12.5.2021 | Uutiset, Kaupunkiympäristö, Vastuullisuus

Clear Channelin #syöulkona -kampanja tukee ravintolatoimialan elpymistä

Ravintola-ala on kärsinyt koronan vuoksi ja kaipaa kipeästi tukea. Clear Channel tukee ravintoloita tarjoamalla niille maksutta näkyvyyttä pääkaupunkiseudun digitaalisissa mediapinnoissa kesä–heinäkuun vaihteessa.

 

Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä haluaa palauttaa ravintolat takaisin toimintaan ja tuoda alalle näkyvyyttä kaupunkikuvassa. #syöulkona-kampanja auttaa toimialaa, joka eittämättä on ollut yksi koronapandemian suurimpia kärsijöitä.

Myös kaupallisen radion markkinajohtaja Bauer Media sekä ravintolamediat City.fi ja TableOnline lähtivät tukemaan #syöulkona-kampanjaa. Kampanjan ulkomainonnan sponsoriksi lähti mukaan Lähitaksi. Kaikille viidelle toimijalle on tärkeää olla tukemassa elinvoimasta kaupunkikulttuuria, jossa ravintola-alalla on merkittävä rooli.


”Clear Channel on tukenut aikaisemmin monia yleishyödyllisiä tahoja, mutta nyt halusimme antaa tukemme suoraan kivijalkayrityksille ja tällä kertaa ravintoloille, joiden hyvinvoinnilla on merkitystä monelle muullekin toimialalle, kuten esimerkiksi taksiyrittäjille”, kertoo Clear Channel Suomen myyntijohtaja Ville Bergman.

“Jatkossa Clear Channelilla on suunnitelmia myös muiden toimialojen tukemiseksi”, Bergman lisää.

”Bauer Media on pandemiarajoitusten aikana tukenut erityisesti pieniä paikallisia yrityksiä monin eri tavoin jo aiemminkin, mutta tässä #syöulkona-kampanjassa on mukavaa päästä operoimaan yhdessä muiden toimijoiden kanssa. Tällä kampanjalla pyritään saamaan ihmiset liikkeelle ja palveluiden pariin”, toteaa Bauer Median toimitusjohtaja Sami Tenkanen.

Pandemian aikana ravintola-alan ahdinkoa on moneen otteeseen sanoittanut ravintoloitsija Henri Alén.

”Toivottavasti saamme nopeasti ravintolat pyörimään, ja ihmiset takaisin töihin. Tämä on tärkeää, sillä ravintola-ala on matalapalkka-ala, jonka työntekijät ovat kärsineet koronasta paljon. Ravintolassa syömistä voi pitää kulttuuritekona, ja samalla tuetaan pahasti kärsinyttä alaa sekä sen työntekijöitä”, Alén kommentoi.


Kampanjaan varten luodaan Clear Channelin ulkomainosverkoston kanssa kommunikoiva sivusto, jota kautta halukkaat ravintolat pääsevät luomaan helposti ja yksinkertaisesti omat tervehdyksensä potentiaalisille asiakkailleen.

Näin #syöulkona-kampanja toimii:

Pääkaupunkiseudun ravintoloiden mainoksia julkaistaan maksutta Clear Channelin mainosnäytöillä 28.6.–11.7.2021. Mukaan yritykset pääsevät ilmoittautumalla osoitteeseen www.clearchannel.fi/syo-ulkona


· viikoilla 20-26 ravintolat voivat lähettää kuluttajille suunnatut tervehdyksensä osoitteeseen www.clearchannel.fi/syo-ulkona 
· viikosta 27 alkaen ravintoloiden omat viestit näkyvät Clear Channelin mainospinnoilla

MUKANA #SYÖULKONA -KAMPANJASSA:

Lähitaksi-on-aina-lähin-taksi-1

 

Bauer-Media

 

City

 

TableOnline.fi

 

 

Lisätietoja:

Ville Bergman, myyntijohtaja, Clear Channel
puh. 040 9002 830
ville.bergman@clearchannel.fi

Sami Tenkanen, toimitusjohtaja, Bauer Media
puh. 0400 455 635
sami.tenkanen@bauermedia.fi


Clear Channel Suomi Oy valtakunnallinen ulkomainosyhtiö. Olemme osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainosratkaisumme tavoittavat halutun kohderyhmän niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti. Mainoslaiteverkostomme sijaitsevat kaupunkien keskustoissa, suosituimmissa kauppakeskuksissa ja myymälöiden sisällä, vilkkaimpien teiden varsilla, Helsingin Satamassa ja Helsinki-Vantaan lentoasemalla.

Clear Channelin tavoitteena on vähentää liiketoiminnan aiheuttamia ympäristövaikutuksia. Otamme vastuullisuuden huomioon kaikessa toiminnassamme. Tahdomme tarjota asiakkaillemme entistä kestävämpiä ratkaisuja ympäristön kuormitusta vähentämällä, energiatehokkuutta

 

Platform for Good@5x-png