Caset (3)

Digitaalinen mainonta, Kaupunkiympäristö, Creating the Future of Media, Asiakaskokemus, Ohjelmallinen

Pikkujätin kampanjassa hyödynnettiin ohjelmallista ostamista

Clear Channel lanseerasi viime vuoden lopulla ulkomainonnan ohjelmallisen ostamisen, jonka asiakkaat ovat ottaneet positiivisesti vastaan. Clear Channelin ohjelmallisen ostamisen verkosto käsittää tällä hetkellä neljä ulkomainosympäristöä, ja verkosto on..
Lue lisää

Matkustusympäristö, Digitaalinen mainonta, Yhteistyö

Vuoden jaetuin ulkomainos – #myhelsinkiairport

Finavia toteutti yhdessä TWBA\Helsingin ja Clear Channelin kanssa luovan kampanjan, josta syntyi vuoden jaetuin ulkomainos. Tavoitteena oli toteuttaa henkilökohtainen kokemus lentoaseman uuteen terminaaliin. Helsinki-Vantaasta tulikin kampanjan myötä..
Lue lisää

Kauppakeskusmedia, Huomioarvotutkimus

S-marketin veikeä kampanja laulatti kauppakeskuskävijöitä ihan vegenä

S-marketin Vege-kampanja toteutettiin Clear Channelin ja Mall Voicen yhteistyönä. Kampanja yhdisti toimivasti perinteistä ulkomainontaa ja kauppakeskuksen äänimaailmaa, luoden huomiota herättävän sekä mieleen jäävän mainosratkaisun.
Lue lisää

Kauppakeskusmedia

L'ORÉAL Maybelline New Yorkin kampanja ihastutti kauppakeskuksissa

Clear Channelin ja Mall Voicen yhteistyössä toteutetussa L'oréal Maybelline New Yorkin uuden tuotteen lanseerauskampanjassa yhdistettiin liikkuvan kuvan huomiarvo ja kauppakeskuksen äänimailma. Uniikki mainosratkaisu nostattaa brändin ja tuotteen näkyvyyttä..
Lue lisää

Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia, Mainonnan toimivuus

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Samsung toteutti näyttävän lanseerauskampanjan uuden Samsung Galaxy S22 -sarjan johdosta. Kampanjan avulla Samsung halusi rakentaa tietoisuutta uutuudestaan ja tavoitteli suurta kuluttajajoukkoa maanlaajuisesti. Kampanjassa käytettiin upeaa 3D-toteutusta,..
Lue lisää

Matkustusympäristö, Digitaalinen mainonta, Mainonnan toimivuus

Software Saunan kampanja tavoitti tehokkaasti lentoasemalla

Software Sauna valitsi uniikin ja kohderyhmänsä tavoittavan lentoaseman ympäristön mainoskampanjaansa viime vuonna. Lentoaseman mediapinnat olivat loistava ratkaisu tavoittaa päättäjiä korkealuokkaisessa mainosympäristössä. Lue lisää, millä eri keinoin..
Lue lisää

Ostosympäristö, Paikallisratkaisut, Kaupunkiympäristö

GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

GoGolf toteutti ulkomainoskampanjan loppuvuonna, joka keräsi runsaasti huomiota ja onnistui upeasti peilaten tavoitteisiin. Mainonta lisäsi kävijöitä Euroopan moderneimpaan golfin harjoittelukeskukseen, joka sijaitsee Espoon Kerassa. Onnistuneeseen..
Lue lisää

Paikallisratkaisut, Kauppakeskusmedia

Skanssi valitsi dynaamisen ulkomainoskampanjan tukemaan lanseerausta

Kauppakeskus Skanssi toteutti ison lanseerauskampanjan syksyn puolivälissä, minkä tavoitteena oli luoda tunnettuutta uudelle kauppakeskuslahjakortille. Kampanjassa hyödynnettiin Kauppakeskus Skanssin Shopping Digital -mediapintoja, joilla dynaaminen..
Lue lisää

Liikenneympäristö, Isot Digit, Mainonnan toimivuus

Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Henkilöstövuokrausyritys Bolt.Works on kampanjoinut näyttävästi jo parin vuoden ajan Clear Channelin mainospinnoilla. Pitkäjänteinen näkyvyys ja visuaalinen selkeys ovat tuottaneet tutkitusti onnistuneita tuloksia. Mainonta on vahvistanut brändin..
Lue lisää

Kauppakeskusmedia, Huomioarvotutkimus

Ääni yhdistyi liikkuvaan kuvaan James Bond -elokuvan lanseerauksessa

Clear Channelin ja Mall Voicen yhteistyössä toteutetussa Bond-elokuvan lanseerauskampanjassa yhdistettiin liikkuvan kuvan huomiarvo ja kauppakeskuksen äänimailma, luoden vaikuttavaa ja huomiota herättävää mainontaa kauppakeskusten digitaalisilla..
Lue lisää