Kaikki tuotteet
City Digital Target (FMCG)

City Digital FMCG

S-ryhmän, K-Ryhmän ja Lidlin päivittäistavarakauppojen välittömään läheisyyteen optimaalisesti kohdennettu ja tehokas keskikokoinen ratkaisu. Mainokset sijaitsevat alle 251 m päässä myymälästä.

Tavoitat tehokkaasti kuluttajat Suomen suurimpien kaupunkien eloisissa ja inspiroivissa katu- ja kaupunkiympäristöissä. Tässä tuotteessa yhdistyy laaja tavoittavuus, tarkka kohdennus sekä päivittäistavaratuotteille ideaali konteksti. City Digital FMCG tarjoaa kompaktilla mainospintamäärällä samat ominaisuudet kuin isompi City Digital FMCG Cover -tuotteemme.

 

Vaikutusalueen tunnusluvut

OTC totaalikontakteja
19,42 milj.
Median hinta
36400 € / vko
Mediabrutto CPT
1,87 €
Mainospintojen määrä
199
Aineistokulut
390 €
Kampanja-aika (vko)
1
OTC totaalikontakteja (milj.)
19,83
Mainospintojen määrä
193
Mediahinta
36 300
Aineistonhallintakulu
390 €

Näkyvyytesi

  • Mainospintojen määrä: 199
  • Kaupungit: Helsinki (71), Espoo (32), Vantaa (19), Turku (17), Tampere (12), Lohja (5), Lahti (5), Kouvola (4), Hyvinkää (4), Riihimäki (4), Vaasa (4), Ylöjärvi (4), Raisio (3), Joensuu (2), Hanko (2), Oulu (2), Lappeenranta (2), Ylivieska (1), Vihti (1), Kerava (1), Tuusula (1), Jyväskylä (1), Kauniainen (1), Kotka (1)
  • Sijainnit: Street (106), Lippulaiva (4), Easton (4), Riihimäen Atomi (4), Lohjan Lohi (4), Syke (4), Sello (4), Iso Omena (4), Willa (4), Kaari (4), Skanssi (4), Veturi (4), Columbus (4), Elo (4), Rewell Center (4), Itis (3), Hansa (3), Kamppi (3), Dixi (3), Ainoa (3), Mall of Tripla (3), Osuuskauppa VBO (2), Koskikeskus (2), Mylly (2), IsoKristiina (2), Hertsi (2), City-Center (2), Länsituuli (2), Myyrmanni (2), Suur-Seudun Osuuskauppa (1), Valkea (1), Sokos (1)