Tuhansia tuli koolle pelaamaan Mentoksen peliä puhelimillaan Clear Channelin digitaalisessa The Wall -näytössä. MENTOS JUHLI 30 VUOTTA SUOMESSA Narinkkatorin yleisötapahtuman huipennus oli The Wallilla pelattava Pacman -tyylinen peli, jossa yleisö ohjasi..
Lue lisää
Polarin kampanja osallistutti ja sai aikaan Top of Mindia POLAR ARJEN SANKARIT Kampanjan tavoite: Tavoittaa syksyn hankintoja tekevät kuluttajat, sekä lisätä brändinäkyvyyttä. Kampanja innosti yleisöä liikkumaan ja pelaamaan Polar-peliä.
Lue lisää
Lidl lanseerasi Cien-värikosmetiikkasarjan näyttävästi syksyllä 2016. Kampanjassa hyödynnettiin touch-ominaisuudella varustettuja kauppakeskusnäyttöjä, jotka mahdollistivat vuorovaikutteisen erikoistoteutuksen.
Lue lisää
Lidlin paistotuotteet näkyivät luovalla tavalla Clear Channelin Adshel ja Pilari mainoslaitteissa. LIDLIN HUOMIOTAHERÄTTÄVÄ ERIKOISTOTEUTUS Kampanja herätti huomiota, ja erikoistoteutuksemme mainittiin Markkinointi&Mainonta -lehdessä.
Lue lisää
Helsinki Missio halusi herättää huomiota osallistavalla erikoistoteutuskampanjalla yksinäisyyttä vastaan. TEHOKAS MAINOSKAMPANJA YKSINÄISYYTTÄ VASTAAN HelsinkiMission näyttävä ”Vapauta yksinäisyyden vangit” –kampanja toteutettiin marraskuussa 2015..
Lue lisää
asiakas: RAY (nykyinen Veikkaus) tavoite: lisätä brändin tunnettuutta ja raikastaa sen mielikuvaa kohderyhmä: perheelliset aikuiset kampanjan kesto: 2 viikkoa
Lue lisää
Kotipizzan kesäkampanja 2015 sai autoilijoiden vatsat kurnimaan hyödyntämällä Clear Channelin mainosratkaisuja. Tavoitteena oli ohjata kuluttajat lähimpään Kotipizzaan. Mainosvälineiksi valittiin ilman mediahälyä tavoittavat jättitaulut sekä..
Lue lisää