Kaikki tuotteet
Shopping Digital, Downtown digital

FMCG Target Digital - S-Impact

Tavoita päivittäistavarapäättäjät valtakunnallisesti lähellä ostopaikkoja. Kohdennus: S-Ryhmän myymälät kauppakeskuksissa. Kampanja puolessa näytöistä.

Vaikutusalueen tunnusluvut

Kampanja-aika (vrk)
7
OTC totaalikontakteja (milj.)
40,1
Mainospintojen määrä
334
Mediahinta 1 vko
65 800 €
Aineistonhallintakulu
190 €
Yhteensä
65 990 €

Näkyvyytesi

334 pintaa. Espoo, Helsinki, Hyvinkää, Jyväskylä, Kempele, Kerava, Lahti, Lappeenranta, Lempäälä, Lohja, Nurmijärvi, Oulu, Raisio, Riihimäki, Tampere, Turku, Tuusula, Vaasa, Vantaa.