Ulkomainonta tarjoaa puitteet kesän mahdollisuuksille.

PlatformForSummer-Clear-Channelin-kesä-2022

Kesä on parasta aikaa ulkomainonnalle, sillä kesällä koko Suomi on ulkona

Kesä ja lomakausi kolkuttelevat jo ovella. Ulkomainonta tavoittaa kuluttajat tehokkaasti teiden varsilla, ulkona kaupungeissa sekä kaupoissa ja kauppakeskuksissa. Haluamme tehdä tästä kesästä vieläkin houkuttelevamman ulkomainoskesän ja tarjoamme -20% lisäedun* kesän digitaalisista ja staattisista ratkaisuista sekä lentoaseman sarjatuotteista. Lisäetu on voimassa kampanjoihin, jotka ajoittuvat viikoille 26-34.

Ulkomainonta tarjoaa puitteet kesän mahdollisuuksille. 

  • 71 % kotitalouksista kertoo kesälomabudjettinsa olevan ennallaan tai jopa suurempi¹
  • heinäkuu on suosituin lomakuukausi²
  • kotimaan mökkimatkailu kasvatti suosiotaan³
  • n. 58 % työssäkäyvistä suomalaista viettää lomansa kesä-, heinä- tai elokuussa⁴
  • Mökkeilyn suosio kasvussa ja kesämökkien kauppamäärät nousivat vuonna 2020 17 % edellisvuoteen verrattuna⁴
  • Kotimaanmatkailu tulee kukoistamaan, joka kasvattaa tieliikennemääriä ympäri Suomen**

 

Tutustu ulkomainosratkaisuihimme>>

Ota yhteyttä

*Tarjous ei koske viikkojen 26-34 erikoishinnoittelukampanjoita tai vuosipaikkatoteutuksia eikä viikkojen 26-30 Jättitaulukampanjoita.

Siirry suoraan osioon

Kesäedut

Tutustu kesäetuihimme ja ihastu! #PlatformForSummer

Inspiroidu caseista

Tutustu asiakascaseihin ulkomainonnasta.

Miksi Ulkomainonta?

Ulkomainonta on massamedia, joka sopii sekä brändimainostamiseen että taktisempiin kampanjoihin. Tutustu ja inspiroidu ulkomainonnasta!

Helsinki Airport

Uniikki mediaympäristö, joka tarjoaa brändeille parhaan tarttumapinnan kansainvälisyyteen, ostovoimaiseen yleisöön aina lomailevista perheistä B2B-päättäjiin ja edelläkävijöihin.

Downtown Digital -verkosto

Tavoita niin pyöräilijät, autoilijat kuin kävelijät kesällä!

Store Digital -verkosto

Myymälämedia tavoittaa kesällä, nyt myös uutena Turun alueella!

PlatformForSumemer-kesän-ulkomainonta-1

KESÄN KAMPANJAETU -20% VIIKOILLE 26-34

Jotta voisimme tehdä tästä kesästä vieläkin houkuttelevamman ulkomainoskesän, tarjoamme -20% lisäedun* digitaalisista ja staattisista ratkaisuista sekä lentoaseman sarjatuotteista. #PlatformForSummer

Kysy lisää tarjouksistamme sekä kustannustehokkaista mainospaketeistamme ja varmista näkyvyytesi siellä missä kuluttajat liikkuvat.

TARJOUSPYYNTÖ

*Tarjous ei koske viikkojen 26-34 erikoishinnoittelukampanjoita tai vuosipaikkatoteutuksia eikä viikkojen 26-30 Jättitaulukampanjoita.

3-Kaveria-mainos-Store-Digital-verkostossa

Kesä on täynnä mahdollisuuksia

Lue miten 3 Kaveria päätti hyödyntää kesää ja lanseerasi ensimmäisen ulkomainoskampanjansa S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa.

Kampanjan ajoitus onnistui loistavasti, sillä uudet jäätelöpuikot saatiin kuluttajille tutuiksi juuri ennen kesähelteitä!

case: 3 kaveria

 

K-Market ja dynaaminen Piknik-sää -mainoskampanja houkutteli kaupunkilaiset viettämään piknikiä säästä riippumatta.
Piknik-teemaiset mainokset vaihtuivat sään mukaan. Sateella mainoslaite kannusti ohikulkijoita viettämään sisä-piknikiä
ja auringon paistaessa muistutettiin, että sää on loistava piknikin viettoon.

lue case tästä

 

Tutustu miten Samsungin upea lanseerauskampanja loisti 3D-toteutuksellaan ja tehosi haluttuun kohderyhmään. »

 

Lue asiakastarinoitamme ja ihastu ulkomainonnan vaikuttavuuteen! »

Lentoasema - uniikki mainosympäristö

Helsinki-Vantaan lentoasema tarjoaa brändeille parhaan tarttumapinnan kansainvälisyyteen, ostovoimaiseen yleisöön aina lomailevista perheistä B2B-päättäjiin ja edelläkävijöihin. Tyypillinen kävijä viettää lentoasemalla noin 2-3h.

