Kaikki tuotteet
City Digital Target

City Digital FMCG

Päivittäistavarabrändeille erinomaisesti soveltuva, pt-kauppojen lähelle kohdennettu, laajan tavoittavuuden keskikokoinen ratkaisu.

 

Vaikutusalueen tunnusluvut

OTC totaalikontakteja
19,75 milj.
Median hinta
37000 € / vko
Mediabrutto CPT
1,87 €
Mainospintojen määrä
206
Aineistokulut
390 €
Kampanja-aika (vko)
1
OTC totaalikontakteja (milj.)
19,83
Mainospintojen määrä
193
Mediahinta
36 300
Aineistonhallintakulu
390 €

Näkyvyytesi

  • Mainospintojen määrä: 206
  • Kaupungit: Helsinki (71), Espoo (32), Vantaa (19), Turku (17), Tampere (12), Lahti (8), Kouvola (6), Lohja (5), Vaasa (4), Riihimäki (4), Ylöjärvi (4), Hyvinkää (4), Raisio (3), Joensuu (2), Hanko (2), Oulu (2), Lappeenranta (2), Lempäälä (2), Kauniainen (1), Kerava (1), Tuusula (1), Vihti (1), Jyväskylä (1), Kotka (1), Ylivieska (1)
  • Paikkakuntien määrä: 25
  • Sijainnit: Street (106), Veturi (6), Iso Omena (4), Easton (4), Columbus (4), Willa (4), Lohjan Lohi (4), Skanssi (4), Elo (4), Lippulaiva (4), Riihimäen Atomi (4), Sello (4), Kaari (4), Syke (4), Rewell Center (4), Ainoa (3), Dixi (3), Hansa (3), Mall of Tripla (3), Osuuskauppa Hämeenmaa (3), Itis (3), Kamppi (3), Mylly (2), Osuuskauppa VBO (2), Koskikeskus (2), IsoKristiina (2), Ideapark (2), Myyrmanni (2), City-Center (2), Hertsi (2), Länsituuli (2), Sokos (1), Valkea (1), Suur-Seudun Osuuskauppa (1)

Näkyvyytesi