Uutisarkisto (6)


Olet tällä hetkellä uutisarkistossamme. Uusimmat uutiset löydät täältä »


09.2.2018 | Liikenneympäristö

Biglight - iso on kaunista

Illaksi pitäisi ostaa jotain ruokaa. Otat auton alle ja suuntaat lähintä isoa tietä pitkin kohti supermarkettia. Mitähän sitä söisi? Ilta on jo pimenemässä, mutta tien varrelta hohtaa juuri se viesti, jota kaipaatkin: lähimarketissasi on lohimedaljongit..
Lue lisää

09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Pohjoismaiden suurin digitaalinen mainosnäyttö The Fame on nyt asennettu

Kerro brändisi tarina ennenäkemättömän vaikuttavalla tavalla hyödyntämällä digitaalisen ulkomainonnan parhaita puolia. Pohjoismaiden suurin ledinäyttö tarjoaa valtavan huomioarvon tarjoten brändillesi näkyvyyden merkityksellisessä ja modernissa..
Lue lisää

09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Piristynyt taloustilanne siivittää kauppakeskusten menestystä

Näkyvyys kauppakeskuksissa lisää myyntiä Vahva kaupungistuminen ja kauppakeskuksien keskeinen sijainti hyvin joukkoliikenneyhteyksien varrella tuo kasvua kauppakeskuksille, nykyään kauppakeskuksissa viihdytään ostosten ja oheispalvelujen parissa aamusta..
Lue lisää

09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Kivijalasta kauppakeskuksiin – kaupankäynnin muutos synnytti uudenlaisen mainosmedian

Digitaalinen kauppakeskusmedia onkin yksi Suomen nopeimmin kasvavista valtakunnallisista medioista. Yhtiön tekemän selvityksen mukaan kuluttajat tekevät suurimman osan ostopäätöksistään kaupan sisällä, ja näin ollen kauppakeskusmedian kautta mainos..
Lue lisää

09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Entistä näyttävämmin Tikkurilassa

Uusia pintoja Tikkurilaan Digitaalinen verkostomme laajentuu - tällä kertaa Tikkurilassa. Uudistuneen kauppakeskus Dixin myötä myös me päivitimme pintojemme määrää, ja toimme Dixiin kaksi uutta 55” Shopping Digitalia sekä pääovien väliin näyttävän 5,25m2..
Lue lisää

09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Dynaaminen kampanja tavoitti asiakkaat reaaliaikaisesti

Kampanjan yksilöllisesti räätälöidyissä ja päivitettävissä viesteissä puhuteltiin sukunimellä ja yrityksen nimellä kampanjan kohdeyritysten johtoa. Kampanjan ideana oli herättää työntekijöiden huomio yritysten toimipisteiden lähialueilla ja..
Lue lisää

09.2.2018 | Staattinen mainonta

Clear Channel mukana luisteluhuumassa

Maailman parhaat taitoluistelijat ovat nyt Helsingissä ja taistelevat maailmanmestaruudesta. Samoissa kisoissa jaetaan myös paikat vuoden 2018 talviolympialaisiin. Ensimmäistä kertaa suomalaisia edustajia on mukana kaikissa lajeissa – tämä sopii mainiosti..
Lue lisää

09.2.2018 | Smart City

CityBike Finland ja Clear Channel toteuttavat Espoon kaupunkipyörät

CityBike Finland ja Clear Channel toteuttavat Espoon kaupunkipyörät Espoon kaupunkipyöräsopimus käsittää 700 kaupunkipyörää ja 70 asemaa, joista Espoo haluaa osan Länsimetron liityntäliikennettä. Siksi asemat sijoittuvat Länsimetron varrelle Keilaniemestä..
Lue lisää

09.2.2018

Cannes Lions 2017 voittajat julkistettu

Ulkomainoskategorian Cannes Lions 2017 voittajat julkistettu Ulkomainoskategorian voittajat Cannes Lions -festivaaleilla on nyt julkistettu. Jaetulla voittopaalilla seisovat Twitter San Fransiscon brändikampanja sekä State Street Global Advisorsin ”She..
Lue lisää

31.1.2017

Clear Channel vahvassa kasvussa

Clear Channelin voimistuneet staattiset ja digitaaliset mainosverkostot tavoittavat kuluttajat liikenteen solmukohdissa ja myös muissa kasvukohteissa, kuten suurkaupungeissa, ostoskeskuksissa ja Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Lisäksi vuonna 2016 yritys..
Lue lisää