Toukokuussa aukeaa uusi turvatarkastus ja lähtevien aula aukeaa täyteen kapasiteettiin. Heinäkuu on ulkomaanmatkojen osalta kesäkauden suosituin matkustuskuukausi ja esimerkiksi Finnair lentää kesällä yli 60 kohteeseen.

Lentoasema on erinomainen valinta silloin, kun haluat tavoittaa kuluttajat ympäri Suomen tai kansainvälisesti hyödyntämällä vain yhtä mainosympäristöä. Lentoasemaratkaisujen hyödyntämistä kannattaakin harkita sekä sellaisenaan että osana muita kampanjoita.

DOWNTOWN DIGITAL - Tavoittava mediaverkosto

Kaupunkipyöräpalvelu kattaa lähes koko Helsingin alueen! Kaupunkipyörät ovat varma kevään merkki ja pyörällä liikkuminen kasvaa kesäisin jopa kuusinkertaiseksi muihin vuodenaikoihin nähden.**

Downtown Digital -verkostolla tavoittaa niin kävelijät, pyöräilijät kuin autoilijat vaikuttavilla pinnoilla!

Tutustu muun muassa näihin tavoittaviin ratkaisuihin:

Tiesitkö 💡 Kaupunkipyörät henkilöstöetuna tukevat työntekijöiden hyvinvointia.

 

Lue lisää

STORE DIGITAL -VERKOSTO LAAJENEE TURUN ALUEELLE!

Huhtikuun alusta alkaen on ollut mahdollista tavoittaa kuluttajat ostopäätöksen äärellä myös Turun alueella, kun Turun Osuuskauppa liittyy mukaan Store Digital -verkostoon. Alkuvaiheessa verkostossa on mukana viisi Prismaa ja 18 S-marketia.

Store Digital -verkosto on uniikki mainosverkosto, jolla kasvatat tuotteesi myyntiä. Tavoita kuluttajat ostopäätöksen hetkellä ympäri Suomen.

Store Digital -verkosto on kasvanut vuosittain, ja tällä hetkellä verkosto kattaa yhteensä kolmetoista osuuskauppa-aluetta, noin 1500 näyttöä parhaimmilla paikoilla ja noin 55 miljoonaa kontaktia viikossa!

Lue lisää

Miksi ulkomainonta?

Ulkomainonta on massamedia, joka sopii sekä brändimainostamiseen että taktisempiin kampanjoihin.

Miksi käyttää ulkomainontaa?

  1. Ulkomainonta on tehokkaasti tavoittava media.
  2. Ulkomainonta on moderni massamedia.
  3. Ulkomainonta rakentaa mainetta ja tunnettuutta.
  4. Ulkomainonta aktivoi ja ohjaa ostamaan.
  5. Ulkomainonta huomioi ympäristön.

Tutustu ja inspiroidu ulkomainonnasta!

Lue lisää

The Rex, iso mainosnäyttö Helsingissä

Pyydä tarjous #PlatformForSummer -kampanjasta

Hyödynnä kesän kampanjaetu -20%*

Mainosratkaisumme sijaitsevat siellä missä kuluttajat liikkuvat. Tarjoamme käyttöösi tavoittavan mainosverkoston sekä monipuoliset ja näyttävät mainospinnat. Inspiroidu eri vaihtoehdoista ja hyödynnä kesäetumme!

Ulkomainonta tavoittaa ison osan suomalaisista kustannustehokkaasti ja näyttävästi, se herättää huomiota ja inspiroi sekä luo ilmiöitä.

Olemme valmiita auttamaan eri näkyvyysmahdollisuuksissa. Inspiroidu eri vaihtoehdoista, keskustele asiantuntijamme kanssa parhaasta ratkaisuista saada viestisi haluamasi kohderyhmän tietouteen ja hyödynnä kesäetumme!

Tarjoamme -20% lisäetu* digitaalisista ja staattisista ratkaisuista sekä lentoaseman sarjatuotteista. Lisäetu koskee viikkoja 26-34.

  • Ulkomainonta on moderni massamedia, joka tavoittaa tehokkaasti
  • Ulkomainonta rakentaa mainetta ja tunnettuutta
  • Ulkomainonta huomioi ympäristön, aktivoi ja ohjaa ostamaan

*Tarjous ei koske viikkojen 26-34 erikoishinnoittelukampanjoita tai vuosipaikkatoteutuksia eikä viikkojen 26-30 Jättitaulukampanjoita.

 

MIKSI ULKOMAINONTA?


Lähteet:
¹) Bauer Media, Asiantuntija- ja mainostajatutkimus 05/2020 ²)Lähde: Tilastokeskus, Työvoimatutkimus. ³) Tilastokeskus, Suomalaisten matkailu 2020. ₄)Tilastokeskus 2020. Suomen kesä tilastojen valossa 2020 **)YLE 2020. Ekonomistit katsoivat vuotta 2021 kristallipalloistaan: Rokotusten onnistuminen ratkaisee, onko talouden suunta ylös vai alas. ₆)Tilastokeskus ⁷) Taloussanomat, https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007913604.html **) Henkilöstöliikennetutkimus trafi.com


Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

0207 312 000. tai lähetä sähköpostia
sales@clearchannel.fi