Ostosympäristö

Polarin Motion-erikoistoteutus osallistutti yleisöä

Polarin kampanja osallistutti ja sai aikaan Top of Mindia

POLAR ARJEN SANKARIT

Kampanjan tavoite: Tavoittaa syksyn hankintoja tekevät kuluttajat, sekä lisätä brändinäkyvyyttä. Kampanja innosti yleisöä liikkumaan ja pelaamaan Polar-peliä.

Pelaajia oli 3151kpl ja kokonais-peliaika oli 46,5 tuntia brändin kanssa. Videoita katsottiin sosiaalisessa mediassa yli 10 000 kertaa. Kampanjakokonaisuus tavoitti noin 29,3 miljoonaa kontaktia (OTC) kampanjan aikana.

Tutustu Ostoympäristö-tuotteisiin 

Kampanja toteutettiin Clear Channelin Shopping Digital -verkostolla seuraavissa kauppakeskuksissa; Kamppi Helsinki, Hansa Turku, Koskikeskus Tampere, Forum Jyväskylä ja Veturi Kouvola.

Kampanjan tulokset: Pelaajia oli 3151kpl. Kokonaispeliaika oli 2782 minuuttia (=46,5 tuntia aikaa brändin kanssa). Videoita katsottiin sosiaalisessa mediassa yli 10 000 kertaa. Julkisesti jaettuja kuvia oli 50-60 kappaletta.

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

RAYn jännittävä Takatukka -kampanja

Ostosympäristö

RAYn jännittävä Takatukka -kampanja

asiakas: RAY (nykyinen Veikkaus) tavoite: lisätä brändin tunnettuutta ja raikastaa sen mielikuvaa...
Lue lisää
SF FILM ILAHDUTTI INTERAKTIIVISELLA KAMPANJATOTEUTUKSELLA

Ostosympäristö

SF FILM ILAHDUTTI INTERAKTIIVISELLA KAMPANJATOTEUTUKSELLA

SF Film toi digitaaliset värityskuvat Kauppakeskus Kampin kävijöiden kokeiltavaksi Late Lammas:...
Lue lisää
Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Ostosympäristö

Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Helsinki Missio halusi herättää huomiota osallistavalla erikoistoteutuskampanjalla yksinäisyyttä...
Lue lisää