Digitaalinen mainonta, Ostosympäristö, Kauppakeskusmedia, Inspiraatio

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

L'Oréalin uutuustuote Revitalift Clinical Vitamin C Serum lanseerattiin upealla 3D-toteutuksella. 3D-efektien ansiosta mainos sai aivan uuden ulottuvuuden lopputuloksena oli aito, lähes käsinkosketeltava kokonaisuus. Lue lisää onnistuneesta ulkomainoskampanjasta ja katso video alta!

Asiakas: L'Oréal Finland Oy

Kampanjan tavoite: Lisätä uutuustuotteen tietoisuutta 

Kohderyhmä:  1835-vuotiaat naiset 

Käytetyt pinnat: Shopping Digital -verkosto

Kampanjan ajankohta: 27.2.–05.03.2023

 

Digitaalinen ulkomainonta on joustavaa, vaikuttavaa ja huomioarvoltaan erinomaista. Ulkomainonta ei myöskään keskeytä tai häiritse, sillä se nähdään luonnollisena osana ympäristöä. 3D:n hyödyntäminen ulkomainonnassa on vaikuttava keino puhutella yleisöä ja lisätä merkittävästi kampanjan huomioarvoa. Liikkuva kuva yhdistettynä realistisiin ulottuvuuksiin vangitsee ohikulkijoiden katseet.

Miksi valita ulkomainonta? »

 

Realistinen 3D-toteutus toimi katseiden vangitsijana  


L'Oréalin kampanjassa 3D-efektit auttoivat kiinnittämään ohikulkijoiden huomion ja toivat mainoksen lähemmäksi katselijaa. Mainoksessa haluttiin korostaa tuotetta ja sen ainesosia, joita ei voinut olla huomaamatta kontekstuaalisessa kauppakeskusympäristössä. Kauppakeskukset ovat erinomainen ympäristö mainonnalle, sillä siellä liikutaan avoimin mielin, haetaan inspiraatiota ja ollaan alttiita esimerkiksi heräteostoksille.

 

"Loreal halusi hyödyntää 3D-toteutusta mainoskampanjan tehokeinona. 3D-mainoksella kiinnitettiin ihmisten huomio ja havainnollistettiin tuotteen tärkeimpiä ainesosia, C-vitamiinia ja hehkun vaikutusta uudella, innovatiivisella tavalla,” kuvailee Amalia Boberg, Senior Client Manager, Wavemaker.

 

Upeita tuloksia ulkomainonnalla

Ulkomainonta toimii erittäin hyvin silloin, kun haluaa kasvattaa myyntiä ja tietoisuutta, ohjata kuluttajia oman tuotteensa luo ja saada aikaan ostopäätöksiä. L'Oréalin kampanjassa haluttiin hyödyntää ulkomainontaa uutuustuotteen tietoisuuden kasvattamiseen, jota mitattiin KPI-mittarin avulla. 

 

”Yhteistyö Clear Channelin kanssa onnistui hienosti. Tulokset olivat myös erittäin hyviä – paras seerumin lanseeraus L’oréalilla,” kiteyttää Amalia Boberg.

 

 

Tutustu myös muihin caseihin: 

Lue Mustin ja Mirrin puhuttelevasta 3D- ja äänitoteutuksesta uudenvuodenaattona »

Lue: Samsungin lanseerauskampanja, jossa hyödynnettiin 3D-efektejä »

 

Katso video: 

 

 

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Vuoden jaetuin ulkomainos – #myhelsinkiairport

Digitaalinen mainonta

Vuoden jaetuin ulkomainos – #myhelsinkiairport

Finavia toteutti yhdessä TWBA\Helsingin ja Clear Channelin kanssa luovan kampanjan, josta syntyi...
Lue lisää
Oddlygood® brändin 3D-kampanja rakentui katseen vangitsevista elementeistä

Digitaalinen mainonta

Oddlygood® brändin 3D-kampanja rakentui katseen vangitsevista elementeistä

Oddlygood® brändin värikäs ja houkutteleva 3D-ulkomainoskampanja lisäsi ostointoa kohderyhmässään....
Lue lisää
Samsungin vaikuttava lanseerauskampanja hyödynsi tunnettua ääntä

Digitaalinen mainonta

Samsungin vaikuttava lanseerauskampanja hyödynsi tunnettua ääntä

Samsung lanseesari uuden Samsung Music Galaxy -tapahtumakonseptinsa yhteistyössä artisti Isac...
Lue lisää

Ostosympäristö - lue asiakastarinoita

GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

Ostosympäristö

GoGolfin kampanja aktivoi golfaamaan myös talvella

GoGolf toteutti ulkomainoskampanjan loppuvuonna, joka keräsi runsaasti huomiota ja onnistui upeasti...
Lue lisää
Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

Ostosympäristö

Helsinkimission joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia

HelsinkiMission Myötätunto on valinta -kampanja näkyy Clear Channelin verkostoissa Kampin...
Lue lisää
FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Ostosympäristö

FOX YHDISTI ULKOMAINONNAN VAIKUTTAVAAN MARKKINOINTITEMPAUKSEENSA

Vaikka ulkomainonta on tehokas mainoskeino jo sellaisenaan, sen merkitystä muiden kampanjoiden...
Lue lisää

Kauppakeskusmedia - lue asiakastarinoita

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Kauppakeskusmedia

Samsungin lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan

Samsung toteutti näyttävän lanseerauskampanjan uuden Samsung Galaxy S22 -sarjan johdosta. Kampanjan...
Lue lisää
Terveystalon erikoistoteutus puhdisti arjen pöpölinkoja

Kauppakeskusmedia

Terveystalon erikoistoteutus puhdisti arjen pöpölinkoja

Terveystalo toteutti loka-marraskuun vaihteessa ennaltaehkäisevän mainoskampanjan Shopping Digital...
Lue lisää
Ääni yhdistyi liikkuvaan kuvaan James Bond -elokuvan lanseerauksessa

Kauppakeskusmedia

Ääni yhdistyi liikkuvaan kuvaan James Bond -elokuvan lanseerauksessa

Clear Channelin ja Mall Voicen yhteistyössä toteutetussa Bond-elokuvan lanseerauskampanjassa...
Lue lisää

Inspiraatio - lue asiakastarinoita

Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Inspiraatio

Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Mustin ja Mirrin puhutteleva erikoistoteutus herätti huomiota uudenvuodenaattona Musiikkitalon...
Lue lisää
Lux Helsingin valoteos elävöittää katukuvaa Musiikkitalon seinällä

Inspiraatio

Lux Helsingin valoteos elävöittää katukuvaa Musiikkitalon seinällä

Valotaidefestivaali Lux Helsingin aikaan Musiikkitalon seinää koristaa SPECTRUM, tekoälypohjainen...
Lue lisää
Lemonsoft tunnisti digitaalisen ulkomainonnan hyödyt

Inspiraatio

Lemonsoft tunnisti digitaalisen ulkomainonnan hyödyt

Digitaalisella ulkomainonnalla ihmisten tietoisuuteen − Lemonsoft Oy mainosti menestyksekkäästi...
Lue lisää