Ajankohtaista

8.11.2022 | Digitaalinen, Store Digital, Ostosympäristö, Mainonnan toimivuus

Vaikuta ostopäätökseen todennettavasti tehokkaalla ratkaisulla

Kilpailun lisääntyminen ja markkinaympäristön muutokset edellyttävät yrityksiltä entistä kehittyneempiä tapoja herättää asiakkaan ostokiinnostus ja mitata mainonnan onnistumista sekä tuloksellisuutta. Smart Marketingin ja Clear Channelin Store Digital..
Lue lisää

1.11.2022 | Rekrytointi

Markkinoinnin opiskelija – Hae meille harjoitteluun!

Kiinnostaako sinua ura mediatoimialalla? Tarjoamme upean mahdollisuuden päästä kokemaan modernin mediatoimialan maailmaa, jossa päivät ovat vauhdikkaita ja inspiroivia. Meillä pääset osaksi dynaamista ja kehittyvää työyhteisöä. Odotamme sinun tuovan myös..
Lue lisää

11.10.2022 | Digitaalinen, Media, Staattiset, Inspiraatio, Mainonnan toimivuus

Millainen on hyvä ulkomainos? Suunnittelijan muistilista

Vaikuttava ulkomainos on toimivan kampanjan ydin. Mainoksen kuuluu herättää huomiota, mutta myös selkeys ja ymmärrettävyys tulee pitää mielessä mainosta suunniteltaessa. Hyvä ulkomainos puhuttelee, säväyttää ja jää mieleen. Ota tästä talteen muistilista..
Lue lisää

10.10.2022 | Vastuullisuus

Osallistumme energiansäästötalkoisiin osana Motivan Astetta alemmas -kampanjaa

Suomen Ulkomainosliitto julkaisi 1.10.2022 energiansäästösuositukset liiton jäsenille. Vastuullisena toimijana ja liiton jäsenenä Clear Channel haluaa osallistua säästötalkoisiin ja ryhtyy soveltamaan säästösuosituksia.  
Lue lisää

15.9.2022 | Digitaalinen, Kaupunkiympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia, Kauppakeskusympäristö

Vaikuttava The Scene vahvistaa keskustan premium-pintojen tarjontaa

Kamppi Helsingin edustalla ohikulkijoiden huomion tulee pian herättämään The Wallin ohella uusi mainospinta, The Scene. Uusi pinta on ainutlaatuisen vaikuttava sen sijoittelun ja kokonsa vuoksi. Erityistehon tuo myös uniikki miljöö: mainospinta sijaitsee..
Lue lisää

7.9.2022

Hyvä suunnitelma, vaikuttavampi toteutus

Vaikuttavan ulkomainoskampanjan perusta on huolellinen suunnitelma. Tärkeitä huomioitavia tekijöitä ovat muun muassa tavoitteen ja kohderyhmän määrittely, houkuttelevan luovan toteutuksen suunnittelu sekä onnistumisen mittaaminen ja analysointi. Tältä..
Lue lisää

6.9.2022 | Digitaalinen, Store Digital, FMCG, Ostosympäristö, Tutkimus: kohderyhmätieto

Miksi ostohetkellä näkyminen kannattaa?

On arvioitu, että 40 minuutin kauppareissun aikana kuluttaja näkee jopa 500 hintaviestiä. Tämä tarkoittaa 125 viestiä minuutissa ja 2 viestiä sekunnissa. Hinnan lisäksi asiakkaan huomiosta kilpaillaan pakkausdesignin, tuotteen esillepanon,..
Lue lisää

6.9.2022 | Store Digital, Ostosympäristö, Uutiset, Media, Kaupunkiympäristö, Mainonnan toimivuus

Millainen mainos toimii store digital -verkostossa

Tiesitkö, että 88 %1 suomalaisista on kiinnittänyt huomiota ulkomainontaan ostosmatkan aikana? Paras hetki mainostaa on silloin, kun henkilö on juuri astumassa ruokakauppaan sisään. Asiakkaat eivät ainoastaan näe mainostasi myymälään tullessaan, vaan ovat..
Lue lisää

19.8.2022 | Media, Vastuullisuus, Kumppanuus

Clear Channel Jälleen Suomen Vahvimpien Joukkoon

Voimme ylpeänä kertoa, että Suomen Asiakastieto Oy on myöntänyt meille Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatin, joka myönnetään ainoastaan parhaista parhaille. Suomen Vahvimmat on Suomen Asiakastieto Oy:n myöntämä ja omistama rekisteröity tavaramerkki -..
Lue lisää

2.8.2022 | Rekrytointi

Avoin työpaikka: Financial Assistant

Etsimme energiseen joukkoomme oppimishaluista Financial Assistantia osa-aikaiseen ja vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin. Financial Assistantina liityt osaksi neljän hengen talouden ammattilaisten tiimiä, jossa työskentelet Financial Controllerin, Business..
Lue lisää