Previous page takaisin
Ostosympäristö / kauppakeskukset, Päivittäistavarakauppa / myymälämedia / FMCG-paketit

FMCG Target Digital - FMCG Impact Total

Tavoita päivittäistavarapäättäjät valtakunnallisesti lähellä ostopaikkoja. Kohdennus: Keskon, S-Ryhmän ja Lidlin myymälät kauppakeskuksissa ja suurten kaupunkien keskustoissa. Kampanja kaikissa näytöissä.

Vaikutusalueen tunnusluvut

Kampanja-aika (vrk)
7
OTC totaalikontakteja (milj.)
101,3
Mainospintojen määrä
687
Mediahinta 1 vko
126 500 €
Aineistonhallintakulu
190 €
Yhteensä
126 690 €

Näkyvyytesi

687 pintaa. Espoo, Helsinki, Hyvinkää, Jyväskylä, Kempele, Kouvola, Lahti, Lappeenranta, Lempäälä, Oulu, Pori, Raisio, Riihimäki, Tampere, Turku, Vaasa, Vantaa.