15.9.2022 | Digitaalinen, Kaupunkiympäristö, Isot Digit, Kauppakeskusmedia, Kauppakeskusympäristö

Vaikuttava The Scene vahvistaa keskustan premium-pintojen tarjontaa

Kamppi Helsingin edustalla ohikulkijoiden huomion tulee pian herättämään The Wallin ohella uusi mainospinta, The Scene. Uusi pinta on ainutlaatuisen vaikuttava sen sijoittelun ja kokonsa vuoksi. Erityistehon tuo myös uniikki miljöö: mainospinta sijaitsee kulttuurin, elämysten ja kohtaamisten keskiössä Tennispalatsinaukiolla. The Scene on valovoimainen ja upea lisä keskustan isojen digipintojen joukkoon. 



FI /Skene/
1. a division of an act in a play
2. the place of an event or action
3. a view or sight that resembles a picture


 

The Scene, The Wall ja Shopping Wall Kamppi

The Scene, The Wall ja Kampin Shopping Wall 


The Scene sijaitsee päivittäisten kohtaamisten keskiössä

Kamppi on kulttuurin, inspiraation, tapahtumien ja kohtaamispaikkojen keskus – The Scene sijaitsee siten aivan keskustan paraatipaikalla. Vapaa-ajanviettäjien, urbaanien kaupunkilaisten ja shoppailijoiden ohella Kamppi on myös työmatkaliikenteen ytimessä. Uudella pinnalla tavoitat kaupunkilaiset monipuolisesti ajanviettäjistä ja elämystenhakijoista työmatkalaisiin.

Estradi näyttävälle brändinrakennukselle 

The Scene on ainutlaatuisen vaikuttava sen sijoittelun ja kokonsa vuoksi. Yli 20 neliömetrin kokoista pintaa katsotaan matalammalta kuin muita suuria ulkomainospintojamme, kuten ikonista The Wallia tai Musiikkitalon The Famea. Lyhyt katseluetäisyys tehostaa vaikuttavuutta, eikä The Sceneä voi täten olla huomaamatta. 

Kun vielä yhdistät The Scenen Narinkkatorin The Walliin ja Kampin sisällä olevaan Shopping Wall -pintaan, estradi näyttävälle brändinrakennukselle on valmis. 

Tutustu pakettiin: The Scene + The Wall Tutustu tuotteeseen: The Scene

 

Luo Kampin ytimeen näyttävä kokonaisuus ja lisää vaikuttavuutta toistolla

Premium-pintojen tuoman maineen ohella voit rakentaa brändiäsi Kampissa myös perinteisen tarinallisen näkyvyyden, toiston ja vuorovaikutuksen kautta.  Kampin Shopping Digital -verkostoon kuuluu 42 digitaalista näyttöä, jotka mahdollistavat erilaiset vuorovaikutteiset toteutukset ja vahvan toiston. Digipintojen ohella Kampista löytyy myös upea promootiopaikka, joka sijaitsee aivan kauppakeskuksen ytimessä. Promootiopaikat ovat erinomainen tilaisuus vahvistaa asiakkaan suhdetta brändiin vuorovaikutuksen ja elämyksellisyyden avulla. 

 

Kiinnostuitko uudesta pinnasta? Ota meihin yhteyttä ja suunnitellaan yhdessä tarpeisiisi sopiva ratkaisu Helsingin paraatipaikalle!

OTA YHTEYTTÄ

 


Tiesitkö? 

1. Isot premium-digipinnat

ovat tutkimuksen1 mukaan otollinen keino rakentaa brändin mainetta, ja tunnettujen, ikonisten brändien suorastaan odotetaan olevan esillä näyttävillä mainospinnoilla. Digitaalisuuden tuomien mahdollisuuksien hyödyntäminen tarjoaa brändille erinomaisen tilaisuuden näyttäytyä voimakkaana edelläkävijänä – hyödynnä liikkuvan kuvan ohella esimerkiksi dynaamisuutta ja kontekstuaalisuutta, kuten ajankohdan mukaan vaihtuvaa sisältöä.

Tutustu kaikkiin isoihin pintoihin ja ota Helsingin keskusta haltuun premium-pintojemme kautta: The Wall | The RexThe Fame | The Grand Central | Sokos 360 



2. Kauppakeskukset

ovat ympäristöjä, joihin mennään viihtymään, inspiroitumaan ja hakemaan elämyksiä. Ostoskäytävillä liikutaan avoimin mielin ja heräteostokset ovat yleisiä: 63 % suomalaisista kertoo tekevänsä lopullisen tuotevalinnan vasta kauppakeskuksessa ja kolmasosa on päätynyt ostamaan suunniteltua enemmän. 

Tutustu kauppakeskusmainontaan

 


3. Kamppi Helsinki

on ikoninen kauppakeskus Helsingin ja helsinkiläisyyden ytimessä. 2000-luvun alussa avattu Kamppi Helsinki on säilyttänyt suosionsa vuodesta toiseen ihanteellisen sijaintinsa ja onnistuneiden uudistusten myötä. Kamppi Helsinki on myös pitkään erottunut edukseen kauppakeskuksena, jossa myynti neliötä kohden on korkea, ja vuonna 2021 myynti neliötä kohti nousi huikeaan 5 000 euroon (+4,1 %). (2 

Tutustu kaikkiin Kamppi Helsingin mainosvaihtoehtoihin:
The Wall
| Shopping Digital | Shopping Wall 
| Promootiopaikka Kamppi | The Scene

 

Kamppi-info-artikkeli

 





Lähteet 

1. Cog Research, 2016
2. Kamppi Helsinki, 2022; tiedote 


 

Jaa sisältö: