimme syksyllä sopimuksemme Kamppi Helsingin kanssa ja tämän myötä teemme mainosverkostosta yhteistyössä entistäkin vaikuttavamman. Olemme nyt päivittäneet koko Kamppi Helsingin sisäverkoston. Laaja verkosto kattaa entistä laadukkaampia ja näyttävämpiä..
Lue lisää

17.2.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Mainosverkostomme Lempäälän Ideaparkissa laajenee

Kauppakeskusmedian verkostoomme kuuluvan Lempäälän Ideaparkin mainosverkosto laajenee. Ideaparkkiin on nyt sijoitettu yhdeksän uutta digitaalista mainosnäyttöä, joten jatkossa uudessa verkostossa on kaikkiaan 15 Shopping Digital -näyttöä. Uusien..
Lue lisää

13.2.2020 | Digitaalinen mainonta, Dynaaminen, Tutkimus

3 asiaa, jotka voit saavuttaa digitaalisella ulkomainonnalla

Ennen kuin perehdymme tarkemmin digitaaliseen ulkomainontaan, haluamme sanoa muutaman sanan klassisesta eli staattisesta ulkomainonnasta. Klassista ja digitaalista ulkomainontaa ei nimittäin pitäisi koskaan asettaa paremmuusjärjestykseen. Joskus staattinen..
Lue lisää

12.2.2020 | Matkustusympäristö, Digitaalinen mainonta, Liikenneympäristö, Promootiot

Uudistuksia Länsisataman mainosverkostossa – Helsingin Satamaa digitalisoidaan vauhdilla

Helsingin Satama Oy:n kanssa uudistettu mainosyhteistyömme on jo hyvässä vauhdissa. Ensimmäisenä Clear Channelin mainosverkostoa ja promootiomahdollisuuksia on päivitetty vilkkaassa Länsisatamassa. Täällä tavoitat kuluttajat uniikissa ja kansainvälisessä..
Lue lisää

30.1.2020 | Uutiset

Mediamainonnan määrä kasvoi jälleen vuonna 2019 – Outdoor Finland palkittiin vuoden mediatoimijana

Kantarin kokoamien tietojen mukaan mediamainontaan käytettiin viime vuonna yhteensä 1 259 miljoonaa euroa ja mainonnan määrä kasvoi 1,2 % vuoteen 2018 verrattuna. Mediamainonnan määrä kasvoi siis jo toista vuotta peräkkäin ja Clear Channel Suomelle tämä oli..
Lue lisää

23.1.2020 | Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia

Kauppakeskus Lohi osaksi kattavaa kauppakeskusmedian verkostoamme

Clear Channelin kauppakeskusmedian verkosto on kasvanut jälleen. Uutuuttaan hohtava ja upea kauppakeskus Lohi on nyt osa kattavaa verkostoamme, johon kuuluu yhteensä 38 upeaa kauppakeskusta.
Lue lisää

8.1.2020 | Digitaalinen mainonta, Dynaaminen, Erikoistoteutus, Inspiraatio

Digitaalisilla ulkomainosratkaisuilla herätät helposti huomion

Digitaalisessa ulkomainonnassa on käytettävissä laaja ja kirjava valikoima erilaisia helppoja ratkaisuja, joilla herättää kuluttajan kiinnostus ja huomio – vain mielikuvitus on rajana. Vaikuttavimmat mainoskampanjat syntyvät, kun hyödynnetään digitaalisen..
Lue lisää

31.12.2019 | Digitaalinen mainonta, Uutiset, Yhteistyö

Clear Channel Suomi IAB Finlandin jäseneksi

Clear Channel Suomi on liittynyt IAB Finlandin jäseneksi. IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä..
Lue lisää