Ajankohtaista

21.9.2021 | Vastuullisuus

Miltä näyttää vastuullisen median tulevaisuus?

Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä ja valtakunnallisen mediaverkoston tarjoajana Clear Channelilla on myös vastuu olla luomassa oikeudenmukaisempaa mediaa. Toimimme vastuullisesti palvellen yhteisöjä sekä kuntia, vaikuttaen positiivisesti meitä..
Lue lisää

14.9.2021 | Ostosympäristö, Uutiset, Liikenneympäristö, Kaupunkiympäristö, Kuluttajakäyttäytyminen

Tilannekatsaus 21.9.2021: Ulkomainonnan tavoittavuudet

Koronaviruksen (covid-19) aiheuttama poikkeustilanne alkaa olemaan edesmennyttä. Ihmiset ovat palanneet omaan arkeensa ja liikkuvat julkisilla paikoilla lähes vuoden 2019 tasolla. Kesällä nähtiin positiivista kehittymistä eri mainosympäristöissä, ja..
Lue lisää

25.8.2021 | Airport, Inspiraatio, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Nyt lennetään – ota tulevaisuuden lentoasema brändisi haltuun

Suunnilleen 1,5 vuotta sitten globaali lentoliikenne pysähtyi lähes kokonaan, eikä varmuutta tulevaisuudesta ollut. Siitä huolimatta olemme Finavian kanssa tehneet määrätietoisesti yhteistyötä huomisen matkustamista kohti ja Helsinki-Vantaan lentoaseman..
Lue lisää

9.8.2021

OOH, mitkä tulevaisuudennäkymät! Ulkomainonta tavoittaa 99 % väestöstä

Ulkomainonnalla on lupaavat tulevaisuudennäkymät. Pandemiasta huolimatta ulkomainonnan viikkotavoittavuus Suomessa nousi 99 prosenttiin (1  tehden ulkomainonnasta yhä ylivoimaisemman massamedian. Jatkuvasti laajenevat digitaaliset ulkomainosverkostot tuovat..
Lue lisää

28.6.2021 | Uutiset, Media, Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

#SYÖULKONA-KAMPANJA ON SAAVUTTANUT SUUREN SUOSION

Suuren suosion saavuttanut Clear Channelin #syöulkona-kampanjan ravintolamainokset ilmestyvät katukuvaan. Clear Channelin #syöulkona-kampanja tukee ravintola-alaa tarjoamalla pääkaupunkiseudun ravintoloille ilmaista mediatilaa yhtiön digitaalisissa..
Lue lisää

21.6.2021 | Tutkimus, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Creating the Future of Media

Tavoita tulevaisuuden ostovoimainen yleisö: Y- ja Z-sukupolvet

Milleniaalit ja Z-sukupolvi ovat houkutteleva kohderyhmä, mutta heidän tavoittamisensa koetaan usein haastavaksi. Nuorten mediankäyttö on pirstaloitunutta ja he viettävät aktiivisesti aikaa niin online- kuin offline-kanavissakin. Vaikuttaaksemme heidän..
Lue lisää

21.6.2021 | Tutkimus, Inspiraatio, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Creating the Future of Media

Kohdentaminen: entistä tehokkaampaa mainontaa

Kohdentaminen on yhä suositumpaa myös ulkomainonnassa, sillä sen avulla voidaan tavoittaa ja vakuuttaa juuri haluttu kohderyhmä. Rinnalla säilyy yhä perinteinen ja tehokas massamainonta, joka on tärkeää brändin rakentamisessa ja tietoisuuden lisäämisessä...
Lue lisää

21.6.2021 | Media, Inspiraatio, Mainonnan toimivuus, Creating the Future of Media

Mainonta: investointi yrityksen kasvuun

Mainonta lisää tietoisuutta, vaikuttaa ja aktivoi. Oikeiden mediakanavien hyödyntäminen on tärkeässä roolissa mainonnan onnistumisessa, sillä yrityksen tulisi tarjota katkeamatonta vuorovaikutusta niin nykyisille kuin potentiaalisillekin asiakkaille...
Lue lisää

21.6.2021 | FMCG, Isot Digit, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Kuluttajakäyttäytyminen

Ulkomainonta lisää päivittäistavarakauppojen vetovoimaa

Ulkomainonta soveltuu erinomaisesti päivittäistavarakauppojen mainostamiseen, sillä se tavoittaa lähes jokaisen suomalaisen (98 %1) ja ohjaa ostopaikkaan. Ulkomainonta tarjoaa brändeille ainutlaatuisen ympäristön näkyä ihmisten keskellä heidän..
Lue lisää

21.6.2021 | Store Digital, FMCG, Ostosympäristö, Kuluttajakäyttäytyminen

Mainonta päivittäistavarakaupassa aktivoi ostopäätöksen

Päivittäistavarakaupoissa mainostaminen kannattaa! Koronatilanteesta huolimatta suomalaiset käyvät yhä säännöllisesti ruokaostoksilla, sillä kaksi kolmesta asioi ruokakaupassa 2–3 kertaa viikossa. Myymälämainonta vaikuttaa tutkitusti ostopäätökseen ja se..
Lue lisää