Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Erikoistoteutus, Kaupunkiympäristö

PEPSODENT KUTSUI KULUTTAJAT HYMYILEMÄÄN KANSSAAN

Hymyjen tarina -kampanja ilahdutti kauppakeskuskävijöitä hyödyntämällä täysin uudenlaista interaktiivista Emotion-toteutusta.

Asiakas: Pepsodent
Kohdeyleisö: 25-44-vuotiaat

Kampanjan tavoite: Hakea näkyvyyttä ja tunnettuutta Pepsodentin uudelle brändikommunikaatiolle, jolla halutaan viestiä että "Jokainen hymy on tärkeä"

 

Pepsodent-brändi kokeili ensimmäisenä mainostajana Emotion-toteutusta, jossa interaktiivisille mainosnäytöille asennettu, kasvonilmeitä tunnistava motion sensor -kamera reagoi esitettyyn hymyyn hymyilemällä takaisin. Hymyjen tarina -kampanja oli nähtävillä toukokuussa Clear Channelin Shopping Digital -verkostossa Kampin, Hansan, Koskikeskuksen, Jumbon ja Iso Omenan kauppakeskuksissa. 

Clear Channel toi interaktiivisen Emotion-toteutuksen ensi kertaa demonstroitavaksi markkinoinnin ja teknologian suurtapahtumaan NextM, joka järjestettiin maaliskuussa 2019. Ei siis kulunut kuin runsas kuukausi, kun  toteutus oli jo livenä ja asiakkaan käytössä levittämässä hymyn ilosanomaa lukuisilla digitaalisilla mainosnäytöillä.

”Ulkomainonta tukee erinomaisesti televisiokampanjaamme, ja tämä toteutus sopi erityisen hyvin kampanjamme ideaan ”hymyjen tarinoista” sekä vahvisti samalla konseptia Pepsodent-hymyistä #pepsodenthymy. Halusimme myös olla mukana kokeilemassa uudenlaista interaktiivista toteutusta perinteisen ulkomainoksen sijaan."

- Susanna Lehvonen, Nordic Brand Manager, Unilever.

 

Innovatiivisuus osana kaupunkikuvaa

Innovatiiviset ulkomainonnan muodot ovat osana modernin kaupunkikuvan rakentamista. AR-toteutukset ja interaktiiviset kosketusnäytöt ovat vain muutamia esimerkkejä siitä, miten Clear Channel toimii ulkomainonnan edelläkävijänä ja mahdollistaa asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöidyt innovatiiviset mainosratkaisut.

"Digitaalisen ulkomainonnan avulla voidaan toteuttaa vaikuttavia kampanjoita, jotka erottuvat, luovat ilmiöitä ja aktivoivat kohdeyleisön yllättävilläkin tavoilla."

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Estrella houkutteli herkuttelijat linssisipsien äärelle

Digitaalinen mainonta

Estrella houkutteli herkuttelijat linssisipsien äärelle

Perunapohjaiset sipsit ovat meille arkipäivää, mutta Estrellan toteuttama ulkomainoskampanja...
Lue lisää
Luova SodaStream-kampanja herätti ostokiinnostuksen

Digitaalinen mainonta

Luova SodaStream-kampanja herätti ostokiinnostuksen

Maailman johtavan kuplavesien valmistajan SodaStreamin selkeät ja hyväntuuliset ulkomainokset...
Lue lisää
Uusi teknologia tukemassa Polarin onnistunutta kampanjaa

Digitaalinen mainonta

Uusi teknologia tukemassa Polarin onnistunutta kampanjaa

Polar lähti rohkeasti toteuttamaan ulkomainonnan avulla uusien tuotteiden lanseerauksia ja...
Lue lisää

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

LIDL AKTIVOI KULUTTAJIA INTERAKTIIVISELLA ERIKOISTOTEUTUKSELLA

Ostosympäristö

LIDL AKTIVOI KULUTTAJIA INTERAKTIIVISELLA ERIKOISTOTEUTUKSELLA

Lidl lanseerasi Cien-värikosmetiikkasarjan näyttävästi syksyllä 2016. Kampanjassa hyödynnettiin...
Lue lisää
Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ostosympäristö

Vallila ihastutti empaattisella #hatunnosto kampanjallaan

Ulkomainonta valittiin mukaan Vallilan mainoskampanjaan, sillä sen avulla voidaan saada laaja...
Lue lisää

Erikoistoteutus - lue asiakastarinoita

Oda hyödynsi muraalitaidetta ulkomainonnassaan

Erikoistoteutus

Oda hyödynsi muraalitaidetta ulkomainonnassaan

Ruoan verkkokauppa, Oda, toteutti luovan ja näyttävän ulkomainonnan erikoistoteutuksen. Odan...
Lue lisää
Oddlygood® brändin 3D-kampanja rakentui katseen vangitsevista elementeistä

Erikoistoteutus

Oddlygood® brändin 3D-kampanja rakentui katseen vangitsevista elementeistä

Oddlygood® brändin värikäs ja houkutteleva 3D-ulkomainoskampanja lisäsi ostointoa kohderyhmässään....
Lue lisää
Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Erikoistoteutus

Valio Oltermanni muistutti liikenneturvasta näyttävästi

Valio Oltermanni halusi tehostaa liikenneturvallisuuskampanjaansa mahdollisimman vaikuttavasti,...
Lue lisää

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita

Sähköyhtiö Enefit tuotiin näyttävästi Suomen markkinoille

Kaupunkiympäristö

Sähköyhtiö Enefit tuotiin näyttävästi Suomen markkinoille

Viron suurin sähköyhtiö Eesti Energia laajensi Suomeen keväällä 2018. Tytäryhtiö Enefit tuotiin...
Lue lisää
Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

Kaupunkiympäristö

Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

HelsinkiMission Myötätunto on valinta -kampanja näkyy Clear Channelin verkostoissa Kampin...
Lue lisää
Telia kutsui yritykset tukemaan pienyrittäjiä

Kaupunkiympäristö

Telia kutsui yritykset tukemaan pienyrittäjiä

Maalis-huhtikuun 2020 vaihteessa olimme mukana tukemassa Telian #yhdessä-kampanjaa, jossa haluttiin...
Lue lisää