Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia, Inspiraatio

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

L'Oréalin uutuustuote Revitalift Clinical Vitamin C Serum lanseerattiin upealla 3D-toteutuksella. 3D-efektien ansiosta mainos sai aivan uuden ulottuvuuden lopputuloksena oli aito, lähes käsinkosketeltava kokonaisuus. Lue lisää onnistuneesta ulkomainoskampanjasta ja katso video alta!

Asiakas: L'Oréal Finland Oy

Kampanjan tavoite: Lisätä uutuustuotteen tietoisuutta 

Kohderyhmä:  1835-vuotiaat naiset 

Käytetyt pinnat: Shopping Digital -verkosto

Kampanjan ajankohta: 27.2.–05.03.2023

 

Digitaalinen ulkomainonta on joustavaa, vaikuttavaa ja huomioarvoltaan erinomaista. Ulkomainonta ei myöskään keskeytä tai häiritse, sillä se nähdään luonnollisena osana ympäristöä. 3D:n hyödyntäminen ulkomainonnassa on vaikuttava keino puhutella yleisöä ja lisätä merkittävästi kampanjan huomioarvoa. Liikkuva kuva yhdistettynä realistisiin ulottuvuuksiin vangitsee ohikulkijoiden katseet.

Miksi valita ulkomainonta? »

 

Realistinen 3D-toteutus toimi katseiden vangitsijana  


L'Oréalin kampanjassa 3D-efektit auttoivat kiinnittämään ohikulkijoiden huomion ja toivat mainoksen lähemmäksi katselijaa. Mainoksessa haluttiin korostaa tuotetta ja sen ainesosia, joita ei voinut olla huomaamatta kontekstuaalisessa kauppakeskusympäristössä. Kauppakeskukset ovat erinomainen ympäristö mainonnalle, sillä siellä liikutaan avoimin mielin, haetaan inspiraatiota ja ollaan alttiita esimerkiksi heräteostoksille.

 

"Loreal halusi hyödyntää 3D-toteutusta mainoskampanjan tehokeinona. 3D-mainoksella kiinnitettiin ihmisten huomio ja havainnollistettiin tuotteen tärkeimpiä ainesosia, C-vitamiinia ja hehkun vaikutusta uudella, innovatiivisella tavalla,” kuvailee Amalia Boberg, Senior Client Manager, Wavemaker.

 

Upeita tuloksia ulkomainonnalla

Ulkomainonta toimii erittäin hyvin silloin, kun haluaa kasvattaa myyntiä ja tietoisuutta, ohjata kuluttajia oman tuotteensa luo ja saada aikaan ostopäätöksiä. L'Oréalin kampanjassa haluttiin hyödyntää ulkomainontaa uutuustuotteen tietoisuuden kasvattamiseen, jota mitattiin KPI-mittarin avulla. 

 

”Yhteistyö Clear Channelin kanssa onnistui hienosti. Tulokset olivat myös erittäin hyviä – paras seerumin lanseeraus L’oréalilla,” kiteyttää Amalia Boberg.

 

 

Tutustu myös muihin caseihin: 

Lue Mustin ja Mirrin puhuttelevasta 3D- ja äänitoteutuksesta uudenvuodenaattona »

Lue: Samsungin lanseerauskampanja, jossa hyödynnettiin 3D-efektejä »

 

Katso video: 

 

 

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Hau-Hau Championin erikoistoteutus tarjosi koirille mahdollisuuden maistaa ruokaa ennen ostopäätöstä

Digitaalinen mainonta

Hau-Hau Championin erikoistoteutus tarjosi koirille mahdollisuuden maistaa ruokaa ennen ostopäätöstä

Hau-Hau Championin innovatiivinen erikoitustoteutus Helsingin Kauppakeskus Kampissa tarjosi...
Lue lisää
Luokkakokous 3 -elokuva − 15 minutes of fame

Digitaalinen mainonta

Luokkakokous 3 -elokuva − 15 minutes of fame

Suomalaisen komediatuotannon johtotähdet palaavat valkokankaalle, kun Luokkakokous 3 -elokuva saa...
Lue lisää
Luova SodaStream-kampanja herätti ostokiinnostuksen

Digitaalinen mainonta

Luova SodaStream-kampanja herätti ostokiinnostuksen

Maailman johtavan kuplavesien valmistajan SodaStreamin selkeät ja hyväntuuliset ulkomainokset...
Lue lisää

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Ostosympäristö

Helsinki Missio Yksinäisyyden Vangit

Helsinki Missio halusi herättää huomiota osallistavalla erikoistoteutuskampanjalla yksinäisyyttä...
Lue lisää
Kun luova aineisto toimii, myynti vetää – Atrian kanafileiden myynti kasvoi 43 %

Ostosympäristö

Kun luova aineisto toimii, myynti vetää – Atrian kanafileiden myynti kasvoi 43 %

Atria Suomi Oy halusi kampanjassaan kertoa, että kaikki kanatuotteet voidaan jäljittää...
Lue lisää
Polarin Motion-erikoistoteutus osallistutti yleisöä

Ostosympäristö

Polarin Motion-erikoistoteutus osallistutti yleisöä

Polarin kampanja osallistutti ja sai aikaan Top of Mindia POLAR ARJEN SANKARIT Kampanjan tavoite:...
Lue lisää

Kauppakeskusmedia - lue asiakastarinoita

Vaikuttava 3D-ulkomainonta aktivoi lahjoittamaan SPR Konttiin

Kauppakeskusmedia

Vaikuttava 3D-ulkomainonta aktivoi lahjoittamaan SPR Konttiin

Suomen Punaisen Ristin Kontti kannusti lahjoittamaan tarpeettomia, hyväkuntoisia tavaroita...
Lue lisää
Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Kauppakeskusmedia

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Samsung toteutti näyttävän lanseerauskampanjan uuden Samsung Galaxy S22 -sarjan johdosta. Kampanjan...
Lue lisää
Skanssi valitsi dynaamisen ulkomainoskampanjan tukemaan lanseerausta

Kauppakeskusmedia

Skanssi valitsi dynaamisen ulkomainoskampanjan tukemaan lanseerausta

Kauppakeskus Skanssi toteutti ison lanseerauskampanjan syksyn puolivälissä, minkä tavoitteena oli...
Lue lisää

Inspiraatio - lue asiakastarinoita

Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Inspiraatio

Nesteen ja Sherpan kampanjan jokaisessa vaiheessa käytettiin tekoälyä

Nesteen kampanja toteutettiin luova toimisto Sherpan kanssa alusta loppuun tekoälyä hyödyntäen....
Lue lisää
Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Inspiraatio

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Helsinki on jo pullollaan monipuolista ravintolatarjontaa, mutta ravintoloitsijat Jarkko Myllymäki...
Lue lisää
Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Inspiraatio

Katu Ei Ole Koti -kampanja keräsi varoja kodittomille nuorille

Valveen suunnittelema Katu Ei Ole Koti -kampanja Sininauhasäätiölle keräsi varoja kodittomille...
Lue lisää