Kaikki tuotteet
Shopping Digital, Downtown digital

FMCG Target Digital - FMCG Impact

Tavoita päivittäistavarapäättäjät valtakunnallisesti lähellä ostopaikkoja. Kohdennus: Keskon, S-Ryhmän ja Lidlin myymälät kauppakeskuksissa ja suurten kaupunkien keskustoissa. Kampanja kaikissa näytöissä.

Vaikutusalueen tunnusluvut

Kampanja-aika (vrk)
7
OTC totaalikontakteja (milj.)
48,6
Mainospintojen määrä
415
Mediahinta 1 vko
82 200 €
Aineistonhallintakulu
190 €
Yhteensä
82 390 €

Näkyvyytesi

415 pintaa. Espoo, Helsinki, Hyvinkää, Jyväskylä, Kempele, Kerava, Kouvola, Lahti, Lappeenranta, Lempäälä, Lohja, Nurmijärvi, Oulu, Pori, Raisio, Riihimäki, Tampere, Turku, Tuusula, Vaasa, Vantaa, Ylöjärvi