K-Marketin Piknik-sää -kampanja houkutteli kaupunkilaiset viettämään piknikiä säästä riippumatta. Piknik-teemaiset mainokset vaihtuivat sään mukaan. Sateella mainoslaite kannusti ohikulkijoita viettämään sisä-piknikiä ja auringon paistaessa muistutettiin,..
Lue lisää
HelsinkiMission Myötätunto on valinta -kampanja näkyy Clear Channelin verkostoissa Kampin kauppakeskuksessa, sekä Helsingin ydinkeskustassa nyt joulun alla. Vaikuttava joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia uudelle joululaululla ja teknologialla.
Lue lisää
Clear Channel lisäsi huomioarvoa erikoistoteutuksella LUMENEN TAAVOITTAVA ERIKOISTOTEUTUS ”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja näkyi viikolla 11 Clear Channelin kosketusnäytössä Kampin kauppakeskuksessa. Kampanja opasti kuluttajaa oikean..
Lue lisää
Tuhansia tuli koolle pelaamaan Mentoksen peliä puhelimillaan Clear Channelin digitaalisessa The Wall -näytössä. MENTOS JUHLI 30 VUOTTA SUOMESSA Narinkkatorin yleisötapahtuman huipennus oli The Wallilla pelattava Pacman -tyylinen peli, jossa yleisö ohjasi..
Lue lisää
Polarin kampanja osallistutti ja sai aikaan Top of Mindia POLAR ARJEN SANKARIT Kampanjan tavoite: Tavoittaa syksyn hankintoja tekevät kuluttajat, sekä lisätä brändinäkyvyyttä. Kampanja innosti yleisöä liikkumaan ja pelaamaan Polar-peliä.
Lue lisää
Lidl lanseerasi Cien-värikosmetiikkasarjan näyttävästi syksyllä 2016. Kampanjassa hyödynnettiin touch-ominaisuudella varustettuja kauppakeskusnäyttöjä, jotka mahdollistivat vuorovaikutteisen erikoistoteutuksen.
Lue lisää
Lidlin paistotuotteet näkyivät luovalla tavalla Clear Channelin Adshel ja Pilari mainoslaitteissa. LIDLIN HUOMIOTAHERÄTTÄVÄ ERIKOISTOTEUTUS Kampanja herätti huomiota, ja erikoistoteutuksemme mainittiin Markkinointi&Mainonta -lehdessä.
Lue lisää
Helsinki Missio halusi herättää huomiota osallistavalla erikoistoteutuskampanjalla yksinäisyyttä vastaan. TEHOKAS MAINOSKAMPANJA YKSINÄISYYTTÄ VASTAAN HelsinkiMission näyttävä ”Vapauta yksinäisyyden vangit” –kampanja toteutettiin marraskuussa 2015..
Lue lisää
asiakas: RAY (nykyinen Veikkaus) tavoite: lisätä brändin tunnettuutta ja raikastaa sen mielikuvaa kohderyhmä: perheelliset aikuiset kampanjan kesto: 2 viikkoa
Lue lisää
Kotipizzan kesäkampanja 2015 sai autoilijoiden vatsat kurnimaan hyödyntämällä Clear Channelin mainosratkaisuja. Tavoitteena oli ohjata kuluttajat lähimpään Kotipizzaan. Mainosvälineiksi valittiin ilman mediahälyä tavoittavat jättitaulut sekä..
Lue lisää