Uutisarkisto (7)


Olet tällä hetkellä uutisarkistossamme. Uusimmat uutiset löydät täältä »


31.1.2017

Myyntiimme lisää vahvistusta

Anne Nurminen siirtyi ulkomainonnan pariin radiomaailmasta eli Bauer Median valtakunnan myynnistä. Ulkomainonnassa Annea kiehtoo kasvavan digitaalisuuden tuomat mahdollisuudet sekä monipuoliset mainosratkaisut.Anne Nurminen siirtyi ulkomainonnan pariin..
Lue lisää

31.1.2017 | Digitaalinen mainonta

Maksimaalinen näkyvyys Helsingin keskustassa

Ota Helsinki haltuun! Onko tavoitteenasi tavoittaa Helsingin keskustassa liikkuvat kuluttajat? Tarjoamme kampanjakokonaisuuden, jolla saat haltuun Helsingin keskustan vilkkaimmilla paikoilla sijaitsevat suurimmat digitaaliset mainosnäytöt. Ratkaisullamme..
Lue lisää

31.1.2017 | Staattinen mainonta

Adhel-verkostolla rakennat vahvan peiton kampanjallesi

Ulkomainonta kaupunkien ydinkeskustoissa toimii näyttävänä brändinrakentajana sekä taktisen viestin viejänä. Adshelit ovat suuria valaistuja staattisia ulkomainoksia, joilla on vahva huomioarvo vuorokauden ympäri, myös pimeällä. Adshel mainospinnat tuovat..
Lue lisää

27.1.2017

Kärcherin tuloksellinen kevätkampanja

Kächerin mainoskampanja herätti mielenkiintoa kautta maan Maalis–huhtikuussa 2016, Kächer mainosti heidän uutuus-ikkunapesurituotetta Clear Channelin valtakunnallisessa ulkomainosverkostossa. Kärcherin tavoitteena oli saavuttaa kuluttajat arjen keskellä..
Lue lisää

02.1.2017 | Inspiraatio

Etsimme Vuoden Huippuja

Clear Channel sponsoroi Grafia ry:n järjestämää Vuoden Huiput kilpailun ulkomainonnan kategoriaa Clear Channelilla ja Vuoden Huipuilla on yhteinen tavoite vahvistaa laadukkaan graafisen muotoilun ja mainonnan merkitystä suomalaisessa kulttuurissa ja..
Lue lisää

08.12.2016

HelsinkiMission vaikuttava joulukampanja puhuttelee kaupunkilaisia uudella joululaululla ja teknologialla

Myötätunto on valinta -kampanja ohjaa uuden teknologian avulla kamppailuun yksinäisyyttä vastaan. Tänä vuonna perinteisten joululaulujen rinnalla Helsingissä soi uudenlainen joululaulu. HelsinkiMission yksinäisyyttä vastaan taistelevan joulukampanjan..
Lue lisää

25.11.2016

Clear Channel tuo tulevaisuuden pysäkin Slushiin

Millainen on tulevaisuuden pysäkki? Helsinki2020-projektin osastolla voi virtuaalimaailman keinoin matkailla menneessä tai retkeillä nyky-Helsingissä. Clear Channel tuo kävijöille mahdollisuuden kurkistaa tulevaisuuteen ja osallistua modernin bussi- tai..
Lue lisää

11.11.2016

Ultrahackin beacon-haaste ja VR bussipysäkki Slush -tapahtumassa

Digitaalinen tulevaisuus Clear Channel on jo pitkään osallistunut yhteiskunnan ja kaupunkiympäristön kehittämiseen ja näin tuonut ratkaisuillaan lisäarvoa yhteistyökumppaneille, mainostajille sekä kuluttajille. Digitalisaation tuomat mahdollisuudet ovat..
Lue lisää

12.10.2016 | Digitaalinen mainonta

Kampanjallesi vahvaa huomioarvoa kuluttajan ostopolulla

Spectaculars - suurimmat ja näyttävimmät diginäytöt kauppakeskuksissa Spectacular jättinäytöillä lisäät kampanjasi vaikuttavuutta ja tehoa vilkkaimmissa kauppakeskuksissa. Tuo kampanjallesi lisää huomioarvoa ja ota haltuun koko ostoympäristön..
Lue lisää

12.10.2016 | Digitaalinen mainonta

Tavoita kuluttajat tehokkaasti kauppakeskusympäristössä

Ulkomainonta ohjaa kuluttajat kauppaan tekemään ostoksia Digitaalinen mainonta kauppakeskuksissa mahdollistaa liikkuvan kuvan huomioarvon, day partsit, dynaamisuuden, animoinnin ja interaktiivisuuden. Rakenna huomioarvoa nostattava kampanja ja tuo brändisi..
Lue lisää