Ostosympäristö

Polarin Motion-erikoistoteutus osallistutti yleisöä

Polarin kampanja osallistutti ja sai aikaan Top of Mindia

POLAR ARJEN SANKARIT

Kampanjan tavoite: Tavoittaa syksyn hankintoja tekevät kuluttajat, sekä lisätä brändinäkyvyyttä. Kampanja innosti yleisöä liikkumaan ja pelaamaan Polar-peliä.

Pelaajia oli 3151kpl ja kokonais-peliaika oli 46,5 tuntia brändin kanssa. Videoita katsottiin sosiaalisessa mediassa yli 10 000 kertaa. Kampanjakokonaisuus tavoitti noin 29,3 miljoonaa kontaktia (OTC) kampanjan aikana.

Tutustu Ostoympäristö-tuotteisiin 

Kampanja toteutettiin Clear Channelin Shopping Digital -verkostolla seuraavissa kauppakeskuksissa; Kamppi Helsinki, Hansa Turku, Koskikeskus Tampere, Forum Jyväskylä ja Veturi Kouvola.

Kampanjan tulokset: Pelaajia oli 3151kpl. Kokonaispeliaika oli 2782 minuuttia (=46,5 tuntia aikaa brändin kanssa). Videoita katsottiin sosiaalisessa mediassa yli 10 000 kertaa. Julkisesti jaettuja kuvia oli 50-60 kappaletta.

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Ostosympäristö

3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Suomalaiset rakastavat jäätelöä – kuulumme jäätelönsyöjien kärkimaihin ja kesällä jäätelönkulutus...
Lue lisää
RAYn jännittävä Takatukka -kampanja

Ostosympäristö

RAYn jännittävä Takatukka -kampanja

asiakas: RAY (nykyinen Veikkaus) tavoite: lisätä brändin tunnettuutta ja raikastaa sen mielikuvaa...
Lue lisää
Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

Ostosympäristö

Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

HelsinkiMission Myötätunto on valinta -kampanja näkyy Clear Channelin verkostoissa Kampin...
Lue lisää