Winter-Deals-70@2x

 

Ulkomainonta – loistava lomamedia!

 

Suomalaiset tahtovat lomallaan pakoon arjesta ja kotiaskareista.

Meitä ei tavoiteta loma-aikoina kotoa, vaan liikkeessä – lomalla tehdään niin päiväreissuja kuin pidempiä matkojakin sekä ulkomaille että kotimaassa.

 

Koululaisten talvilomat nostavat matkailun nousuun.

Rantalomat myytiin viime vuonna loppuun ja myös kotimaanmatkat ovat pitäneet suosiotaan yllä. (1 Tänä vuonna hiihtolomat ajoittuvat viikoille 8-10 ja pääsiäinen viikoille 13-14.

 

Winter Deals -tarjouksillamme saat edullista näkyvyyttä kevään tärkeimpänä matkustussesonkina – hiihtolomalla ja pääsiäispyhinä.

Tarjoamme jopa -70 % etuja nyt valikoiduista tuotteista matkustuskeskittymistä: lentoasemalta, rautatieasemilta, satamista ja valtateiden varsilta.

 

Tilaa edut sähköpostiisi

5+1 syytä hyödyntää ulkomainontaa talvilomasesonkina

 

99 % 
suomalaisista voidaan tavoittaa ulkomainonnalla.

 

(Kantar, 2023).

68 % 
kertoo vierailleensa ostopaikassa matkalla kohdatun mainonnan perusteella.

 

(Ostopolkututkimus, 2018, n=1040).

72 % 
Ulkomainonta lisää 72 % todennäköisemmin brändin harkintaa.

 

(Mesh Research Databank, 2011-2015).

7/10

suunnitelmallisesti hiihtolomaa viettävistä suomalaisista aikoo matkustaa kotimaassa.

 

(Crowst, 2022).

+11 %

matkustajamäärien kasvu viikoilla 8-10 Helsingin lentoasemalla 2023.

 

(Finavia, 2023. vrt. edeltäneisiin neljään viikkoon).

+29 %

matkustajamäärien kasvu viikoilla 8-10 Helsingin satamissa 2023.

 

(Port of Helsinki, 2023. vrt. edeltäneisiin neljään viikkoon).