Paikallisratkaisut, Kaupunkiympäristö

Lidl täyttää katumainostaulut leivonnaisilla

Lidlin paistotuotteet näkyivät luovalla tavalla Clear Channelin Adshel ja Pilari mainoslaitteissa.

LIDLIN HUOMIOTAHERÄTTÄVÄ ERIKOISTOTEUTUS

Kampanja herätti huomiota, ja erikoistoteutuksemme mainittiin Markkinointi&Mainonta -lehdessä.

Mannerheimintien Adsheleihin ja Pilareihin oli asennettu Lidlin oikeita paistotuotteita yhteensä 150 leipää, noin 40 ruissämpylää ja 20 korvapuustia.  Raikkaassa talvisäässä mainos piristi päivittäin noin 40 000 kadulla kulkevaa kuluttajaa. Mainos näkyi myös Kampin mahtavalla The Wallilla.

Lue lisää M&M:n artikkelista: Lidl täyttää katumainostaulut leivonnaisilla

Tutustu Kaupunkiympäristö-tuotteisiin Tutustu paikallisratkaisuihin

Paikallisratkaisut - lue asiakastarinoita

Bolt.Works herätti kohderyhmänsä huomion

Paikallisratkaisut

Bolt.Works herätti kohderyhmänsä huomion

Bolt.Works kampanjoi näkyvästi Clear Channelin mainosverkostossa kevään ja kesän 2020 aikana...
Lue lisää
Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Paikallisratkaisut

Kotipizza puhutteli hyperlokaaleilla viesteillä

Kesän aikana helsinkiläisiä ilahdutti Downtown Digital -näytöille sekä Rautatieaseman Grand Central...
Lue lisää
Kotipizzan herkullinen Jättitaulu-kampanja houkutteli Kotzonen ääreen

Paikallisratkaisut

Kotipizzan herkullinen Jättitaulu-kampanja houkutteli Kotzonen ääreen

Kotipizza on toteuttanut herkullisen Jättitaulu-kampanjan jo useana kesänä peräkkäin. Kampanjan...
Lue lisää

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita

Helsingin Kaupunginteatteri hyödynsi pilari-mainoslaitetta kampanjassaan

Kaupunkiympäristö

Helsingin Kaupunginteatteri hyödynsi pilari-mainoslaitetta kampanjassaan

  Helsingin Kaupunginteatteri nosti uuden Kinky Boots-musikaalinsa ihmisten tietoisuuteen tuomalla...
Lue lisää
Oda hyödynsi muraalitaidetta ulkomainonnassaan

Kaupunkiympäristö

Oda hyödynsi muraalitaidetta ulkomainonnassaan

Ruoan verkkokauppa, Oda, toteutti luovan ja näyttävän ulkomainonnan erikoistoteutuksen. Odan...
Lue lisää
Pikkujätin kampanjassa hyödynnettiin ohjelmallista ostamista

Kaupunkiympäristö

Pikkujätin kampanjassa hyödynnettiin ohjelmallista ostamista

Clear Channel lanseerasi viime vuoden lopulla ulkomainonnan ohjelmallisen ostamisen, jonka...
Lue lisää