Kaikki tuotteet
Store Digital

Store Digital Prisma Value

Tavoita kuluttajat ostopäätöksen hetkellä suurissa Prismoissa.

Lopullisen ratkaisun paikkakuntajako saattaa poiketa tässä esitetystä esimerkkisarjasta. Pintamäärä ja kontaktit niin eri myymälätyyppien kuin alueosuuskauppojen osalta toteutetaan tässä esitetysti tehokkaan valtakunnallisen näkyvyyden varmistamiseksi.

Vaikutusalueen tunnusluvut

OTC totaalikontakteja
26,78 milj.
Median hinta
75300 € / vko
Mediabrutto CPT
2,81 €
Mainospintojen määrä
467
Aineistokulut
390 €
Kampanja-aika (vko)
1
OTC totaalikontakteja (milj.)
26,78
Mainospintojen määrä
467
Mediahinta
75 300 €
Aineistonhallintakulu
390 €

Näkyvyytesi

  • Mainospintojen määrä: 467
  • Kaupungit: Helsinki (41), Espoo (32), Vantaa (27), Jyväskylä (25), Tampere (23), Oulu (19), Turku (16), Lahti (15), Pori (14), Raahe (14), Ylivieska (14), Vaasa (13), Kokkola (12), Kajaani (12), Kouvola (10), Rauma (9), Kempele (8), Kangasala (8), Joensuu (8), Hyvinkää (8), Kirkkonummi (7), Orimattila (7), Forssa (7), Hollola (7), Kemi (6), Kaarina (6), Rovaniemi (6), Loimaa (6), Hämeenlinna (6), Raisio (6), Pietarsaari (5), Vihti (5), Lohja (5), Riihimäki (5), Seinäjoki (5), Pirkkala (5), Iisalmi (5), Ylöjärvi (5), Kotka (5), Valkeakoski (4), Salo (4), Mikkeli (4), Nokia (4), Sastamala (3), Lempäälä (3), Varkaus (3), Järvenpää (3), Kerava (2)
  • Paikkakuntien määrä: 48
  • Sijainnit: HOK-Elanto (113), Pirkanmaan Osuuskauppa (55), Osuuskauppa Arina (53), Osuuskauppa Hämeenmaa (47), Osuuskauppa KPO (44), Turun Osuuskauppa (34), Osuuskauppa Keskimaa (25), Kymen Seudun Osuuskauppa (15), Satakunnan Osuuskauppa (14), Suur-Seudun Osuuskauppa (14), Osuuskauppa Maakunta (12), Osuuskauppa Keula (9), Osuuskauppa PKO (8), Osuuskauppa PeeÄssä (8), Osuuskauppa VBO (7), Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa (5), Osuuskauppa Suur-Savo (4)