Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Erikoistoteutus, Kaupunkiympäristö

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista interaktiivista Emotion-toteutusta.

Asiakas: Pepsodent
Kohdeyleisö: 25-44-vuotiaat

Kampanjan tavoite: Hakea näkyvyyttä ja tunnettuutta Pepsodentin uudelle brändikommunikaatiolle, jolla halutaan viestiä että "Jokainen hymy on tärkeä"

 

Pepsodent-brändi kokeili ensimmäisenä mainostajana Emotion-toteutusta, jossa interaktiivisille mainosnäytöille asennettu, kasvonilmeitä tunnistava motion sensor -kamera reagoi esitettyyn hymyyn hymyilemällä takaisin. Hymyjen tarina -kampanja oli nähtävillä toukokuussa Clear Channelin Shopping Digital -verkostossa Kampin, Hansan, Koskikeskuksen, Jumbon ja Iso Omenan kauppakeskuksissa. 

Clear Channel toi interaktiivisen Emotion-toteutuksen ensi kertaa demonstroitavaksi markkinoinnin ja teknologian suurtapahtumaan NextM, joka järjestettiin maaliskuussa 2019. Ei siis kulunut kuin runsas kuukausi, kun  toteutus oli jo livenä ja asiakkaan käytössä levittämässä hymyn ilosanomaa lukuisilla digitaalisilla mainosnäytöillä.

”Ulkomainonta tukee erinomaisesti televisiokampanjaamme, ja tämä toteutus sopi erityisen hyvin kampanjamme ideaan ”hymyjen tarinoista” sekä vahvisti samalla konseptia Pepsodent-hymyistä #pepsodenthymy. Halusimme myös olla mukana kokeilemassa uudenlaista interaktiivista toteutusta perinteisen ulkomainoksen sijaan."

- Susanna Lehvonen, Nordic Brand Manager, Unilever.

 

Innovatiivisuus osana kaupunkikuvaa

Innovatiiviset ulkomainonnan muodot ovat osana modernin kaupunkikuvan rakentamista. AR-toteutukset ja interaktiiviset kosketusnäytöt ovat vain muutamia esimerkkejä siitä, miten Clear Channel toimii ulkomainonnan edelläkävijänä ja mahdollistaa asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöidyt innovatiiviset mainosratkaisut.

"Digitaalisen ulkomainonnan avulla voidaan toteuttaa vaikuttavia kampanjoita, jotka erottuvat, luovat ilmiöitä ja aktivoivat kohdeyleisön yllättävilläkin tavoilla."

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Lemonsoft tunnisti digitaalisen ulkomainonnan hyödyt

Digitaalinen mainonta

Lemonsoft tunnisti digitaalisen ulkomainonnan hyödyt

Digitaalisella ulkomainonnalla ihmisten tietoisuuteen − Lemonsoft Oy mainosti menestyksekkäästi...
Lue lisää
Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Digitaalinen mainonta

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Samsung toteutti näyttävän lanseerauskampanjan uuden Samsung Galaxy S22 -sarjan johdosta. Kampanjan...
Lue lisää
Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Digitaalinen mainonta

Aamu Säätiön dynaaminen kampanja pysäytti ohikulkijat lahjoittamaan

Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiön Poista tämä mainos -kampanja lasten syöpätutkimusten puolesta...
Lue lisää

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

Ulkomainokset lisäsivät juureen leivottujen Pågen-leipien tunnettuutta

Ostosympäristö

Ulkomainokset lisäsivät juureen leivottujen Pågen-leipien tunnettuutta

Pågenin kekseliäät ulkomainokset houkuttelivat herkullisen leivän pariin ja lisäsivät yrityksen...
Lue lisää
GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

Ostosympäristö

GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

GoGolf toteutti ulkomainoskampanjan loppuvuonna, joka keräsi runsaasti huomiota ja onnistui upeasti...
Lue lisää
3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Ostosympäristö

3 Kaveria hyödynsi kesän tarjoamia mahdollisuuksia mainonnassaan

Suomalaiset rakastavat jäätelöä – kuulumme jäätelönsyöjien kärkimaihin ja kesällä jäätelönkulutus...
Lue lisää

Erikoistoteutus - lue asiakastarinoita

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Erikoistoteutus

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja...
Lue lisää
Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Erikoistoteutus

Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Valio Oltermanni halusi kannustaa autoilijoita huomioimaan nopeusrajoitukset entistä huolellisemmin...
Lue lisää
Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Erikoistoteutus

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Helsinki on jo pullollaan monipuolista ravintolatarjontaa, mutta ravintoloitsijat Jarkko Myllymäki...
Lue lisää

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita

Unfold Finlayson herätti huomiota Tampereen katukuvassa

Kaupunkiympäristö

Unfold Finlayson herätti huomiota Tampereen katukuvassa

Unfold Finlaysonin seikkailumieltä ja arvoitusta herättävät ulkomainokset herättivät kaduilla...
Lue lisää
Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Kaupunkiympäristö

Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Helsinki Missio halusi herättää huomiota osallistavalla erikoistoteutuskampanjalla yksinäisyyttä...
Lue lisää
Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Kaupunkiympäristö

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Helsinki on jo pullollaan monipuolista ravintolatarjontaa, mutta ravintoloitsijat Jarkko Myllymäki...
Lue lisää