Ostosympäristö

Lumenen ”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja

Clear Channel lisäsi huomioarvoa erikoistoteutuksella

LUMENEN TAAVOITTAVA ERIKOISTOTEUTUS

”Löydä uusi luottomeikkivoiteesi” –kampanja näkyi viikolla 11 Clear Channelin kosketusnäytössä Kampin kauppakeskuksessa. Kampanja opasti kuluttajaa oikean meikkivoiteen valinnassa, lisäsi tuotetuntemusta, sekä toi Lumenen kauneusasiantuntijuuden merkittävään rooliin kohderyhmän keskuudessa.

Kampanjan toteutus vilkkaassa Kampin kauppakeskuksessa toi huomioarvoa Lumenen meikkivoiteelle ja ohjasi kuluttajan kauppaan tekemään ostoksia. Vilkas kauppakeskusympäristö tavoittaa nykyiset asiakkaat ja vetää puoleensa uusia potentiaalisia kuluttajia. Digitaalinen erikoistoteutus herättää huomiota ja toimii erinomaisena brändinrakentajana.

Tutustu Ostoympäristö-tuotteisiin

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Ostosympäristö

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Samsung toteutti näyttävän lanseerauskampanjan uuden Samsung Galaxy S22 -sarjan johdosta. Kampanjan...
Lue lisää
RAYn jännittävä Takatukka -kampanja

Ostosympäristö

RAYn jännittävä Takatukka -kampanja

asiakas: RAY (nykyinen Veikkaus) tavoite: lisätä brändin tunnettuutta ja raikastaa sen mielikuvaa...
Lue lisää
Ulkomainokset lisäsivät juureen leivottujen Pågen-leipien tunnettuutta

Ostosympäristö

Ulkomainokset lisäsivät juureen leivottujen Pågen-leipien tunnettuutta

Pågenin kekseliäät ulkomainokset houkuttelivat herkullisen leivän pariin ja lisäsivät yrityksen...
Lue lisää