Kaikki tuotteet
Ostosympäristö / kauppakeskukset, Päivittäistavarakauppa / myymälämedia / FMCG-paketit

FMCG Target Digital - FMCG Impact Total

Tavoita päivittäistavarapäättäjät valtakunnallisesti lähellä ostopaikkoja. Kohdennus: Keskon, S-Ryhmän ja Lidlin myymälät kauppakeskuksissa ja suurten kaupunkien keskustoissa. Kampanja kaikissa näytöissä.

Vaikutusalueen tunnusluvut

Kampanja-aika (vrk)
7
OTC totaalikontakteja (milj.)
103,5
Mainospintojen määrä
734
Mediahinta 1 vko
129 500 €
Aineistonhallintakulu
190 €
Yhteensä
129 690 €

Näkyvyytesi

734 pintaa. Espoo, Helsinki, Hyvinkää, Jyväskylä, Kempele, Kouvola, Lahti, Lappeenranta, Lempäälä, Oulu, Pori, Raisio, Riihimäki, Tampere, Turku, Vaasa, Vantaa.