Kaikki tuotteet
Shopping Digital, Downtown digital

FMCG Target Digital - FMCG Impact

Tavoita päivittäistavarapäättäjät valtakunnallisesti lähellä ostopaikkoja. Kohdennus: Keskon, S-Ryhmän ja Lidlin myymälät kauppakeskuksissa ja suurten kaupunkien keskustoissa. Kampanja kaikissa näytöissä.

Vaikutusalueen tunnusluvut

Kampanja-aika (vrk)
7
OTC totaalikontakteja (milj.)
46,5
Mainospintojen määrä
390
Mediahinta 1 vko
78 600 €
Aineistonhallintakulu
190 €
Yhteensä
78 790 €

Näkyvyytesi

390 pintaa. Espoo, Helsinki, Hyvinkää, Jyväskylä, Kempele, Kouvola, Lahti, Lappeenranta, Lempäälä, Oulu, Pori, Raisio, Riihimäki,Tampere, Turku, Vaasa, Vantaa.