Digitaalinen mainonta, Isot Digit, Kauppakeskusmedia

L'Oréal lanseerasi ripsivärinsä näyttävästi lisäulottuvuuden voimin

L'Oréalin uutuustuote Telescopic Lift lanseerattiin näyttävästi kauppakeskusympäristössä. Tarkoituksena oli tuoda uusi ripsiväri kohdeyleisön tietoisuuteen kuluttajan ostopolun varrella. Lue lisää toteutuksesta, jossa hyödynnettiin upeasti 3D-elementtejä!

Asiakas: L'Oréal Finland Oy

Kampanjan tavoite: Lisätä uutuustuotteen tietoisuutta 

Kohderyhmä: Ydinkohderyhmä oli Z-sukupolvi ja nuoret, noin 1835-vuotiaat naiset, jotka tavoittelevat näyttäviä ripsiä

Käytetyt pinnat: Shopping Wall -verkosto

Kampanjan ajankohta: 13.2.–19.2.2023

 

Ulkomainonta antaa runsaasti mahdollisuuksia toteuttaa entistä luovempia kokonaisuuksia, jotka on helppoa kohdistaa juuri halutulle kohderyhmälle. Isot ja vaikuttavat pinnat, 3D:n hyödyntäminen ja kauppakeskusympäristö olivatkin juuri oikeat valinnat L'Oréalin pysäyttävälle lanseerauskampanjalle.

 

Mainos sai kirjaimellisesti lisäulottuvuuden 3D:n avulla  

L'Oréalin kampanjassa haluttiin tuoda Telescopic Lift -ripsiväri upeista ripsistä haaveilevan kohderyhmän tietoisuuteen ostopolun tärkeimmällä hetkelläKauppakeskusmainonta ohjaa kuluttajat kauppaan tekemään ostoksia, ja siksi se sopi loistavasti kampanjaan. Kaupallinen ympäristö otettiin näyttävästi haltuun hyödyntäen realistista 3D-toteutusta, ja uusi tuote tuotiin kuin suoraan kuluttajan ostoskoriin.

 

Tarkoituksena oli luoda mainos, joka erottuu joukosta ja jättää uutuustuotteen yleisön mieleen elämyksellisissä kauppakeskuksissa. Kampanjan pääviesti "nosta ripset seuraavalle tasolle +5mm pituutta ripsiin, volyymia ja kohotusta sekä 36h kestoa" välittyikin toteutuksesta vahvasti.

 

"Ripsivärissä on hyvin ainutlaatuinen harja, ja mainoksemme onnistuu esittelemään tämän hauskalla tavalla käyttämällä 3D-tehosteita. 3D:n etuna on, että se antaa lisäulottuvuuden melko kirjaimellisesti mainoksen tuotekokemukselle. Näin uskomme voivan vaikuttaa enemmän brändin ja tuotteen muistamiseen vielä kuluttajan ostopolun jälkeenkin,” kertoo Alexandra Jonerheim, Nordic Product Brand Manager L’Oréal Paris Make-up; Eyes & Collections.

 

Ulkomainonta erinomaisena kanavana tunnettuuden kasvattamiseen 

Digitaalinen ulkomainonta on erinomainen mediakanava tavoittavuutensa vuoksi. Etenkin lanseerauskampanjoille ulkomainosratkaisut antavat loistavan mahdollisuuden tietoisuuden lisäämiseen brändin vahvistamisen lisäksi. 

 

”Vaikuttava lanseeraus oli tärkeää, joten valitsimme digitaalisen ulkomainonnan ja suuret, puhuttelevat mediavalinnat tukemaan muuta mediastrategiaamme, joka tähtää pääasiassa tavoittamiseen ja tunnettuuteen,” lisää Laura García Díaz, Senior Nordic Client Manager, Wavemaker.

"Tulokset olivat erittäin hyviä – paras seerumin lanseeraus L’oréalilla," kertoo Laura García Díaz.

 

"They got overall super good results! Best serum launch on L’oréal paris," says Laura García Díaz.

 

Onnistuneen yhteistyön ansiosta lopputulos oli juuri niin näyttävä kuin osattiin odottaakin ulkona suurilla pinnoilla ihasteltuna toteutus jopa ylitti odotukset. 

 

Digitaalinen mainonta - lue asiakastarinoita

Hau-Hau Championin erikoistoteutus tarjosi koirille mahdollisuuden maistaa ruokaa ennen ostopäätöstä

Digitaalinen mainonta

Hau-Hau Championin erikoistoteutus tarjosi koirille mahdollisuuden maistaa ruokaa ennen ostopäätöstä

Hau-Hau Championin innovatiivinen erikoitustoteutus Helsingin Kauppakeskus Kampissa tarjosi...
Lue lisää
L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

Digitaalinen mainonta

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

L'Oréalin uutuustuote Revitalift Clinical Vitamin C Serum lanseerattiin upealla 3D-toteutuksella....
Lue lisää
Oddlygood® brändin 3D-kampanja rakentui katseen vangitsevista elementeistä

Digitaalinen mainonta

Oddlygood® brändin 3D-kampanja rakentui katseen vangitsevista elementeistä

Oddlygood® brändin värikäs ja houkutteleva 3D-ulkomainoskampanja lisäsi ostointoa kohderyhmässään....
Lue lisää

Isot Digit - lue asiakastarinoita

Rabblen ulkomainonta suurilla mainospinnoilla vauhditti käyttäjämäärien kasvua

Isot Digit

Rabblen ulkomainonta suurilla mainospinnoilla vauhditti käyttäjämäärien kasvua

Kun halutaan tehdä vaikutus nopeasti sekä pysäyttää katse, huomiota herättävät sekä valtavat...
Lue lisää
Helsingin Sanomat – Land of free press

Isot Digit

Helsingin Sanomat – Land of free press

Yhdysvaltojen presidentin Donald Trumpin ja Venäjän presidentti Vladimir Putinin tavatessa Suomessa...
Lue lisää
Vaikuttava 3D-ulkomainonta aktivoi lahjoittamaan SPR Konttiin

Isot Digit

Vaikuttava 3D-ulkomainonta aktivoi lahjoittamaan SPR Konttiin

Suomen Punaisen Ristin Kontti kannusti lahjoittamaan tarpeettomia, hyväkuntoisia tavaroita...
Lue lisää

Kauppakeskusmedia - lue asiakastarinoita

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

Kauppakeskusmedia

L'Oréal lanseerasi uutuustuotteen hyödyntäen realistista 3D-toteutusta

L'Oréalin uutuustuote Revitalift Clinical Vitamin C Serum lanseerattiin upealla 3D-toteutuksella....
Lue lisää
Ulkomainoskampanja kasvatti Elisan myymäläkävijämääriä 6,3 %

Kauppakeskusmedia

Ulkomainoskampanja kasvatti Elisan myymäläkävijämääriä 6,3 %

Elisa halusi todentaa ulkomainonnan vaikutuksen myymäläkävijämääriin. ToinenPHD tutki, kuinka...
Lue lisää
Ronald McDonald Talon interaktiivinen ulkomainonta moninkertaisti lahjoitukset

Kauppakeskusmedia

Ronald McDonald Talon interaktiivinen ulkomainonta moninkertaisti lahjoitukset

Ronald McDonald Talo toteutti lapsen oikeuksien viikolla koskettavan ulkomainoskampanjan, joka...
Lue lisää