Kaikki tuotteet
Ostosympäristö / kauppakeskukset, Päivittäistavarakauppa / myymälämedia / FMCG-paketit

FMCG Target Digital - S-Impact

Tavoita päivittäistavarapäättäjät valtakunnallisesti lähellä ostopaikkoja. Kohdennus: S-Ryhmän myymälät kauppakeskuksissa. Kampanja puolessa näytöistä.

Vaikutusalueen tunnusluvut

Kampanja-aika (vrk)
7
OTC totaalikontakteja (milj.)
36,7
Mainospintojen määrä
293
Mediahinta 1 vko
60 300 €
Aineistonhallintakulu
190 €
Yhteensä
60 490 €

Näkyvyytesi

293 pintaa. Espoo, Helsinki, Hyvinkää, Jyväskylä, Kempele, Lappeenranta, Lempäälä, Oulu, Raisio, Riihimäki, Tampere, Vaasa, Vantaa.