20.6.2022 | Uutiset, Asiakaskokemus

Asiakaslähtöistä mediatoimisto-osaamista Clear Channelille

Johtamisen, myynnin ja markkinoinnin ammattilainen Tuomas Kurki aloitti maaliskuussa Clear Channelilla nimikkeellä Business Lead, Future Media. Kurki siirtyi yhtiön palvelukseen mediatoimisto Dentsu Finlandilta, jossa hän toimi erilaisissa johdon tehtävissä.

 

Kurki vastaa uusien tuotteiden ja konseptien sekä ulkomainonnan teknisten ratkaisujen kehittämisestä Clear Channelilla. Ulkomainonnan digitalisaatio ja toiminnan kehittäminen yhä asiakaslähtöisemmäksi ovat tärkeitä teemoja Kurjen työpöydällä.

Clear Channelin asiantuntijuus vahvistui entisestään Jonna Gerlanderin aloittaessa Senior Campaign Plannerina. Gerlander on työskennellyt aiemmin Client Managerin ja Senior Plannerin rooleissa muun muassa GroupM Finlandilla, Dagmarilla sekä ToinenPHD:lla. Asiakkaille parhaiden ratkaisujen löytäminen ja uusien ideoiden visioiminen kampanjatoteutuksiin tulee olemaan pääroolissa Gerlanderin toimenkuvassa.

 

Missiomme Creating the Future of Media kuvastaa sekä tulevaisuuden pyrkimyksiämme että tämänhetkistä uniikkia positiotamme mediamarkkinassa. Tuomaksen monivuotinen kokemus medialiiketoiminnan kehittämisestä ja Jonnan asiantuntemus erilaisista asiakastarpeista auttavat meitä saavuttamaan tavoitteemme entistäkin tehokkaammin, iloitsee tuote- ja kehitysjohtaja Lassi Tolonen Clear Channelilta.

 

Sekä Kurki että Gerlander samaistuvat Clear Channelin missioon ja arvoihin, joista tärkeimpinä nähdään eteenpäin katsominen, vapaus ja lupausten pitäminen. Molemmat kertovat myös arvostavansa mahdollisuutta tehdä töitä voimakkaasti kehittyvässä toimintaympäristössä.

 

Lisätietoja:
Tuote- ja kehitysjohtaja, Clear Channel
Lassi Tolonen
lassi.tolonen(at)clearchannel.fi
+358 40 523 0041

 

Clear Channel Suomi Oy valtakunnallinen ulkomainosyhtiö. Olemme osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainosratkaisumme tavoittavat halutun kohderyhmän niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti. Mainoslaiteverkostomme sijaitsevat kaupunkien keskustoissa, suosituimmissa kauppakeskuksissa ja myymälöiden sisällä, vilkkaimpien teiden varsilla, Helsingin Satamassa ja Helsinki-Vantaan lentoasemalla.

Clear Channelin tavoitteena on vähentää liiketoiminnan aiheuttamia ympäristövaikutuksia. Otamme vastuullisuuden huomioon kaikessa toiminnassamme. Tahdomme tarjota asiakkaillemme entistä kestävämpiä ratkaisuja ympäristön kuormitusta vähentämällä, energiatehokkuutta parantamalla ja kierrätystä lisäämällä.