Digitaalinen mainonta, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

L'Oréalin uutuustuote Telescopic Lift lanseerattiin näyttävästi kauppakeskusympäristössä. Tarkoituksena oli tuoda uusi ripsiväri kohdeyleisön tietoisuuteen kuluttajan ostopolun varrella. Lue lisää toteutuksesta, jossa hyödynnettiin upeasti 3D-elementtejä!

Asiakas: L'Oréal Finland Oy

Kampanjan tavoite: Lisätä uutuustuotteen tietoisuutta 

Kohderyhmä: Ydinkohderyhmä oli Z-sukupolvi ja nuoret, noin 1835-vuotiaat naiset, jotka tavoittelevat näyttäviä ripsiä

Käytetyt pinnat: Shopping Wall -verkosto

Kampanjan ajankohta: 13.2.–19.2.2023

 

Ulkomainonta antaa runsaasti mahdollisuuksia toteuttaa entistä luovempia kokonaisuuksia, jotka on helppoa kohdistaa juuri halutulle kohderyhmälle. Isot ja vaikuttavat pinnat, 3D:n hyödyntäminen ja kauppakeskusympäristö olivatkin juuri oikeat valinnat L'Oréalin pysäyttävälle lanseerauskampanjalle.

 

Mainos sai kirjaimellisesti lisäulottuvuuden 3D:n avulla  

L'Oréalin kampanjassa haluttiin tuoda Telescopic Lift -ripsiväri upeista ripsistä haaveilevan kohderyhmän tietoisuuteen ostopolun tärkeimmällä hetkelläKauppakeskusmainonta ohjaa kuluttajat kauppaan tekemään ostoksia, ja siksi se sopi loistavasti kampanjaan. Kaupallinen ympäristö otettiin näyttävästi haltuun hyödyntäen realistista 3D-toteutusta, ja uusi tuote tuotiin kuin suoraan kuluttajan ostoskoriin.

 

Lue: Parempaa ulkomainontaa

 

Tarkoituksena oli luoda mainos, joka erottuu joukosta ja jättää uutuustuotteen yleisön mieleen elämyksellisissä kauppakeskuksissa. Kampanjan pääviesti "nosta ripset seuraavalle tasolle +5mm pituutta ripsiin, volyymia ja kohotusta sekä 36h kestoa" välittyikin toteutuksesta vahvasti.

 

"Ripsivärissä on hyvin ainutlaatuinen harja, ja mainoksemme onnistuu esittelemään tämän hauskalla tavalla käyttämällä 3D-tehosteita. 3D:n etuna on, että se antaa lisäulottuvuuden melko kirjaimellisesti mainoksen tuotekokemukselle. Näin uskomme voivan vaikuttaa enemmän brändin ja tuotteen muistamiseen vielä kuluttajan ostopolun jälkeenkin,” kertoo Alexandra Jonerheim, Nordic Product Brand Manager L’Oréal Paris Make-up; Eyes & Collections.

 

Ulkomainonta erinomaisena kanavana tunnettuuden kasvattamiseen 

Digitaalinen ulkomainonta on erinomainen mediakanava tavoittavuutensa vuoksi. Etenkin lanseerauskampanjoille ulkomainosratkaisut antavat loistavan mahdollisuuden tietoisuuden lisäämiseen brändin vahvistamisen lisäksi. 

 

”Vaikuttava lanseeraus oli tärkeää, joten valitsimme digitaalisen ulkomainonnan ja suuret, puhuttelevat mediavalinnat tukemaan muuta mediastrategiaamme, joka tähtää pääasiassa tavoittamiseen ja tunnettuuteen,” lisää Laura García Díaz, Senior Nordic Client Manager, Wavemaker.

"Tulokset olivat erittäin hyviä – paras seerumin lanseeraus L’oréalilla," kertoo Laura García Díaz.

 

"They got overall super good results! Best serum launch on L’oréal paris," says Laura García Díaz.

 

Onnistuneen yhteistyön ansiosta lopputulos oli juuri niin näyttävä kuin osattiin odottaakin ulkona suurilla pinnoilla ihasteltuna toteutus jopa ylitti odotukset. 

 

Katso video: 

HubSpot Video

 

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Digitaalinen mainonta

Etäisyyttä mittaava ulkomainoskampanja koitui menestyksekkääksi

Helsinki on jo pullollaan monipuolista ravintolatarjontaa, mutta ravintoloitsijat Jarkko Myllymäki...
Lue lisää
Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Digitaalinen mainonta

Nelonen Media yllätti ohikulkijat dynaamisella kampanjalla

Dynaamiset kampanjat jäävät takuulla mieleen, sillä ne erottuvat kekseliäisyydellään ja...
Lue lisää
Software Saunan kampanja tavoitti tehokkaasti lentoasemalla

Digitaalinen mainonta

Software Saunan kampanja tavoitti tehokkaasti lentoasemalla

Software Sauna valitsi uniikin ja kohderyhmänsä tavoittavan lentoaseman ympäristön...
Lue lisää

Isot Digit - lue asiakastarinoita

Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Isot Digit

Bolt.Worksin pitkäaikainen näkyvyys tuotti upeita tuloksia

Henkilöstövuokrausyritys Bolt.Works on kampanjoinut näyttävästi jo parin vuoden ajan Clear...
Lue lisää
Mentos MentMen Mobile-toteutus The Wallilla

Isot Digit

Mentos MentMen Mobile-toteutus The Wallilla

Tuhansia tuli koolle pelaamaan Mentoksen peliä puhelimillaan Clear Channelin digitaalisessa The...
Lue lisää
Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Isot Digit

Mustin ja Mirrin kampanja puhui lemmikkien puolesta uudenvuodenaattona

Mustin ja Mirrin puhutteleva erikoistoteutus herätti huomiota uudenvuodenaattona Musiikkitalon...
Lue lisää

Kauppakeskusmedia - lue asiakastarinoita

Terveystalon erikoistoteutus puhdisti arjen pöpölinkoja

Kauppakeskusmedia

Terveystalon erikoistoteutus puhdisti arjen pöpölinkoja

Terveystalo toteutti loka-marraskuun vaihteessa ennaltaehkäisevän mainoskampanjan Shopping Digital...
Lue lisää
Skanssi valitsi dynaamisen ulkomainoskampanjan tukemaan lanseerausta

Kauppakeskusmedia

Skanssi valitsi dynaamisen ulkomainoskampanjan tukemaan lanseerausta

Kauppakeskus Skanssi toteutti ison lanseerauskampanjan syksyn puolivälissä, minkä tavoitteena oli...
Lue lisää
Myllyn dynaaminen ulkomainoskampanja ilahdutti

Kauppakeskusmedia

Myllyn dynaaminen ulkomainoskampanja ilahdutti

Kauppakeskus Mylly, BCaster ja Clear Channel osallistuivat ulkomainonnan pilottihankkeeseen, jossa...
Lue lisää