Previous page takaisin
Kaupunkiympäristö

Adshel - Finland FMCG Impact Total

Tavoita päivittäistavarapäättäjät valtakunnallisesti lähellä ostopaikkoja. Kohdennus: Keskon, S-Ryhmän ja Lidlin myymälät (hypermarketit, supermarketit ja marketit). Myymäläpeitto: 324kpl.

Vaikutusalueen tunnusluvut

Kampanja-aika (vrk)
7
VAC totaalikontakteja (milj.)
24,6
VAC peitto
33,8%
VAC toisto
18,2
Mainospintojen määrä
620
Mediahinta 1 vko
56 700 €
Mediabrutto CPT
2,30 €
Kiinnitys ja huolto
6 200 €
Yhteensä
62 900 €
Tuotanto (1 aihe)
3 070 €

Näkyvyytesi

620 pintaa. Espoo, Helsinki, Hyvinkää, Jyväskylä, Kaarina, Kangasala, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pirkkala, Raisio, Riihimäki, Rovaniemi, Tampere, Turku, Vantaa.