Previous page takaisin
Kaupunkiympäristö

Adshel - Finland FMCG Impact

Tavoita päivittäistavarapäättäjät valtakunnallisesti lähellä ostopaikkoja. Kohdennus: Keskon, S-Ryhmän ja Lidlin myymälät (hypermarketit, supermarketit ja marketit).

Vaikutusalueen tunnusluvut

Kampanja-aika (vrk)
7
VAC totaalikontakteja (milj.)
8,7
VAC peitto
28,6%
VAC toisto
7,6
Mainospintojen määrä
269
Mediahinta 1 vko
22 250 €
Mediabrutto CPT
2,55 €
Kiinnitys ja huolto
2 970 €
Yhteensä
25 220 €
Tuotanto (1 aihe)
2 220 €

Näkyvyytesi

269 pintaa. Espoo, Helsinki, Hyvinkää, Jyväskylä, Kaarina, Kangasala, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Pirkkala, Raisio, Riihimäki, Rovaniemi, Tampere, Turku, Vantaa.