Ajankohtaista (7)

21.6.2021 | Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus, Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: kohderyhmätieto

Mainonta päivittäistavarakaupassa aktivoi ostopäätöksen

Päivittäistavarakaupoissa mainostaminen kannattaa! Koronatilanteesta huolimatta suomalaiset käyvät yhä säännöllisesti ruokaostoksilla, sillä kaksi kolmesta asioi ruokakaupassa 2–3 kertaa viikossa. Myymälämainonta vaikuttaa tutkitusti ostopäätökseen ja se..
Lue lisää

21.6.2021 | Store Digital, Ostosympäristö, Tutkimus, Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: kohderyhmätieto

Houkuttele uudet asiakkaat päivittäistavaratuotteesi pariin

Korona-aika on omiaan rikkomaan rutiineja, sillä se on pakottanut muuttamaan käyttäytymistä nopeasti ja organisoimaan arjen uudelleen. Ihmiset kaipaavat vinkkejä siihen, mitä tehdä ja mitä ostaa. Myös kesäkausi saa ihmiset käyttämään enemmän rahaa ja..
Lue lisää

16.6.2021 | Smart City, Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

Kaupunkipyörät henkilöstöetuna tukevat työntekijöiden hyvinvointia

Me Clear Channelilla haluamme olla vastuullisia, minkä vuoksi Smart City -ratkaisumme ovat merkittävä osa toimintaamme. Smart City, eli kestävän kehityksen, -ratkaisuihin kuuluvat kaupunkipyörät ja keskeisillä paikoilla sijaitsevat sähköautojen..
Lue lisää

1.6.2021 | Digitaalinen mainonta

Kuinka tavoittaa kohdeyleisö kolmannen osapuolen evästeiden kadotessa?

Tänä keväänä yksi markkinointikentän kuumimmista puheenaiheista on ollut kolmannen osapuolen evästeiden poistuminen. Kolmannen osapuolen evästeitä on tyypillisesti hyödynnetty käyttäjien seuraamisessa eri verkkosivustojen välillä. Ne ovat olleet keskeisiä..
Lue lisää

20.5.2021 | Tutkimus, Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Kuluttajakäyttäytyminen, Tutkimus: kohderyhmätieto

Miten suomalaiset liikkuvat sekä kuluttavat juuri nyt ja kesällä?

Kesä on mainostajalle erinomaista aikaa, sillä aurinkoinen lomakausi saa kuluttajat käyttämään tavanomaista enemmän rahaa sekä kokeilemaan uusia asioita. Tämän vuoden kesää piristävät myös positiiviset uutiset koronatilanteen helpottumiseen ja rajoitusten..
Lue lisää

18.5.2021 | Digitaalinen mainonta, Uutiset, Smart City

Ensimmäinen älykäs Agora 2.0 -pakettiautomaatti on täydessä käytössä Helsingin Jätkäsaaressa

Clear Channel haluaa olla mukana edistämässä kestävää kehitystä ja toteuttamassa älykkäitä kaupunkeja asukkaiden elämän helpottamiseksi. Osa Clear Channelin Smart City -ratkaisuja ovat älykkäät Agora-pakettiautomaatit, joissa yhdistyy monenlainen moderni..
Lue lisää

18.5.2021 | Yhteistyö, Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

Clear Channel ja Helsinki Biennaali elävöittävät kaupunkia

Clear Channel toimii pääyritysyhteistyökumppanina Helsinki Biennaali -tapahtumassa. Meille on tärkeää olla mukana tapahtumissa, jotka elävöittävät kaupunkeja ja tuovat onnellisuutta ihmisten arkeen. Tämä kansainvälinen nykytaidetapahtuma on upea sekä..
Lue lisää

17.5.2021 | Kohderyhmätieto/asiakasymmärrys, Mainonnan toimivuus, Kuluttajakäyttäytyminen

Usein kysyttyä ulkomainonnasta

Ulkomainonta on massamedia, joka sopii sekä brändimainostamiseen että taktisempiin kampanjoihin. Mainoslaitteiden sijainti tarjoaa luonnostaankin tehokkaan keinon kuluttajien tavoittamiseksi siellä, missä he liikkuvat ja tekevät ostoksia. Ulkomainonta..
Lue lisää

17.5.2021 | Ostosympäristö

Erikoismainospaikat

Vaikuta ja näy isosti Helsingin päärautatieasemalla ja kauppakeskusten yhteydessä Espoossa, Helsingissä sekä Turussa. Erikoismainospaikkojen avulla brändisi voi aidosti erottua edukseen ja tavoittaa suuret massat vilkkaasti liikennöidyillä sijainneilla...
Lue lisää

12.5.2021 | Uutiset, Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

Clear Channelin #syöulkona -kampanja tukee ravintolatoimialan elpymistä

Ravintola-ala on kärsinyt koronan vuoksi ja kaipaa kipeästi tukea. Clear Channel tukee ravintoloita tarjoamalla niille maksutta näkyvyyttä pääkaupunkiseudun digitaalisissa mediapinnoissa kesä–heinäkuun vaihteessa.
Lue lisää