24.9.2018 | Ostosympäristö, Uutiset

Clear Channel lanseeraa uuden kohderyhmämedian

Päivittäistavaramedia Store laajenee kosmetiikkatoimialalle, Sokos Emotion-myymälöiden näytöt liitetään ainutlaatuiseksi osaksi tarjoomaa.

Clear Channelin ainutlaatuinen Store-konsepti laajenee nyt kosmetiikkamyymälöihin, kun Emotion-myymälöiden digitaaliset mainosnäytöt tulevat mainostajien käyttöön. Uuden kohderyhmämedian ainutlaatuisuus piilee sen sijainnissa. Kaupan sisäpuolelle ja näyteikkunoihin sijoittuva mainosmedia houkuttelee kuluttajan kauppaan ja tavoittaa kuluttajat juuri ostopäätösten äärellä. S-ryhmään kuuluva Emotion-ketju on tärkeä myyntikanava kosmetiikkatoimialalla ja myymälöihin sijoitetut digitaaliset mainosnäytöt tuovat tuotteet esille haluttuina sesonkeina ja kohdentavat viestin oikealle yleisölle kaupan sisällä.

Kyseessä on uniikki mainosratkaisu, jollaista ei ole muualla tarjolla. Kosmetiikka-toimialla brändillä ja imagolla on suuri merkitys ostopäätökseen ja mainostamalla juuri oikealla hetkellä brändi nousee jalustalle ja kuluttajien tietoisuuteen. Tutkimusten mukaan kuluttaja haluaa tietoa tuotteesta, uutuuksista ja tarjouksista. Kiinnostus on suurta ostoksia tehdessä.

– Digitaalisessa ulkomainonnassa Clear Channel on tuonut ylivoimaisimmat valtakunnalliset verkostot mainostajien käyttöön. Kohdennettavan massamedian voima ja ulkomainonta vahvistavat jatkossa edelleen asemiaan markkinoilla. The Style on jälleen erinomainen esimerkki siitä, kuinka digitaalisen ulkomainonnan joustavuus tarjoaa lisäksi koko ajan monipuolisempia markkinoinnin mahdollisuuksia mainostajille. Yrityksemme myynnin sekä markkinaosuuden kasvu kertoo, että olemme oikealla tiellä, kertoo Clear Channelin markkinoinnista vastaava Pilvi Rissanen

Clear Channelin vuonna 2016 lanseeraama uudenlainen myymälämedia Store toi uutta tuulta kuluttajamainontaan. Store on moderni Prisman, S-marketin, Alepan, Salen ja nyt myös Emotionin ja Sokoksen sisällä sijaitseva digitaalinen media, joka tuo mainostajille uudenlaisia mahdollisuuksia vaikuttaa kuluttajan ostopäätöksiin kaupassa käynnin aikana.