Caset (3)

Airport, Digitaalinen, Case

Mall of Triplan lanseeraus ulkomainosverkostossamme

Mall of Tripla avasi ovensa lokakuussa Helsingin Pasilassa ja uusi kaupunkikeskus lanseerattiin näyttävästi ulkomainosverkostossamme. Kampanjaan valikoitui kattava kirjo erilaisia mainospintoja.
Lue lisää

Digitaalinen, Case, Erikoistoteutus, Liikenneympäristö

Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Valio Oltermanni halusi kannustaa autoilijoita huomioimaan nopeusrajoitukset entistä huolellisemmin ja muistuttaa, että koululaiset tulevat jälleen osaksi liikennettä.
Lue lisää

Digitaalinen, Ostosympäristö, Case, Erikoistoteutus, Kaupunkiympäristö

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista interaktiivista Emotion-toteutusta.
Lue lisää

Digitaalinen, Ostosympäristö, Case, Kaupunkiympäristö

KASVATA BRÄNDIN TUNNETTUUTTA JA HARKINTAA LEIKKISÄLLÄ TOTEUTUKSELLA

Lue lisää

Airport, Case

Visit Yyteri aktivoi aisteja lentoasemalla

Visit Pori houkutteli lentomatkustajia Yyteriin äänimarkkinointia sisältävällä kampanjallaan. Lentoasema on monipuolinen mediaympäristö, jossa brändit voivat kohdata kattavasti erilaisia sidosryhmiä. Jo lyhytaikainen näkyvyys lentoasemalla auttaa..
Lue lisää

Case, Liikenneympäristö

SBS Discovery Finland – The Voice

Maailman ensimmäinen ulkomainostaulukampanja dynaamisilla, reaaliaikaisesti päivittyneillä viesteillä.
Lue lisää

Case, Kaupunkiympäristö

Helsingin Kaupunginteatteri hyödynsi pilari-mainoslaitetta kampanjassaan

  Helsingin Kaupunginteatteri nosti uuden Kinky Boots-musikaalinsa ihmisten tietoisuuteen tuomalla punaiset saappaat osaksi katukuvaa. Mainosvälineeksi valikoitui näyttävä pilari. Kampanjan tavoitteena oli saada uusi musikaali pääkaupunkiseutulaisten..
Lue lisää

Uutiset

Clear Channel on LUX Helsingin yhteistyökumppani

LUX Helsinki toi iloa talven pimeyteen 5.-9.1.2019 valaisten kaunista Etu-Töölön aluetta. Clear Channel oli LUX Helsinki 2019 -tapahtuman pääyhteistyökumppani.
Lue lisää

Case, Paikallisratkaisut, Isot Digit

Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Kesän aikana helsinkiläisiä ilahdutti Downtown Digital -näytöille sekä Rautatieaseman Grand Central -näytölle toteutettu Kotipizzan kampanja, jossa käytettiin sijaintikohdennettua mainontaa. Kampanja toteutettiin jo toistamiseen vuoden 2018 jatkoksi...
Lue lisää

Case, Kaupunkiympäristö, Isot Digit

Helsingin Sanomat – Land of free press

Yhdysvaltojen presidentin Donald Trumpin ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tavatessa Suomessa Helsingin Sanomille tarjoutui mahdollisuus muistuttaa heitä riippumattoman journalismin merkityksestä demokraattisen kansalaisyhteiskunnan välttämättömänä..
Lue lisää