09.2.2018 | Digitaalinen mainonta

Piristynyt taloustilanne siivittää kauppakeskusten menestystä

Näkyvyys kauppakeskuksissa lisää myyntiä

Vahva kaupungistuminen ja kauppakeskuksien keskeinen sijainti hyvin joukkoliikenneyhteyksien varrella tuo kasvua kauppakeskuksille, nykyään kauppakeskuksissa viihdytään ostosten ja oheispalvelujen parissa aamusta iltaan. Clear Channelin ainutlaatuinen 31 kauppakeskuksen muodostama verkosto on synnyttänyt kokonaan uuden mainonnan muodon: valtakunnallisen digitaalisen kauppakeskusmedian.

Kauppakeskusmedia koostuu 31 kauppakeskuksesta 16 kaupungissa. Kauppakeskusmedian 325 digitaalista mainospintaa tavoittaa kuluttajat ostopäätöksen kannalta merkittävällä hetkellä ja digitaalisuus luo mainostajalle mahdollisuuksia toteuttaa näyttäviä ja reaaliaikaisia kampanjoita.