Digitaalinen mainonta, Kaupunkiympäristö, Isot Digit

Lumoral esittäytyi näyttävästi vaikuttavalla ulkomainoskampanjalla

Koite Health Oy:n uusi innovaatio Lumoral esiteltiin yleisölle Helsingin ydinkeskustan näyttävillä mainospinnoilla. Tiedottava lanseerauskampanja sai yleisön kiinnostumaan suunterveydestään upeat tulokset puhuvat puolestaan! Lue lisää onnistuneesta kampanjasta alta. 

 

Asiakas: Koite Health Oy

Kampanjan tavoite: Tuoda uusi keksintö kohderyhmän tietoisuuteen ja kasvattaa tuotteen myyntiä 

Kohderyhmä: Omasta suunterveydestään kiinnostuneet suomalaiset 

Käytetyt pinnat: Helsingin päärautatieaseman megabannerit, The Fame, The Rex, The Wall

Kampanjan ajankohta: 17.10.2022-30.10.2022 

 

Koite Healthin kampanja puhui suunterveyden puolesta. Lumoral on ratkaisu suun ongelmiin, sillä se poistaa plakin helposti ja turvallisesti kotona valolla aktivoitavan suuhuuhteen avulla. Uusi innovaatio haluttiin esitellä näyttävästi, joten kohderyhmää lähestyttiin puhuttelevan ulkomainoskampanjan välityksellä. 

 

Isot digit – isot tulokset 

Vilkkaiden sijaintien suuret digitaaliset mainospinnat tarjoavat ainutlaatuisen estradin brändimainonnalle. Lumoralin mainospinnoiksi valikoituivat ydinkeskustan digitaaliset premium-pinnat; The Fame, The Rex ja The Wall sekä Helsingin päärautatieaseman megabannerit, jotka tavoittavat satojatuhansia matkustajia päivittäin.

 

”Valitsimme isot digitaaliset pinnat kontekstin takia. Lumoral on ensiluokkainen suunterveyttä parantava menetelmä, jonka taustalla on vuosia kestänyt tieteellinen tutkimus. Lumoral täyttää mm. Fimean lääkinnälliselle laitteelle asettamat korkeat vaatimukset. Terveysteknologian ympärillä on kova kohina. Myös tuotteita, joilla ei ole välttämättä minkäänlaista tieteellistä näyttöä, markkinoidaan varsin vapaasti sosiaalisessa mediassa.

Halusimme tuoda tuotteemme esiin esimerkiksi Musiikkitalon isolla digitaalisella pinnalla, koska siinä esitettyjen viestien paikkaansapitävyys tarkistetaan ja samalla yritys on samassa visuaalisessa maisemassa muun muassa Eduskuntatalon ja Oodin kanssa”, Ruuska kuvailee. 

 

Ulkomainonnan myötä verkkosivujen kävijämäärät sekä verkkokaupan myynti lähtivät todella kovaan nousuun. Mahtavat tulokset kannustavat hyödyntämään ulkomainontaa tulevaisuudessakin.

 

”Kampanja saavutti sille asetetut tavoitteet selvästi ja tuotteen myynti ylitti kaikki odotukset sekä kampanjan aikana että sitä seuraavina kuukausina. Ulkomainonta on meidän keräämämme datan perusteella erittäin hyvä kanava saada näkyvyyttä brändille ja toistoa yrityksen markkinointiviestinnälle”, kertoo Koite Healthin markkinointijohtaja Pekka Ruuska.

 

Joustavaa, helppoa ja tuloksellista yhteistyötä 

Asiakas on kaiken tekemisemme lähtökohta – hyvällä yhteistyöllä ja vuorovaikutuksella saamme aikaan parhaita tuloksia. Koite Health oli erittäin tyytyväinen toteutettuun kampanjaan ja yhteistyöhön Clear Channelin kanssa.

 

”Ulkomainonnan suunnittelu yllätti positiivisesti sen joustavuudella. Esimerkiksi rautatieaseman jo valmiiksi tulostettuun megabanneriin tuli vielä edellisenä päivänä pakollinen muutos, mutta se saatiin vielä helposti hoidettua liimaamalla ylimääräinen kaistale kangasta printtiin. Clear Channelin kanssa yhteistyö on ollut helppoa ja joustavaa – suosittelen! Käytämme ulkomainontaa ehdottomasti myös jatkossa”, Ruuska jatkaa.

 

Katso video:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lue lisää:

Isot digit – suurimmat digitaaliset mainospinnat »

Miksi valita ulkomainonta? »

 

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Bolt.Works herätti kohderyhmänsä huomion

Digitaalinen mainonta

Bolt.Works herätti kohderyhmänsä huomion

Bolt.Works kampanjoi näkyvästi Clear Channelin mainosverkostossa kevään ja kesän 2020 aikana...
Lue lisää
Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Digitaalinen mainonta

Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Maaliskuussa 2020 Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin hyperlokaaleilla...
Lue lisää
Kun luova aineisto toimii, myynti vetää – Atrian kanafileiden myynti kasvoi 43 %

Digitaalinen mainonta

Kun luova aineisto toimii, myynti vetää – Atrian kanafileiden myynti kasvoi 43 %

Atria Suomi Oy halusi kampanjassaan kertoa, että kaikki kanatuotteet voidaan jäljittää...
Lue lisää

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita

Luokkakokous 3 -elokuva − 15 minutes of fame

Kaupunkiympäristö

Luokkakokous 3 -elokuva − 15 minutes of fame

Suomalaisen komediatuotannon johtotähdet palaavat valkokankaalle, kun Luokkakokous 3 -elokuva saa...
Lue lisää
#syöulkona-kampanja valloitti pääkaupunkiseudun katukuvassa kesällä

Kaupunkiympäristö

#syöulkona-kampanja valloitti pääkaupunkiseudun katukuvassa kesällä

#syöulkona-kampanjassa oli mukana yli 200 ravintolaa omalla mainoksellaan. Suuren suosion...
Lue lisää
Sähköyhtiö Enefit tuotiin näyttävästi Suomen markkinoille

Kaupunkiympäristö

Sähköyhtiö Enefit tuotiin näyttävästi Suomen markkinoille

Viron suurin sähköyhtiö Eesti Energia laajensi Suomeen keväällä 2018. Tytäryhtiö Enefit tuotiin...
Lue lisää

Isot Digit - lue asiakastarinoita

Samsungin vaikuttava lanseerauskampanja hyödynsi tunnettua ääntä

Isot Digit

Samsungin vaikuttava lanseerauskampanja hyödynsi tunnettua ääntä

Samsung lanseesari uuden Samsung Music Galaxy -tapahtumakonseptinsa yhteistyössä artisti Isac...
Lue lisää
Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Isot Digit

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja...
Lue lisää
Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Isot Digit

Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Kesän aikana helsinkiläisiä ilahdutti Downtown Digital -näytöille sekä Rautatieaseman Grand Central...
Lue lisää