Ostosympäristö, Kaupunkiympäristö

Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

HelsinkiMission Myötätunto on valinta -kampanja näkyy Clear Channelin verkostoissa Kampin kauppakeskuksessa, sekä Helsingin ydinkeskustassa nyt joulun alla. Vaikuttava joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia uudelle joululaululla ja teknologialla.

MYÖTÄTUNTO ON VALINTA -KAMPANJA OHJAA UUDEN TEKNOLOGIAN AVULLA KAMPPAILUUN YKSINÄISYYTTÄ VASTAAN.

Tänä vuonna perinteisten joululaulujen rinnalla Helsingissä soi uudenlainen joululaulu. HelsinkiMission yksinäisyyttä vastaan taistelevan joulukampanjan pysäyttävä Tuli joulu ilotaloon –tunnussävelmä muistuttaa myötätunnon merkityksestä juhlan keskellä.  Kappaleen esittäjä, nuori laulaja ja lauluntekijä Elias Kaskinen halusi joulukeräyksen kummiksi lähtiessään olla mukana kamppailemassa yksinäisyyttä vastaan. Hän pitää laulun sanomaa lohduttavana ja kertoo sen kiteyttävän hyvin joulun idean: jokainen meistä on samanarvoinen, kaikki me kelpaamme.

HelsinkiMission Myötätunto on valinta -kampanja näkyy ja kuuluu ulkomainonnassa joulun alla. Tuli joulu ilotaloon -kappaleen musiikkivideota esitetään Kampin suurella The Wall –näytöllä päivittäin useita kertoja. Kampanjan julistemainonta näkyy Helsingin keskustassa Clear Channel Suomen ulkomainosverkostossa sekä Clear Channelin digitaalisessa Downtown Digital –verkostossa. Kampanjaan sisältyy myös näyttävästi brändätty digitaalinen mainoslaite vilkkaassa Kampin kauppakeskuksessa. Mainoslaite tunnistaa ohikulkevat ihmiset ja soittaa Elias Kaskisen esittämää kampanjan tunnuskappaletta.

Teknologia mahdollistaa uudenlaisen kuluttajien osallistamisen ulkomainonnassa – Beaconit Helsingin Downtown Digital-näytöissä

Downtown Digital on nykyaikainen ja huomiota herättävä digitaalinen mainoskanava, joka kerää katseet liikkuvalla kuvalla kaikkein vilkkaimmilla paikoilla Helsingin ydinkeskustassa. Downtown Digital laitteisiin on asenettu kampanjaa varten 23 beaconia, joiden mobiililaitteisiin lähettämän viestin kautta kuluttaja pääsee Spotify-palveluun kuuntelemaan kampanjan tunnuskappaleen sekä tekemään lahjoituksen. Beaconeita voidaan jatkossa hyödyntää innovatiivisissa ulkomainoskampanjoissa. Laitteissa on beaconien lisäksi kosketusnäytöt sekä valmiudet QR-koodien ja NFC-tunnisteiden käyttöön.

Kampanjan toteutuksesta vastanneen Clear Channel Suomen kehitysjohtaja Lassi Tolonen pitää tavanomaisesta poikkeavaa lähestymistapaa toimivana ratkaisuna ulkomainonnan kannalta.

Ulkomainonta mahdollistaa rajattomia erikoisratkaisuja. Tänä vuonna HelsinkiMission kampanjassa hyödynnämme beaconeja, jotka ovat pieniä ulkomainosverkostoon asennettuja laitteita, joiden avulla voidaan lähettää viestejä ohikulkijoiden mobiililaitteisiin. Beaconien lähettämä viesti ohjaa ihmiset HelsinkiMission kampanjasivulle, josta Elias Kaskisen Tuli joulu ilotaloon -kappaleen voi kuunnella Spotify-palvelun kautta ja tehdä lahjoituksen HelsinkiMission hyväntekeväisyystyöhön.

Lassi Tolonen

HelsinkiMissio on sekä ammattilaisia että vapaaehtoisia työllistävä sosiaalialan järjestö, joka toimii kaupunkilaisten yksinäisyyttä vastaan, kehittää aktiivisesti kansalaistoimintaa ja sytyttää yhteiskunnallista keskustelua. Mainoskampanjan suunnittelusta ovat vastanneet Folk Finland sekä Valve ja toteutuksesta Clear Channel Suomi. Kampanjan suunnittelu ja toteutus on saatu lahjoituksina.

Clear Channel Suomi Oy

Clear Channel Suomi on voimakkaasti kehittyvä ulkomainontayritys. Tuotamme asiakkaillemme nykyaikaisia mediaratkaisuja, joiden avulla asiakkaamme saavat tuloksia aikaan.

Mainosratkaisumme löytyvät Suomen suurimpien kaupunkien kulkureiteiltä, maan vilkkaimmista liikenteen solmukohdista, kauppakeskuksista, digitaalisista verkostoista ja lentokentältä. Tarjoamme yksilöllisiä ja asiakkaille räätälöityjä ulkomainonnan ratkaisuja.  Clear Channel Suomi on osa kansainvälistä Clear Channel Communications -konsernia, joka on yli  50 000 työntekijän suuryritys. Se on myös maailman suurin kodin ulkopuolisen median yhtiö.

Ota yhteyttä myyntiimme!

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

Ulkomainokset lisäsivät juureen leivottujen Pågen-leipien tunnettuutta

Ostosympäristö

Ulkomainokset lisäsivät juureen leivottujen Pågen-leipien tunnettuutta

Pågenin kekseliäät ulkomainokset houkuttelivat herkullisen leivän pariin ja lisäsivät yrityksen...
Lue lisää
SF FILM ILAHDUTTI INTERAKTIIVISELLA KAMPANJATOTEUTUKSELLA

Ostosympäristö

SF FILM ILAHDUTTI INTERAKTIIVISELLA KAMPANJATOTEUTUKSELLA

SF Film toi digitaaliset värityskuvat Kauppakeskus Kampin kävijöiden kokeiltavaksi Late Lammas:...
Lue lisää
RAYn jännittävä Takatukka -kampanja

Ostosympäristö

RAYn jännittävä Takatukka -kampanja

asiakas: RAY (nykyinen Veikkaus) tavoite: lisätä brändin tunnettuutta ja raikastaa sen mielikuvaa...
Lue lisää

Kaupunkiympäristö - lue asiakastarinoita

Sähköyhtiö Enefit tuotiin näyttävästi Suomen markkinoille

Kaupunkiympäristö

Sähköyhtiö Enefit tuotiin näyttävästi Suomen markkinoille

Viron suurin sähköyhtiö Eesti Energia laajensi Suomeen keväällä 2018. Tytäryhtiö Enefit tuotiin...
Lue lisää
Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Kaupunkiympäristö

Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Nesteen kampanja toteutettiin luova toimisto Sherpan kanssa alusta loppuun tekoälyä hyödyntäen....
Lue lisää
Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Kaupunkiympäristö

Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin

Maaliskuussa 2020 Foodora houkutteli tamperelaisia tilausruuan pariin hyperlokaaleilla...
Lue lisää