Previous page takaisin
Ostosympäristö / kauppakeskukset, Päivittäistavarakauppa / myymälämedia / FMCG-paketit

FMCG Target Digital - S-Impact Total

Tavoita päivittäistavarapäättäjät valtakunnallisesti lähellä ostopaikkoja. Kohdennus: S-Ryhmän myymälät kauppakeskuksissa. Kampanja kaikissa näytöissä.

Vaikutusalueen tunnusluvut

Kampanja-aika (vrk)
7
OTC totaalikontakteja (milj.)
78,4
Mainospintojen määrä
447
Mediahinta 1 vko
104 200 €
Aineistonhallintakulu
190 €
Yhteensä
104 390 €

Näkyvyytesi

447 pintaa. Espoo, Helsinki, Hyvinkää, Jyväskylä, Kempele, Lappeenranta, Lempäälä, Oulu, Raisio, Riihimäki, Tampere, Vaasa, Vantaa.