Kaikki tuotteet
Store Digital

Store Digital Prisma

Tavoita kuluttajat ostopäätöksen hetkellä suurissa Prismoissa.

Lopullisen ratkaisun paikkakuntajako saattaa poiketa tässä esitetystä esimerkkisarjasta. Pintamäärä ja kontaktit niin eri myymälätyyppien kuin alueosuuskauppojen osalta toteutetaan tässä esitetysti tehokkaan valtakunnallisen näkyvyyden varmistamiseksi.

Vaikutusalueen tunnusluvut

OTC totaalikontakteja
41,76 milj.
Median hinta
104800 € / vko
Mediabrutto CPT
2,51 €
Mainospintojen määrä
721
Aineistokulut
390 €
Kampanja-aika (vko)
1
OTC totaalikontakteja (milj.)
40,68
Mainospintojen määrä
690
Mediahinta
102 100 €
Aineistonhallintakulu
390 €

Näkyvyytesi

  • Mainospintojen määrä: 721
  • Kaupungit: Helsinki (63), Espoo (49), Tampere (39), Vantaa (36), Jyväskylä (35), Oulu (29), Turku (27), Lahti (24), Ylivieska (20), Lappeenranta (20), Vaasa (20), Pori (20), Raahe (19), Kokkola (18), Kajaani (18), Kouvola (15), Rauma (14), Forssa (12), Kempele (12), Joensuu (12), Hyvinkää (12), Raisio (11), Kaarina (11), Loimaa (10), Hollola (10), Kirkkonummi (10), Kemi (9), Kangasala (9), Vihti (9), Riihimäki (8), Rovaniemi (8), Seinäjoki (8), Imatra (8), Hämeenlinna (8), Orimattila (8), Pietarsaari (7), Nokia (6), Valkeakoski (6), Ylöjärvi (6), Kotka (6), Mikkeli (6), Varkaus (6), Salo (6), Lohja (6), Pirkkala (6), Iisalmi (5), Sastamala (4), Kerava (4), Järvenpää (4), Lempäälä (2)
  • Paikkakuntien määrä: 50
  • Sijainnit: HOK-Elanto (168), Pirkanmaan Osuuskauppa (78), Osuuskauppa Arina (77), Osuuskauppa Hämeenmaa (70), Osuuskauppa KPO (65), Turun Osuuskauppa (59), Osuuskauppa Keskimaa (35), Street (28), Suur-Seudun Osuuskauppa (21), Kymen Seudun Osuuskauppa (21), Satakunnan Osuuskauppa (20), Osuuskauppa Maakunta (18), Osuuskauppa Keula (14), Osuuskauppa PKO (12), Osuuskauppa PeeÄssä (11), Osuuskauppa VBO (10), Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa (8), Osuuskauppa Suur-Savo (6)

Näkyvyytesi